eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Katowice: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach
Numer ogłoszenia: 92047 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach , Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, faks 0-32 6047713, 2072769.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach. b) Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji. c) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. d) Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. e) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (zamienne), fabrycznie nowe które powstały w cyklu produkcyjnym składającym się z fazy projektowania, produkcji i dystrybucji zgodnie z normą ISO 9001 lub normą równoważną, potwierdzone certyfikatem wystawionym przez niezależny podmiot akredytowany. f) Materiały eksploatacyjne muszą być wytwarzane zgodnie z dbałością o środowisko naturalne. Jako potwierdzenie warunku Zamawiający uzna certyfikat w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji zgodnie z normą ISO 14001 lub norm równoważnych, wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany potwierdzający zgodność z powyższymi normami lub normami równoważnymi. g) W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamiennych), Zamawiający wymaga aby materiały te były produktami równoważnymi w stosunku do materiałów oryginalnych. Równoważność w szczególności dotyczy: -Kompatybilności - zamienne materiały eksploatacyjne muszą w pełni współpracować ze sprzętem Zamawiającego i nie ograniczać żadnych funkcji i możliwości sprzętu. Zamienne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować negatywnych komunikatów w trakcie użytkowania, zwiększać awaryjności i w żaden sposób negatywnie oddziaływać na sprzęt, - Jakości - zamienne materiały eksploatacyjne muszą uzyskać taki sam efekt jaki Zamawiający otrzymywał w trakcie stosowania produktów oryginalnych pochodzących od producenta sprzętu. Pokrycie kolorem, zaczernienie, niezamazywanie obszarów niezadrukowanych musi być na takim samym poziomie jak w przypadku produktów pochodzących od producenta sprzętu. - Wydajności - Zamawiający za równoważne uzna produkty posiadające taką samą lub większą wydajność w stosunku do materiałów oryginalnych pochodzących od producenta sprzętu. Wydajność powinna być potwierdzona testami przeprowadzonymi zgodnie z normami ISO, tj. ISO/IEC 19752 norma pomiarów wydajność tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych. h) Równoważne (zamienne) materiały eksploatacyjne muszą być materiałami fabrycznie nowymi. Fabrycznie nowe materiały w tym przypadku oznaczają produkt, który w nowej formie nie był wcześniej eksploatowany, powstały w cyklu produkcyjnym, wykonany z nowych elementów wcześniej nie eksploatowanych, nie przerabianych, nie pochodzących z procesu regeneracji lub recyklingu (m.in. nowe bębny, nowe wałki optyczne, nowe listwy zgarniające, nowe elementy uszczelniające, nowe elementy elektroniczne - w tym chipy) z wyjątkiem pełnowartościowych kaset pochodzących z recyklingu. Elementy nie mogą nosić śladu uszkodzenia ani wcześniejszego użytkowania. Zamawiający dopuszcza pełnowartościowe kasety pochodzące z recyklingu, przy czym elementem dopuszczonym z recyklingu może być tylko plastikowa obudowa, wszystkie inne elementy wykorzystywane do produkcji materiału nie mogą pochodzić z procesu recyklingu. Pod pojęciem recykling Zamawiający rozumie proces wyłaniania części użytkowej (obudowy), która posiada wszystkie funkcje i parametry użytkowe w formie niezmienionej i nie wymaga wykonania czynności przywracającej takie funkcje i parametry. i) Zmawiający nie dopuszcza materiałów regenerowanych. Zamawiający nie dopuszcza aby elementy wykorzystywane do produkcji materiałów eksploatacyjnych pochodziły z procesu regeneracji. Pod pojęciem proces regeneracji Zamawiający rozumie czynności prowadzące do odzyskania funkcji użytkowych elementów wykorzystywanych do produkcji materiałów (np. restart chipu) i nie dopuszcza oferowania produktów oraz stosowania w oferowanych produktach elementów z takiego procesu. j) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych, k) Na potwierdzenie, iż oferowane produkty równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych wykonawca winien dołączyć do oferty: - raporty z testów wydajności wystawione przez niezależny od producenta podmiot, wykonane zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie. Prawidłowy raport wykonany zgodnie z odpowiednią normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 winien zawierać: średnią ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolną granicę przedziału ufności (90%), data testowania, liczbę testowanych kaset, liczbę kaset użytych do obliczeń, typ kasety, informację czy stosowano procedurę wstrząsania, tryb drukowania, liczbę kaset użytych w teście, użyty nośnik, format papieru, orientację podawania papieru, model drukarki, model komputera, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, wersja strony testowej, informację o codziennym wyłączanie/włączaniu zasilania, interfejs, kody testowanych wkładów, numery seryjne drukarek na których przeprowadzono testy, temperatura w °C oraz wilgotność. - Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych - Certyfikat niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 l) Produkty równoważne winny być określone w załączniku nr 7 do SIWZ poprzez nazwę producenta, symbolu/kodu produktu oraz poprzez informację co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron formatu A4) w przypadku tuszy, tonerów, taśm, bębnów lub na oddzielnym dokumencie sporządzonym według wzoru zamawiającego. m) Wymagania stawiane wykonawcy: - Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. - Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. - Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. - Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta danego urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. - Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia, informację o wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron formatu A4). - Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. - Ilości wskazane w załączniku nr 7 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 7). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. - Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2015 r. - Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. - Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, własnym transportem, w ciągu 3 dni roboczych do budynku Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45/47, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie materiałów eksploatacyjnych dla maszyn biurowych o wartości nie mniejszej niż 100.000zł brutto każda dostawa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    d) Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, każdy z Wykonawców składających oferty, które zawierają produkty równoważne powinien przedłożyć: - raporty z testów wydajności wykonanych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych. - Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany - Certyfikat niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1, b) Podpisane i wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, c) Podpisany i wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy - załącznik nr 7, d) Pełnomocnictwo (upoważnienie), (jeżeli dotyczy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice -Zachód w Katowicach ul. Warszawska 45/47, 40-010 Katowice pok. nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Oddział Gospodarczy ul. Warszawska 45/47, 40-010 Katowice lub złożyć w Biurze Podawczym Sądu przy ul. Warszawskiej 45/47 w Katowicach..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.