eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu dotyczącego adaptacji pomieszczeń biurowych części istniejącego budynku dwukondygnacyjnego z piwnicą na pomieszczenia sypialno - szkoleniowe wraz z zagospodarowaniem piwnic

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Piła: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu dotyczącego adaptacji pomieszczeń biurowych części istniejącego budynku dwukondygnacyjnego z piwnicą na pomieszczenia sypialno - szkoleniowe wraz z zagospodarowaniem piwnic
Numer ogłoszenia: 91897 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29549 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, faks 067 3522322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu dotyczącego adaptacji pomieszczeń biurowych części istniejącego budynku dwukondygnacyjnego z piwnicą na pomieszczenia sypialno - szkoleniowe wraz z zagospodarowaniem piwnic.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyremontowane pomieszczenia maja pełnić funkcję hotelu z zapleczem konferencyjnym. Planuje się pokoje 2-3 osobowe z węzłami sanitarnymi dla każdego z nich. Zamawiający przewiduje również możliwość powiększenia istniejącej już jadalni. Zakres prac projektowych obejmuje poniższe czynności: przygotowanie pisemnej koncepcji z uwzględnieniem 2 wariantów zagospodarowania piwnic, tj. na cele magazynowe oraz na cele sal symulacyjno - dydaktycznych; opracowanie planu zagospodarowania terenu; wykonanie inwentaryzacji ogólnobudowlanej; opracowanie dokumentacji architektoniczno-konstrukcyjnej; opracowanie dokumentacji instalacji elektrycznej wewnętrznej; opracowanie dokumentacji instalacji RTV i telefonicznej; opracowanie dokumentacji instalacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej w niezbędnym zakresie; wykonanie ekspertyzy technicznej; wykonanie kosztorysów inwestorskich i specyfikacji robót w tym również wersji elektronicznej .ath lub .rds. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę przed rozpoczęciem prac projektowych do przedstawienia pisemnej koncepcji projektowej do zaakceptowania. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania Zamawiającemu uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentacja winna być wykonana w sposób i w zakresie pozwalającym uzyskanie pozwolenia na budowę. Ww przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1wizję lokalną; 2obowiązujące przepisy w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej; 3obowiązujące przepisy w zakresie metod i podstaw wykonania kosztorysów inwestorskich. Projekt należy wykonać: w wersji papierowej w 6 egzemplarzach; w wersji elektronicznej 1 raz na płycie CD..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: KILKORO Architekci: Paweł LITWINOWICZ Piotr KLUJ ul. Św. Wojciech22/24, 61-749 POZNAŃ - wartość oferty brutto: 31 488,00 zł, Św. Wojciech22/24, 61-749 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31488,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 273982,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.