eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.
Numer ogłoszenia: 91856 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - Pokojowa w hotelu z elementami języka angielskiego 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób bezrobotnych w specjalności: Pokojowa w hotelu z elementami jęz. ang. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 3. Program szkolenia powinien obejmować 120 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1) Analiza rodzajów bazy hotelowej w Polsce i zagranicą- 2) Kategoryzacja obiektów hotelowych w Polsce 3) cechy zewnętrzne profesjonalnej pokojowej w hotelu 4) cechy charakteru profesjonalnej pokojowej w hotelu 5) rola pokojowej w obiekcie hotelowym - zakres praw i obowiązków 6) analiza poszczególnych prac i zadań służb pięter w hotelu 7) techniki wykonywania podstawowych czynności pokojowej w hotelu 8) wycieranie kurzu, mycie stolarki okiennej i drzwiowej 9) rodzaje nawierzchni podłogowych w hotelu oraz sposoby utrzymania ich czystości 10) standaryzacja posłania łóżka hotelowego 11) pranie i prasowanie 12) wymagania i sposoby utrzymania czystości łazienki 13) sposoby utrzymania czystości pomieszczeń tzw. otwartych hotelu - korytarzy, klatki schodowej, hallu recepcyjnego, restauracji 14) sposoby właściwej komunikacji z gościem hotelowym oraz pozostałym personelem hotelu 15) szczegółowa informacja nt. środków czystości wykorzystywanych w hotelarstwie 16) rodzaje maszyn i urządzeń w procesie utrzymywania czystości w obiektach hotelowych 17) moduł jęz. Angielskiego w pracy pokojowej hotelu Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4. Czas trwania: 4 tygodnie 5. Termin realizacji szkoleni: 26.04. 2010r. - 24.05.2010r. 6. Inne postanowienia: Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216). CZĘŚĆ 2 - Kelner - Barman z jęz. ang. 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Kelner - Barman z jęz. ang. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 3.Program szkolenia powinien obejmować 150 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: a) Charakterystyka punktów gastronomicznych b) Uwarunkowania związane z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi oraz HACCP c) Profesjonalna obsługa klienta - - zasady komunikowania się z klientem i personelem - podstawowe zasady obsługi konsumenta - psychologiczne uwarunkowania pracy z klientem - Sylwetka Kelnera-Barmana - techniki obsługi konsumenta na Sali - towaroznawstwo i technologia żywienia/napojów - przepisy prawne obowiązujące kelnera-barmana d) Obsługa kasy fiskalnej e) Barmaństwo f) Technika i fizjologia mixowania napojów g) Propedeutyka miksologii h) Sprzęt barowy i barmański i) Organizacja i technika pracy w cocktail barze j) Organizacja cocktail party i innych przyjęć z alkoholem k) Kultura spożywania napojów alkoholowych i mieszanych l) Język angielski - 40 Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4. Czas trwania: 5 tygodni 5. Termin realizacji szkoleni: 10.05.2010r. - 14.06.2010r. 6. Inne postanowienia: Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216). CZĘŚĆ 3 - Technolog robót wykończeniowych: murarz - tynkarz 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób bezrobotnych w specjalności: technolog robót wykończeniowych: murarz - tynkarz 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 3. Program szkolenia powinien obejmować 200 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1. Podstawowe wiadomości z zakresu bhp i ppoż. 2. Rysunek zawodowy i dokumentacja techniczna 3. Materiałoznawstwo 4. Technologie murarskie 5. Zajęcia praktyczne Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4. Czas trwania: 6-7 tygodni 1. Termin realizacji szkoleni: 26.04.2010r. - 11.06.2010r. 2. Inne postanowienia: Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216). CZĘŚĆ 4 -Monter nawierzchni drogowych - Brukarz 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób bezrobotnych w specjalności: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 3. Program szkolenia powinien obejmować 200 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy wykonywaniu robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem robót brukarskich i drogowych. 2. Materiałoznawstwo. 3. Technologia z elementami maszynoznawstwa. 4. Narzędzia przydatne w zawodzie brukarz 5. Podstawy rysunku technicznego. 6. Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku 7. Zajęcia praktyczne. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4. Czas trwania: 6-7 tygodni 5. Termin realizacji szkolenia: 26.04.2010r. - 11.06.2010r. 6. Inne postanowienia: Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216). CZĘŚĆ 5 - ABC własnej firmy 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych ( podzielonych na 4 grupy 15 osobowe) w specjalności: ABC własnej firmy. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 3. Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: a) Czynności związane z rozpoczynaniem działalności gospodarczej b) Elementy prawa gospodarczego c) System podatkowy w Polsce i formy ewidencji podatkowej d) Podstawy marketingu e) Podstawy negocjacji f) Formy wsparcia dla przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą g) Prowadzenie rozliczeń z ZUS h) Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4. Czas trwania: 1 tydzień 5. Termin realizacji szkoleni: - I i II grupa: 26.04.2010 - 30.04.2010 - III i IV grupa: 16.08.2010 - 20.08.2010 6. Inne postanowienia: Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada : Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365),oraz dokument, że wpis został zaktualizowany na rok 2010 - dotyczy wszystkich części zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniami adekwatnymi do danej części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20
  • 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć: - zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, - miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego, - kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ), - terminu przeprowadzenia szkolenia - w obrębie 1- go miesiąca dla danej grupy, - zmiana ilości osób objętych szkoleniem, - zmiana kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiana kosztu osobogodziny jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy zawartej w § 5 oraz tego że plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej . Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego z tytułu realizacji umowy. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Dziennik Podawczy - parter Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą finansowane w ramach: środków z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu Nowe Perspektywy realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pokojowa w hotelu z elementami języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia powinien obejmować 120 godzin. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 2. Termin realizacji szkolenia: 26.04. 2010r. - 24.05.2010r 3. Przewidziana liczba osób na szkolenie - 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kelner - Barman z jęz. ang..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia powinien obejmować 150 godzin dydaktycznych. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 2. Termin realizacji szkoleni: 10.05.2010r. - 14.06.2010r. 3. Liczba osób objetych szkoleniem:15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.60
    • 2. Doświdczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie certyfikatów jaości usłu - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych: murarz - tynkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia powinien obejmować 200 godzin dydaktycznych. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 2. Termin realizacji szkolenia: 26.04.2010r. - 11.06.2010r. 3. Liczba osób przewidzianych do szkolenia: 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 34.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia powinien obejmować 200 godzin dydaktycznych. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 2. Termin realizacji szkolenia: 26.04.2010r. - 11.06.2010r. 3. Liczba osób przewidzianych do szkolenia: 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 34.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ABC własnej firmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 2. Termin realizacji szkolenia: - I i II grupa: 26.04.2010 - 30.04.2010 - III i IV grupa: 16.08.2010 - 20.08.2010 3. Liczba osób przewidzianych do szkolenia: 60 os. podzielonych na 4 grupy 15 osobowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.