eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Parkowej o dł. 430 mb i pow. 2940 m2 w Hajnówce .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Hajnówka: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Parkowej o dł. 430 mb i pow. 2940 m2 w Hajnówce .
Numer ogłoszenia: 91818 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, fax 085 6822994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Parkowej o dł. 430 mb i pow. 2940 m2 w Hajnówce ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 4cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej w ul. Parkowej : a)warstwy ścieralnej gr.4 cm na powierzchni łącznej 2940,00 m2 na istniejącej nawierzchni nasfaltowej. b)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (warstwa wyrównawcza) w ilości do 100,00 t ,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo Zamówień Publicznych. b)Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c)Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełniam - nie spełniam w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ . Z treści Załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy / Załącznik Nr 1 do SIWZ/. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych / Załącznik Nr.3 do SIWZ/. 3. Aktualny wypis / odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie ,posiadają wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia z podaniem nazwiska Kierownika Budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane /załączyć ksero uprawnień i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa/ . 7.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane z należytą starannością min.3 . 8. Zobowiązanie do wpłacenia /wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5% ceny ofertowej w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego. Zabezpieczenie musi być wniesione przed wyznaczonym terminem podpisania umowy. 9.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z dokumentacją techniczną, SST, przedmiarem robót i SIWZ, a proponowana w ofercie wartość brutto jest całkowitą kwotą wykonania zadania . Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby poświadczającej Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania zgodnie z art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy z 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka, tel. /085/ 682 2875, 682 6443 fax. /085/ 682 2994.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem OFERTA - Przetarg na budowę ulicy Parkowej w Hajnówce należy złożyć do dnia 26.05.2008r do godz.10oo w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.