eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 96/ichpw/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Zabrze: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 96/ichpw/2013.
Numer ogłoszenia: 9178 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519274 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 96/ichpw/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wyszczególnionego w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 do SIWZ 3.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe. 4.Urządzenia muszą być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5.Produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 6.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego). 7.Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8.Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 9.Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 10.Wraz z dostawą produktów Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: kart gwarancyjnych, wszelkich atestów i deklaracji zgodności jeżeli są one wymagane prawem oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 11.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy oraz wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Oferowany Notebook musi posiadać/spełniać: 12.1.Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera obejmujący proces projektowania i produkcji, 12.2.Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera - należy załączyć do oferty, 12.3.Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (Zamawiający dopuszcza wydruk certyfikatu ze strony Microsoft WHCL). 12.4.Posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE - deklarację zgodności należy załączyć do oferty, 12.5.Spełniać kryteria środowiskowe, w tym: zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g. - należy załączyć do oferty stosowny dokument wydany przez producenta, 12.6.komputer musi spełniać wymogi normy EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org - należy załączyć potwierdzenie ze strony internetowej, 12.7.Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta komputera - należy załączyć do oferty stosowny dokument. 12.8.Oświadczenia Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta komputera. 13.Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych na dostarczony przedmiot zamówienia. 14.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 15.Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi. 15.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 15.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 15.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zam finansow jest:1.z proj nr POIG.01.01.02-24-017/08, tytuł projektu: Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki; 2.z projektów strategicznych; 3.z projektów statutowych; 4.ze środków własnych Zamawiającego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QMC s.c. Artur Mandrak Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85349,70

  • Oferta z najniższą ceną: 85349,70 / Oferta z najwyższą ceną: 85349,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.