eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Legnica: Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych.
Numer ogłoszenia: 92144 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy oraz z podległych jednostek terenowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie wywozu nieczystości stałych. Zakres zamówienia: Maksymalna ilość smieci wywożona w ciagu 1 miesiacu dla zadania nr: 1)Oddział ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - 34,64 m3 Oddział ZUS w Legnicy przy ul. Wojska Polskiego 5 - 19,07 m3 2)Ti w Złotoryi przy ul. Basztowej 9 - 3,98 m3 3)Ti w Jaworze przy ul. Gagarina 5 - 1,19 m3 4)Ti w Głogowie przy ul. Morcinka 14 - 10,67 m3 5) BT Góra przy ul. Wrocławskiej - 0,88 m3 6)Ti w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 -4,95 m3 7)Ti w Lwówku Śląskim przy ul. X Dywizji 6 - 2,78 m3 8)Ti w Lubinie przy ul. Drzymały 12 - 5,50 m3 Wykonawca dostarczy kontenery do gromadzenia nieczystości zgodnie z zapisem w pkt. 1. 2. Terminy wywozu nieczystości. a)z posesji przy ul. Władysława Grabskiego 26 -raz w tygodniu w środę, b)z posesji przy ul. Wojska Polskiego 5 -dwa razy w tygodniu w poniedziałek i środę, c)z Inspektoratów na podstawie zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenieo spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) złożonego oświadczenia wg zał. nr 1 do instrukcji, 2) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) zezwolenia lub innego równoważnego dokumentu zezwalającego na odbiór odpadów komunalnych. Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) podpisane oświadczenie wg zał. nr 1 do instrukcji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zezwolenie lub inny równoważny dokument zezwalający na odbiór odpadów komunalnych. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 i 3 odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunki określone w pkt. 2 i 3 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca oświadczy, przedkładając zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zezwolenie lub inny równoważny dokument zezwalający na odbiór odpadów komunalnych. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 4) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 5) Formularz cenowy. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pokój 125..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 i ul. Wojska Polskiego 5,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalne ilości śmieci wywożone w ciagu 1 miesiaca wynoszą: ul. Władysława Grabskiego - 34,64 m3, ul. Wojska Polskiego -19,07 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Złotoryi przy ul. Basztowej 9,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość śmieci wywożona w ciagu 1 miesiaca wyniesie 3,98 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Jaworze przy ul. Gagarina 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość śmieci wywożona w ciagu 1 miesiaca wyniesie 1,19 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Głogowie przy ul. Morcinka 14,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość śmieci wywożona w ciagu 1 miesiaca wyniesie 10,67 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji BT w Górze przy ul. Wrocławskiej 54,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość śmieci wywożona w ciagu 1 miesiaca wyniesie 0,88 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość śmieci wywożona w ciągu 1 miesiaca wyniesie 4,95 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Lwówku Śląskim przy ul. X Dywizji 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość śmieci wywożona w ciągu 1 miesiaca wyniesie 2,78 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8 - dot. wywozu nieczystości stałych z posesji Ti w Lubinie przy ul. Drzymały 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość śmieci wywożona w ciągu 1 miesiaca wyniesie 5,50 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.