eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Roboty budowlane w Gimnazjum Nr 1 w Zakopanem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Zakopane: Roboty budowlane w Gimnazjum Nr 1 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 91801 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich , ul. Nowotarska 42, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 68 320, faks 018 2068320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimzak1.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorzadowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Gimnazjum Nr 1 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w budynku Gimnazjum nr 1 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 41 Zadanie I - montaż ław kominiarskich ocynkowanych malowanych proszkowo Zakres zadania I obejmuje; 1) wykonanie i montaż ław kominiarskich oraz pomostów w celu dojścia do użytkowanych kominów. 2) Ławy kominiarskie. - ławy kominiarskie i pomosty systemowe - pomosty wyposażone w jednostronną barierkę ochronną. - wsporniki ław metalowe systemowe. - ławy i akcesoria malowane metoda proszkową w kolorze istniejącego pokrycia - odporność na rdzewienie - 30 lat. 3) Montaż ław kominiarskich nie może naruszyć szczelności pokrycia dachowego Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) 45261000-4 Pokrycia dachowe - obróbki Zadanie II - roboty malarskie korytarzy I i II pietra oraz montaż wykładzin PCV Zakres zadania II obejmuje: - malowanie konstrukcji stalowych - malowanie tynków - montaż wykładziny PCV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości: Zadanie I - 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych) Zadanie II - 1.500,00 zł(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto GIMNAZJUM nr 1 59124047481111000048781699. Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 03 lipca 2009r.. do godz. 11.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 03 lipca 2009 r. do godz. 11.00 w Sekretariacie Gimnazjum nr 1 w Zakopanem ul. Nowotarska 42 UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 4. ZWROT WADIUM: 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Potencjał techniczny w zakresie Zadania I i zadania II Wykonawca musi złożyć oświadczenie ,że dysponuje sprzętem i narzędziami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. Doświadczenie w zakresie zadania I Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na montażu ław kominiarskich. Doświadczenie w zakresie zadania II Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na robotach malarskich w obiektach użyteczności publicznej Potencjał kadrowy, finansowo- ekonomiczny w zakresie zadania I i zadania II Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do niniejszej siwz) 3. Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia w zakresie Zadania I - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), który będzie potwierdzał, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj polegające na montażu ław kominiarskich. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 3a. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia w zakresie Zadania II - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (należy wypełnić załącznik nr 5a do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), który będzie potwierdzał, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na robotach malarskich w obiektach użyteczności publicznej Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane 4. Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej siwz.. XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimzak1.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Gimnazjum Nr 1 ul. Nowotarska 42 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Gimnazjum Nr 1 ul. Nowotarska 42 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja na temat zmian postanowień zawartej umowy. Zamawiający może na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: przekazania terenu budowy, przekazania dokumentów budowy (specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany), przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, zapewnienia możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na trenie budowy. Wykonawca na podstawie pisemnej zgody zamawiającego, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: zawieszenia robót przez zamawiającego, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, siły wyższej. Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia umowy, jeżeli w zakresie, w jakim uchybienie zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montaż ław kominiarskich ocynkowanych malowanych proszkowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania I obejmuje; 1)wykonanie i montaż ław kominiarskich oraz pomostów w celu dojścia do użytkowanych kominów. 2) Ławy kominiarskie. - ławy kominiarskie i pomosty systemowe -pomosty wyposażone w jednostronną barierkę ochronną. - wsporniki ław metalowe systemowe. - ławy i akcesoria malowane metoda proszkową w kolorze istniejącego pokrycia - odporność na rdzewienie - 30 lat. 3) Montaż ław kominiarskich nie może naruszyć szczelności pokrycia dachowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty malarskie korytarzy I i II pietra oraz montaż wykładzin PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty malarskie korytarzy I i II pietra oraz montaż wykładzin PCV Zakres zadania II obejmuje: - malowanie konstrukcji stalowych - malowanie tynków - montaż wykładziny PCV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.44.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.