eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sukcesywna dostawa zestawów sprzętu do przeprowadzenia zabiegów hemodializy aparatem Gambro AK 95 S dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa zestawów sprzętu do przeprowadzenia zabiegów hemodializy aparatem Gambro AK 95 S dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 91924 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Rozwojowo- Badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa zestawów sprzętu do przeprowadzenia zabiegów hemodializy aparatem Gambro AK 95 S dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia zabiegów hemodializy aparatem Gambro AK 95 S - linie do hemodializy (komplet tętnica- żyła ) na dwa wkłucia do aparatu Gambro AK 95 S - 30 kompletów Zestaw powinien składać się z : 1. linii tętniczej z portem, igłą typu spike, zacisku, końcówki linii oznaczone kolorem czerwonym 2. linii żylnej z portem, 2 kanały do podaży przy styku, zacisk na linii, worek drenażowy, końcówki linii w kolorze niebieskim - dializatory niskoprzepływowe do hemodializy wykonanej aparatem Gambro AK 95 S: - z błoną syntetyczną- 1,6 - 1,8 m2 - 10 sztuk - z błoną syntetyczną -2,0- 2,2 m2- 20 sztuk - kwaśny płynny koncentrat dystrybuowany w 5 litrowych workach do dializy wodorowęglanowej przeprowadzanej w połączeniu z kapsułami z suchym wodorowęglanem sodu - rozcieńczany w stosunku 1:35, przystosowany do podłączenia i zastosowania w aparacie do hemodializy Gambro AK 95S: - K+ - 2 mmol/l; Ca++ - 1,75 mmol/l - 30 worków, - K+ - 3,5 mmol/l; Ca++ - 1,5mmol/l - 30 worków. - Kapsuły(cartridge) z koncentratem suchym wodorowęglanem sodu przystosowane do dializy wodorowęglanowej wykonywanej w aparacie do hemodializy Gambro AK 95S w połączeniu z kwaśnym płynnym koncentratem; kapsuły zawierające po 720 g wodorowęglanu sodu - wystarczające na uzyskanie 200 l płynu dializacyjnego o stężeniu 34 mmol/l wodorowęglanu sodu - 60 kapsuł (cartridge)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 złotych (słownie sto złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok. 103 ul.Kościelna 13, Sosnowiec po uprzednim wpłaceniu w kasie pok. 108 kwoty 50 złotych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Główny IMPiZŚ pok. 103 ul.Kościelna 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.