eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Gryfice: Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie
Numer ogłoszenia: 92035 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach w ilościach określonych w załączniku do formularza ofertowego - 31-16 PAKIETY.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Aktualny katalog z opisem oferowanego sprzętu medycznego z zaznaczeniem przez wykonawcę nr katalogowych oferowanego sprzętu wraz z podaniem nr pakietu i pozycji w pakiecie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu zgłoszenia lub wpisu do rejestru prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych I Produktów Biobójczych, jeśli Sprzedawca ma taki obowiązek w zakresie wyrobu medycznego będącego przedmiotem dostawy na podstawie przepisów o wyrobach medycznych oraz kserokopię certyfikatu CE w języku polskim. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawienia kopii zgłoszenia lub wpisu. W przypadku braku obowiązku dostarczenia CE lub wpisu/zgłoszenia Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w tym zakresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen podanych w ofercie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy, w szczególności w przypadku: a) zmiana cen urzędowych b) zmiana stawek podatkowych lub stawek celnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice Dział zamówień publicznych pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice Sekretariat II piętro pokój 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepek pielęgniarski z przewiewnej lekko usztywnionej włókniny, ściągany luźną gumką wokół głowy, okrągły, niejałowy, zielony Czepki chirurgiczne męskie z włókniny polipropylenowej z wstawką celulozową mogącą chłonąć pot z całej szerokości czoła, ściągany gumką z tyłu lub z trokami, zielony Fartuch higieniczny niesterylny z włokniny polipropylenowej wiązany na troki z bawełnianymi mankietami, XXL, zielony lub niebieski Maseczki chirurgiczne trójwarstwowe wysokobarierowe,nie kłaczkujące pod wpływem ciepła i wilgoci, z trokami, zielone lub niebieskie Maseczki chirurgiczne trójwarstwowe wysokobarierowe,nie kłaczkujące pod wpływem ciepła i wilgoci, z gumką, zielone lub niebieskie Pokrowiec na buty z włókniny, wzmocniony, ściągany gumką, rozmiar uniwersalny dla dorosłych (możliwość założenia go na męską stopę w obuwiu w dużym rozmiarze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren lateksowy, silikonowany typu Pezzer: Ch 26 - 50 szt., Ch 28 - 50szt., Ch 30 - 50 szt. Dren brzuszny - silikonowy 100% silikon z otworami bocznymi: Ch 26- 100 szt., Ch 28 100 szt., Ch 30- 200 szt., Ch 32- 300 szt, Ch 34- 300 szt. Dren thoraks do drenażu klatki piersiowej, ze znacznikiem Rtg: Ch 26- 20szt., Ch 28- 30szt., Ch 30 -30szt Cewnik do drenażu klatki piersiowej z trokarem 40 cm. Sterylny, pojedynczo pakowany, oznaczenie głębokości na cewniku, dostępny w różnych rozmiarach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 16A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren perforowany typu Redon: Ch 9, 12, 14, 16 - sterylny, pakowany w pozycji rozprostowanej, folia, papier - długość 60cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do odsysania z pola operacyjnego z końcówką typu Yancauer umożliwiającą dopasowanie do każdego łącznika z kontrolą siły ssania. Dren antyzałamaniowy- długość minimum 2000 mm. Jałowy, bezlateksowy, pakowany pojedynczo, folia- papier. Średnica CH 24-25..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 17 A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw ortopedyczny typu FilterFlow do odsysania z pola operacyjnego z filtrem w zestawie: końcówka krótka zagięta dł min. 150 mm, długa zagięta dł. min 230 mm, prosta dł. min 280 mm, wszystkie końcówki posiadają 4 otwory odbarczające, w zestawie zapasowy filtr oraz uchwyt ergonomiczny, dren łączący do ssaka 24CH, dł. 270 cm, końcówka do ssaka uniwersalna docinana z dwoma pierścieniami, pasująca do każdego urządzenia. Podwójne opakowanie, sterylne zawierające wewnątrz graficzną instrukcję obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej z podciśnieniem - trzykomorowy z możliwością powieszenia lub postawienia (przeźroczysty).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do hemodializy, dwuświatłowy, Wykonany z poliuretanu, rozmiar 15cm/14F Cewnik do hemodializy, dwuświatłowy, Wykonany z poliuretanu, rozmiar 20cm/14F Cewnik do hemodializy, dwuświatłowy, Wykonany z poliuretanu, rozmiar 25cm/14F.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Wartość użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka tracheostomijna z mankietem z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu dostępne w rozmiarach: 7; 7,5; 8; 8,5; 9; 9,5; 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 39A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z łącznikiem i mankietem z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu dostępne w rozmiarach: 7; 7,5; 8; 8,5; 9; 9,5; 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.