eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Zakup nowego ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa30.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Łomża: Zakup nowego ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa30.
Numer ogłoszenia: 92112 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem z dostawą na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa30..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem tj.: uniwersalnym ramieniem hydraulicznym i głowicą do ścinki poboczy z dostawą na bazę Zamawiającego w Łomży, ul. Poligonowa 30. 1) Ciągnik rolniczy (wersja drogowa). Dane techniczne ciągnika rolniczego: a) Rok produkcji 2008 b) Moc ciągnika min. 105 max. 120 KM - wg normy 2000/25/CE c) Silnik spełniający normy EURO II Wyposażenie ciągnika rolniczego: a) Skrzynia biegów synchronizowana b) Wyposażony w bieg pełzający ( prędkość min. 500 m/h) c) Szybkozłącza hydrauliczne min 4 szt. d) WOM tylny - 540/ 540E/1000/1000E obr/min e) WOM przedni - min. 1000 obr/min f) Pompa hydrauliczna o wydajności min 51 l/min g) Trzypunktowy tylny i przedni TUZ o min. udźwigu tylny - min. 4500 kg, przedni - min. 1800 kg h) Balast na przedni TUZ min. 300 kg i) Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem j) Napęd na cztery koła - 4x4 (4WD) k) Kabina- ogrzewanie, regulowany fotel kierowcy + dodatkowe siedzenie l) Rejestracja ciągnika 2-osoby ł) Wyposażony w układ pneumatyczny dla sterowania hamulcami przyczepy m) Lampa uprzywilejowana koloru pomarańczowego z napisem (SŁUŻBA DROGOWA) 2) Ramie hydrauliczne. Dane techniczne ramienia hydraulicznego: a) Rok produkcji 2008 b) Moc na hydromotorze min. 56 KM Wyposażenie ramienia hydraulicznego: a) Możliwość obrotu ramienia o 90° b) Bezpiecznik hydr.- gazowy podnoszenia i opuszczania ramienia c) Własny układ hydrauliczny ze zbiornikiem d) Chłodnica oleju wraz z termostatem. e) Sterowanie pracą ramienia z kabiny kierowcy elektro - hydrauliczne, proporcjonalne f) Zakres roboczy poziomy min 5,5 m g) Możliwość instalowania wymaganej głowicy roboczej h) Trzypunktowy układ zwieszenia z tyłu ciągnika i) Hydrauliczny wysuw 2-go ramienia j) Dwa kierunki obrotu wału tnącego k) Wysokość transportowa i garażowa wraz z ciągnikiem max 3m. 3) Głowica do ścinki poboczy Dane techniczne głowicy: a) Rok produkcji 2008 Wyposażenie głowicy: a) Wysokość ścinki min 10 cm regulowana b) Szerokość robocza min. 90 cm c) Montaż z ramieniem hydraulicznym d) Kierunek wyrzutu boczny, prawy e) Hydrauliczne ustawianie kąta pracy f) 2 kpl. noży wymiennych dodatkowo.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości. 4.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Udzielą min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 7.Wskażą autoryzowane punkty serwisowe na terenie całego kraju. 8.Zapewnią szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego, w uzgodnionym terminie jednak nie później niż 10 dni od dostarczenia sprzętu. 9.Gwarantują prawidłową pracę dostarczonych podzespołów razem z ciągnikiem. W przypadku uszkodzenia nośnika narzędzi (ciągnika rolniczego) spowodowanego niewłaściwą pracą dostarczonych podzespołów zobowiązują się do pokrycia kosztów związanych z naprawą nośnika. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.I pkt. IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz.I pkt.VIII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy: a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę dodatkowych wymagań określonych przez zamawiającego: a)Oświadczenie oferenta lub kserokopia dokumentu stwierdzającego rok produkcji ciągnika rolniczego /wersja drogowa/ wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych. b)Kserokopia dokumentu określającego parametry techniczne ciągnika. c)Wyciągi świadectwa homologacji ciągnika oraz znak producenta CE maszyn pochodzących z produkcji seryjnej (nie mogą to być przedruki z Internetu). d)Folder producenta oferowanych urządzeń. e)Instrukcje obsługi wraz z katalogiem części osprzętu. f)Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. ciągnik, ramię hydrauliczne, głowica do ścinki poboczy) o wartości co najmniej 350 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie - zał. Nr 1 do SIWZ Uwaga! 1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty 2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.