eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › Budowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mańkowice, dz. nr 188

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Łambinowice: Budowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mańkowice, dz. nr 188
Numer ogłoszenia: 91878 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Łambinowice , ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, woj. opolskie, tel. 077 4311300, faks 077 4311301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mańkowice, dz. nr 188.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest budowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mańkowice dz. nr 188: - warstwa z materiału kamiennego częściowo z korytowania podłoża i częściowo nowego gr. 20cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 3cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3cm Parametry geometryczne: - długość drogi 480,00m - szerokość drogi 5,0m - szerokość utwardzenia pobocza tłuczniem gr. 10cm - 0,50m - odwodnienie: powierzchniowe, do rowów odwadniających - spadek poprzeczny - jednostronny 2% - spadek podłużny dostosowany do ukształtowania terenu i założonych rzędnych wysokościowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą odpowiednią ofertą oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-4 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji). 3. Aktualne zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS potwierdzającymi odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne (lub zaświadczeń o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego). 4. Kosztorys ofertowy wykonawcy. 5. Wykaz co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, z podaniem miejsca wykonania, wielkości prac oraz numeru tel. Zamawiającego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy podać prace o podobnym zakresie przeprowadzone w trakcie prowadzenia działalności. 6. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji wykonawcy. Dokumenty składające się na ofertę należy ułożyć wg powyższej numeracji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez oferenta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lambinowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łambinowicach, ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Łambinowicach, ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.