eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Usługa w zakresie opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw, boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz w Parku Wiejskim w Kobylnicy i na posesji Urzędu Gminy Kobylnica oraz całoroczne utrzymanie przystanków znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica na lata 2011 - 2013 (Zadanie Nr 1, 2 i 3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Kobylnica: Usługa w zakresie opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw, boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz w Parku Wiejskim w Kobylnicy i na posesji Urzędu Gminy Kobylnica oraz całoroczne utrzymanie przystanków znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica na lata 2011 - 2013 (Zadanie Nr 1, 2 i 3)
Numer ogłoszenia: 91963 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kobylnica , ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842-90-70, faks 059 842-90-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.gminyrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw, boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz w Parku Wiejskim w Kobylnicy i na posesji Urzędu Gminy Kobylnica oraz całoroczne utrzymanie przystanków znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica na lata 2011 - 2013 (Zadanie Nr 1, 2 i 3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: 1) Zadanie Nr 1 dot. opróżniania koszy parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw, boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz w Parku Wiejskim w Kobylnicy i na posesji Urzędu Gminy Kobylnica na lata 2011 - 2013. 2) Zadanie Nr 2 dot. utrzymania czystości koszy ulicznych wraz z ich opróżnianiem oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica na lata 2011 - 2013. 3) Zadanie Nr 3 dot. całorocznego utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica na lata 2011 - 2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.51.10.00 - 91.51.10.00 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach - t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert co najmniej jedną usługę (umowę) w zakresie opróżniania koszy lub pojemników, sprzątania i utrzymania terenów wraz zimowym utrzymaniem oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych, która była lub jest realizowana przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy oraz której wartość brutto jest nie mniejsza niż 100 000,00 zł albo wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert co najmniej jedną usługę (umowę) w zakresie opróżniania koszy lub pojemników i wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych oraz wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert co najmniej jedną usługę (umowę) dot. sprzątania i utrzymania terenów wraz zimowym utrzymaniem, z których każda była lub jest realizowana przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy oraz których łączna wartość brutto jest nie mniejsza niż 100 000,00 zł lub przedstawi lub wykaże, że będzie dysponował w/w wiedza i doświadczeniem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia lub wykaże, że będzie dysponował w/w potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do obsługi koszy ulicznych, parkowych i pojemników na odpady komunalne mieszane (opróżnianie koszy i pojemników), b) sprzętem niezbędnym do mycia i dezynfekcji przystanków, koszy parkowych i pojemników na odpady komunalne mieszane; c) miejscem przystosowanym do mycia i dezynfekcji pojemników; d) co najmniej dwoma ciągnikami z przyczepą lub dwoma samochodami dostawczymi celem dowozu piasku do utrzymania zimowego przystanków i miejsc przystankowych; e) co najmniej jedną kosiarką spalinową z koszem i dwoma wykaszarkami spalinowymi; f) sprzętem niezbędnym do oprysków chemicznych (usuwanie chwastów)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość dokonania zmiany umowy zgodnie z postanowieniami wzoru mowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) zmiany dotyczącą osób wskazanych w § 9 umowy, d) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa. 3. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.kobylnica.tensoft.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kobylnica w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.