eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej śmieciarki

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Jarocin: Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej śmieciarki
Numer ogłoszenia: 91781 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "ZGO-NOVA" Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 21 A, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 594 26 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-nova.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej śmieciarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej śmieciarki. 1)Parametry techniczne zabudowy pojazdu: -Zabudowa fabrycznie nowa - rocznik 2015; -Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, sztywna konstrukcja stalowa nie podlegająca odkształcaniu; -Skrzynia ładunkowa całkowicie sprawna, szczelna, dostosowana do każdego typu podwozia, podwyższona ściana czołowa min 500 mm, właz konserwacyjny min 700x600 mm usytuowany po prawej stronie w kierunku jazdy z zabezpieczeniem zgodnym z EN-1501-1, zamek i rygiel włazu ocynkowane; -Pojemność skrzyni ładunkowej: 21-22 m3; -Opróżnianie skrzyni ładunkowej poprzez wypchnięcie przegrody przesuwanej w tył przez siłownik teleskopowy podwójnego działania; opróżnianie odbywa się z kabiny kierowcy; -Zabudowa w kolorze RAL 6029; -Objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3; -Odwłok w całości wykonany spawem ciągłym, zamontowanym z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany w sposób uchylany do góry; -Podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych na bokach zabudowy; -Możliwość mechanicznego blokowania odwłoka poprzez podparcie go na wsporniku z podłużnym otworem i haku regulującym, zamocowanym na tylnej ramie skrzyni ładunkowej; -Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości od 4 mm do 8 mm; -Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z blachy trudnościeralnej typu Hardox lub Creusabro o grubości min. 4 mm; -Chlapacz antyrozbryzgowy długi pod całą wanna załadunkową; -Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, czyli tzw. Szufladowy; -Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1:5 w zależności od rodzaju odpadów; -Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym: przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, odpady wielkogabarytowe, papier, odpady komunalne; -Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów oraz okrągłe 110 l; -Możliwość otwierania i zdejmowania wrzutnika (montaż na śrubach); -Grzebień wrzutnika dzielony, umożliwiający niezależne podnoszenie pojemników od 80 l do 240 l; -Sterowanie wrzutnika po obu jego stronach; -Regulacja cykli otrzepywania pojemników; -Siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczonych na zewnątrz odwłoka; -Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; -Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; -Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy; -Dwa wyłączniki bezpieczeństwa; -Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego; -Sterowanie ręczne; zamykany wyłącznik główny w kabinie kierowcy; -Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie wyłącznie z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy; -Terminal obsługi w kabinie kierowcy; -Sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący-kierowca; -Układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1; -Zamykanie odwłoka od wewnątrz poprzez terminal obsługi oraz od zewnątrz obsługa dwuręczna zgodnie z EN 1501-1; -Centralne smarowanie na smar stały min. 40 pkt. Smarnych; -Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy; -Oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu; reflektory robocze na zewnątrz odwłoka; -Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; -Błotnik kół tylnych z chlapaczami; -Boczne ściany skrzyni ładunkowej obite płytami aluminiowymi; -Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa); -Kierowca powinien być automatycznie informowany o tym, który stopień jest zajęty; -Zainstalowany sygnał dźwiękowy przy jeździe pojazdu do tyłu; -Zabudowa musi posiadać znaki CE; -Pojazd przygotowany pod montaż systemu wagowego na wrzutniku oraz pod montaż systemu RFID pojemników, z zaznaczeniem, że nie będzie wiązało się to z dodatkowymi kosztami ze strony zamawiającego; -Gaśnica zabudowy; 2)Parametry techniczne podwozia: -Podwozie o DMC 26 t przystosowane do zabudowy śmieciarka; -Podwozie fabrycznie nowe - rocznik 2015; -Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna); -Rozstaw osi pojazdu max 4100 mm; -Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota; -Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej; -Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, system kontroli trakcji ESP; -Techniczna nośność osi przedniej min 8000kg; -Techniczna nośność osi napędowej min 13000kg; -Techniczna nośność osi trzeciej min 8000kg; -Ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym; -Zderzak przedni plastikowy; -Silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności min 9 ltr i mocy min 235 kW (320 KM) i momencie obrotowym min 1600Nm; -Norma emisji spalin Euro 6; -Silnik wyposażony przystawkę odbioru mocy odsilnikową; -Zbiorniki paliwa o pojemności min 300 litrów; -Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający o przełożeniu umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami; -Hamulec antyzjazdowy zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach; -Kabina dzienna 3 osobowa w kolorze białym. