To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-05
Iława: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie oraz dróg służebnych - chodników
Numer ogłoszenia: 92034 - 2009; data zamieszczenia: 05.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64554 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o., ul. Jagiellończyka 16, Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484535, faks 089 6484535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie oraz dróg służebnych - chodników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ITBS - ZGL Sp. z o.o. w Iławie oraz dróg służebnych - chodników. Utrzymanie czystości i porządku na pow. wewn. budynków - 29 880,78 m2/m-c, utrzymanie czystości na pow. zewn. - drogach służebnych - chodnikach - 13 071,84 m2/m-c 1.W zakresie utrzymania porządku i czystości: -porządek i czystość należy utrzymywać w budynkach i na zewnątrz we wszystkie dni tygodnia, a w okresie zimowym przystępować do odśnieżania i likwidacji gołoledzi niezwłocznie po zaistnieniu takiej potrzeby; -sprzątanie należy rozpoczynać w godzinach rannych tj. od godz. 5:00 w okresie letnim, a od godz. 6:00 w okresie zimowym; -codzienne sprzątanie korytarzy, podestów, stopni schodowych z balustradami i pochwytami (5 dni w tygodniu, w tym sobota i poniedziałek obowiązkowo); -sprzątanie raz na dwa tygodnie pomieszczeń pralni, suszarni, strychów, korytarzy piwnicznych i wózkowni; -mycie ciepłą wodą z użyciem w odpowiednich (wymaganych) proporcjach środków myjących (zapachowych) i dezynfekujących klatek schodowych, podestów i schodów do piwnicy co dwa tygodnie wg uzgodnionych harmonogramów, lub w miarę potrzeb( w budynkach, w których brak możliwości poboru ciepłej wody wykonawca usług winien zaopatrzyć pracowników w grzałki elektryczne bądź inne urządzenia do podgrzania wody zimnej); -mycie co dwa miesiące pomieszczeń wspólnego użytku, pralni, suszarni, strychów i wózkowni; -mycie wg potrzeb (minimum 1 raz na m-c) drzwi wejściowych do budynków, na strych, do piwnic i innych pomieszczeń ogólnodostępnych; -mycie raz na trzy miesiące ścian malowanych olejno - lamperii, lub w miarę potrzeb; -zakup żarówek 40W, uzupełnianie na bieżąco w miejscach wspólnego użytkowania tj. klatkach schodowych, przed wejściami do budynków, korytarzach piwnicznych, strychach, pralniach i suszarniach; -codzienne sprzątanie chodników; -sprzątanie parkingów wg potrzeb. 2.W zakresie usuwania śniegu przed budynkami: -usuwanie lodu i gołoledzi z chodników, przejść oraz przysypywanie piaskiem; -bieżące odśnieżanie chodników, przejść dla pieszych, dojść do klatek schodowych, śmietników, pomieszczeń gospodarczych - rano odśnieżanie i przysypywanie piaskiem - do godz. 7:00 a w przypadku opadów śniegu w ciągu dnia - po ustaniu opadów należy przystąpić do odśnieżania najpóźniej po 2 godz.; -stałe utrzymywanie drożności odpływu wody z topniejącego śniegu i lodu; -ustawienie brakujących pojemników z piaskiem oraz zabezpieczenie na okres zimy niezbędnej ilości piasku do likwidacji gołoledzi; -utrzymywanie w dobrym stanie technicznym i estetycznym (malowanie) pojemników na piasek; 3.W zakresie utrzymania stanu sanitarnego: -zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy, koty o konieczności utrzymania porządku. W przypadku zanieczyszczeń przez zwierzęta klatek schodowych i korytarzy, wypuszczania luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych itp., należy zgłaszać do Straży Miejskiej; -uwagi nie odnoszące rezultatów należy zgłaszać zamawiającemu z podaniem danych lokatora; -zgłaszanie potrzeb w zakresie tępienia gryzoni i pcheł lub innych potrzeb w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń wspólnych. 4.Inne: -bezzwłoczne zawiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, domofonowej oraz innych urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców; -utrzymywanie czystości i porządku w gablotach ogłoszeniowych, uaktualnianie ogłoszeń otrzymanych od zamawiającego; -usuwanie ogłoszeń, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody zarządcy; -bezzwłoczne zawiadamianie zamawiającego lub zakładów zajmujących się oczyszczaniem i wywozem pojemników nieczystości stałych, faktu zapełnionych i nie wywiezionych śmieci; -przechowywanie kluczy od pomieszczeń, w których znajdują się pralnie, suszarnie i wózkownie; -prowadzenie rejestru osób korzystających z pralni i suszarni oraz pobieranie za pokwitowaniem opłat (za energię, gaz, wodę) ustalonych przez zarządcę budynku; -wywożenie zbędnych przedmiotów składowanych przy śmietnikach, strychach, piwnicach, itp.; -roznoszenie lokatorom aneksów lub pism o zmianach czynszowych, rozliczeń zaliczek, zawiadomień o zebraniach, itp.; -wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości, wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 352287.36 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EKO" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EKO Sp. z o.o., ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 224549.67
- Oferta z najniższą ceną: 224549.67 oferta z najwyższą ceną: 224549.67
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
- "Konserwacja i remont pomostów w Iławie II"
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
- Tłuszcze ( 1 /24 )
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
więcej: przetargi w Iławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.