eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Papowo Biskupie: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.
Numer ogłoszenia: 91780 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Papowo Biskupie , 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 7678101, 6769707, faks 056 6768101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest : Zakup wraz z dostawą używanej koparko-ładowarki. 1.Opis minimalnych wymagań eksploatacyjno-technicznych oraz wymaganych elementów wyposażenia: 1)Koparko-ładowarka klasy JCB, New Holland Caterpillar,lub równoważnych. 2)Rok produkcji ,w przedziale 1996-2000 (udokumentowany) -stan techniczny bardzo dobry 3)Kabina- rama kabiny spełniająca normy bezpieczeństwa (ROPS - FOPS) lub równoważne, zapewniająca maksymalną ochronę operatora, 4) Wycieraczki- na przedniej i tylnej szybie, 5)Silnik - Diesla z turbodoładowaniem o mocy do 68 kW (90KM), 6) Skrzynia biegów- manualna lub półautomatyczna, 7) Układ napędowy i sterowanie - 4WD=4x4, poślizg zmiennika momentu obrotowego. 8)Osie-skrętne obie lub jedna, 9) Ogumienie w stanie bardzo dobrym 10) Układ kierowniczy- wspomagany hydraulicznie, 11) Hamulce- sprawne, postojowy i zasadniczy, 12) Wszystkie urządzenia sterowane z kabiny, 13)Ramię kopiące, teleskop- głębokość kopania do 5,0 m 14)Osprzęt do kopania -2 łyżki ,o szer.do 400mm i szer.do 600 mm, 15)Łyżka przednia załadunkowa o poj. do 1,0m3 (4 w 1) ,łyżka dzielona ,widły 16)Wyposażenie dodatkowe: - instrukcja obsługi w języku polskim, - katalog części zamiennych, - trójkąt ostrzegawczy, -pełne, sprawne oświetlenie sygnalizacyjne ,pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych, 17) Aktualny przegląd techniczny, odpowiadający Polskim Normom , dopuszczajacy do ruchu po polskich drogach 18)Licznik motogodzin musi posiadać nie naruszone plomby. 2.Dostarczenie zakupionej koparki do miejscowości -siedziby Zamawiającego. 3.Aktualne zdjęcia koparko-ładowarki uwzględniające: -widok ogólny z wszystkich stron, -zbliżenia elementów roboczych, -widok wnętrza kabiny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 42.26.11.00 - 42.26.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3) wyrażają zgodę na wydłużenie płatności faktury do 30 dni od daty wystawienia 4) wyrażają zgodę na wystawienie faktury końcowej w terminie 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót. 5)zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, 6) udzielą na przedmiot zamówienia minimum 12 m-cy gwarancji ,licząc od dnia dostawy 7)akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyboru oferty , po dokonaniu oceny technicznej zaoferowanych koparko-ładowarek przez rzeczoznawcę powołanego przez Zamawiającego. Ocena rzeczoznawcy zostanie dokonana po otwarciu ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 ) 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). 4.Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu (załącznik nr 3 do oferty), 5.Oświadczenie o spełnianiu przez koparko-ładowarkę parametrów technicznych oraz wymaganego wyposażenia(załącznik nr 4 do oferty),- 6.Oświadczenia Wykonawcy , że licznik motogodzin ładowarki posiada nie naruszone plomby (załącznik nr 5 do oferty). Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80.0
  • 2 - Rocznik - 20.0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.win.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Papowo Biskupie 128 86-221 Papowo Biskupie pok.nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie pok.nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.