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów min 250mm umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań; -Kabina 3-osobowa; -Elektrycznie sterowane szyby; -Klimatyzacja; -Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne; -Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej; -Radio; -Immobilizer fabryczny; -Tachograf cyfrowy; -Gniazdo elektryczne 12V; -Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe i nadkola; -Wyświetlacz z komputerem pokładowym w jęz. polskim; -Koło zapasowe oraz winda koła zapasowego; -Listwa sygnalizacyjna z logo Zamawiającego; -Apteczka, -Trójkąt ostrzegawczy; -Gaśnica podwozia; -Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu; -Homologacja samochodu kompletnego; 3)Wyposażenie (dokumenty, które należy dostarczyć wraz z śmieciarką): -wykaz wyposażenia śmieciarki w języku polskim, -instrukcja eksploatacji podwozia i zabudowy specjalistycznej oraz katalog części zamiennych w języku polskim. Katalog części zamiennych musi wskazywać dostawców poszczególnych części. Dokumentacja techniczna musi zwierać informacje o ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach, -karta gwarancyjna określająca: warunki serwisowania oferowanej śmieciarki, okresy gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazująca całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta, w tym zobowiązanie do rozpoczęcia naprawy w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia (miejsce naprawy siedziba Zamawiającego), -certyfikat bezpieczeństwa CE lub deklaracja zgodności WE, -DTR. 4)Inne wymagania: -gwarancja 24 miesiące na cały pojazd wraz z zabudową specjalistyczną, -czas reakcji, tj. przyjazdu do siedziby Zamawiającego i rozpoczęcia naprawy zabudowy specjalistycznej od chwili zgłoszenia awarii - 24 godziny, -w razie naprawy trwającej dłużej niż 72 godziny Wykonawca udostępni na czas trwania naprawy gwarancyjnej użytkowy pojazd zastępczy o parametrach możliwie zbliżonych, -przeprowadzenie w siedzibie zamawiającego szkolenia z zakresu bieżącej obsługi i konserwacji śmieciarki (powinno obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny i zostać przeprowadzone dla 4 pracowników wytypowanych przez Zamawiającego). Każdy z przeszkolonych powinien otrzymać indywidualne zaświadczenie w zakresie obsługi urządzenia. Koszt szkolenia ponosi w całości Wykonawca. 5)Wykonawca udokumentuje, że dostarczony pojazd posiada homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2005r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) lub przedłoży oświadczenie o zabudowie jednostkowej i pozostałe dokumenty niezbędne do rejestracji najpóźniej w dniu dostarczenia śmieciarki. 6)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczeni pojazdu do siedziby Zamawiającego oraz do przeprowadzenia testów próbnych pojazdu na własny koszt. Podczas odbioru Zamawiający dokona zbadania stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz zgodności parametrów techniczno - eksploatacyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do umowy. W ramach odbioru Zamawiający zastrzega sobie również prawo przeprowadzenia prób technicznych, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 dostawami śmieciarek o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda dostawa. Dla Zamawiającego głównymi dostawami są dostawy wskazane w przedmiotowym warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca okaże się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 600 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    min. 2 dostawy śmieciarek o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda dostawa.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat bezpieczeństwa CE lub deklaracji zgodności WE.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - jeśli dotyczy, 3. pełnomocnictwo rodzajowe udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (z podaniem numeru postępowania, przedmiotu zamówienia), podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin dostawy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia - termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a) zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia (przed zawarciem umowy) przez doświadczonego wykonawcę, c) z powodu okoliczności siły wyższej, przez którą strony będą rozumieć np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2) wynagrodzenia za przedmiot zamówienia - wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie: a) zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić o okres uzasadniony przyczynami zmiany o którym mowa w ust.1 pkt.1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo-nova.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.