eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich Światowid w Elblągu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 91940 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Elbląg: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich Światowid w Elblągu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513000-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID, krajowy numer identyfikacyjny 95144500000, ul. Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82300 Elbląg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112050, 6112082, faks 556 112 060, e-mail monika.denisiuk@swiatowid.elblag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swiatowid.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich Światowid w Elblągu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NP.261.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. analizę dokumentacji projektowej i sporządzenie raportu z tej analizy pod kątem prawidłowości tej dokumentacji; powyższe sprawdzenie należy przeprowadzić również pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności w zakresie prawidłowości zastosowania przepisów art. 29 ust. 1-3 ustawy Pzp; 2. opracowanie kompleksowej dokumentacji przetargowej (w tym także dostosowanie udostępnionej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do wymogów przepisów prawa, m.in. w zakresie korekty pod kątem wymogów ustawy Pzp) na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) oraz udział w postępowaniu, w tym w szczególności: oszacowanie wartości zamówienia, opracowanie kompletnej treści ogłoszenia o zamówieniu w celu jego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego, opracowanie kompletnej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (SIWZ), udzielanie wyjaśnień do SIWZ (w tym także w porozumieniu z autorem dokumentacji projektowej), wnoszenie zmian do SIWZ i aktualizacja ogłoszenia o zamówieniu, analiza i ocena ofert, ocena konieczności uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonych przez wykonawców ofert, wskazanie omyłek w ofercie i sposobu ich poprawy, ocena zasadności i konieczności odrzucenia ofert lub wykluczenia wykonawców, rekomendowanie wyboru najkorzystniejszej oferty, sporządzanie projektów wszelkich pism i korespondencji dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowanie ostatecznego kształtu umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz koordynacja jej podpisania, opracowanie kompletnej treści ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publicznego w celu jego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, sporządzenie kompletnego protokołu postępowania, inne niezbędne z punktu widzenia poprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego czynności; 3. przygotowanie procesu inwestycyjnego; 4. zarządzanie, kierowanie i pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego; 5. prowadzenie rozliczeń bieżących (w trakcie realizacji inwestycji); 6. rozliczenie końcowe inwestycji i przygotowanie przekazania środków trwałych; 7. obsługę okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71310000-4, 71520000-9, 71241000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ofert (w postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do 01.06.2017 r. do godz. 12.00 nie wpłynęła żadna oferta). Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.