eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Usługi w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Brodnica: Usługi w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu
Numer ogłoszenia: 9187 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918900, 4918719, fax 0-56 4918613.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jw3537.brodnica.zp@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawy, konserwacje, badanie stanu technicznego oraz kalibrację aparatury pomiarowej (mierników skażeń promieniotwórczych, radiometrów, mierników gazu, detektora wielogazowego, detektorów jednogazowych), kontrolnej (czujniki bezruchu, pirometr, eksplozymetr, toximeter rurkowy i reflektor elektryczny). Opis zakresu usług: Inspekcja wizualna, Inspekcja funkcji, Naprawa, wymiana sensorów, osłony sensorów, akumulatorów, zasilaczy, żarówek żarnikowych, baterii, Kalibracja gazami kalibracyjnymi, bądź źródłami kalibracyjnymi, Diagnostyka czujników, Wystawienie świadectw sprawdzenia dla radiometrów, mierników gazu detektorów, pirometrów, eksplozymetrów i reflektorów elektrycznych, Wystawienie świadectwa wzorcowania dla monitora skażeń radioaktywnych, Serwis okresowy pozostałej aparatury opisany zostaje w książce paszportowej urządzenia. 2. Naprawy, konserwacje oraz badanie stanu technicznego pomp cieczowych (w tym: pomp pływających oraz pomp do cieczy niebezpiecznych), poduszki powietrznej, pneumatycznych korków uszczelniających, sprężarek powietrza oddechowego i maszyn nieelektrycznych (piły spalinowej). Opis zakresu usług: Sprawdzenie szczelności, Dezynfekcję, Końcową kontrolę, Dopuszczenie do użytku, W sprężarkach powietrznych - wymiana filtrów, oleju, badanie air-check, Serwis okresowy opisany zostaje w książce paszportowej urządzenia. 3. Naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych (serwis okresowy odzieży barierowej). Opis zakresu usług: Sprawdzenie szczelności, Dezynfekcję, Końcową kontrolę, Dopuszczenie do użytku W odzieży barierowej czyszczenie i smarowanie zamka, czyszczenie szyby i przewodów powietrznych, Serwis okresowy opisany w książce paszportowej urządzenia. Serwis okresowy będzie dokonywany: Co 3 miesiące, licząc od daty wpisu w książce paszportowej sprężarki, odzieży barierowej (18kpl.); Co 6 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce paszportowej miernika gazów, detektora wielogazowego, detektorów jednogazowych, odzieży barierowej (20 kpl.); Co 12 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce paszportowej czujników bezruchu, pomp do cieczy niebezpiecznych, pomp pływających, zestawu uszczelniającego, korków uszczelniających, reflektorów elektrycznych, pilarki spalinowej; Co 12 miesięcy, licząc od daty wystawienia świadectwa sprawdzenia dla radiometrów, pirometru, eksplozymetru bądź świadectwa wzorcowania dla monitora skażeń radioaktywnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych Oryginalny kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz cenowo-asortymentowy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Wykonawca powinien funkcjonować przynajmniej 5 lat na rynku (dokument stwierdzający ten fakt). 12. Fabryczne autoryzacje serwisowe producentów sprzętu. (podwykonawcy z autoryzacją fabryczną).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.wp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica; e-mail: jw3537.brodnica.zp@wp.pl lub faks: 056-49-18-613.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Jawnej lub drogą pocztową na adres siedziby..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.