eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu typu śmieciarka z opcją wykupu.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Jarocin: Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu typu śmieciarka z opcją wykupu.
Numer ogłoszenia: 91779 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "ZGO-NOVA" Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 21 A, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 594 26 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-nova.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu typu śmieciarka z opcją wykupu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka z opcją wykupu. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2 Usługi leasingu finansowego 3. Wymagania techniczne samochodu. Parametry techniczne zabudowy pojazdu: - Zabudowa fabrycznie nowa - rocznik 2015; - Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, sztywna konstrukcja stalowa nie podlegająca odkształcaniu; - Skrzynia ładunkowa całkowicie sprawna, szczelna, dostosowana do każdego typu podwozia, podwyższona ściana czołowa min 500 mm, właz konserwacyjny min 700x600 mm usytuowany po prawej stronie w kierunku jazdy z zabezpieczeniem zgodnym z EN-1501-1, zamek i rygiel włazu ocynkowane; -Pojemność skrzyni ładunkowej: 21-22 m3; -Opróżnianie skrzyni ładunkowej poprzez wypchnięcie przegrody przesuwanej w tył przez siłownik teleskopowy podwójnego działania; opróżnianie odbywa się z kabiny kierowcy; -Zabudowa w kolorze RAL 6029; -Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3; -Odwłok w całości wykonany spawem ciągłym, zamontowanym z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany w sposób uchylany do góry; -Podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych na bokach zabudowy; -Możliwość mechanicznego blokowania odwłoka poprzez podparcie go na wsporniku z podłużnym otworem i haku regulującym, zamocowanym na tylnej ramie skrzyni ładunkowej; -Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości od 4 mm do 8 mm; -Chlapacz antyrozbryzgowy długi pod całą wanna załadunkową; -Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, czyli tzw. Szufladowy; -Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1:5 w zależności od rodzaju odpadów; -Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym: przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, odpady wielkogabarytowe, papier, odpady komunalne; - Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów oraz okrągłe 110 l; - Możliwość otwierania i zdejmowania wrzutnika (montaż na śrubach); - Grzebień wrzutnika dzielony, umożliwiający niezależne podnoszenie pojemników od 80 l do 240 l; - Sterowanie wrzutnika po obu jego stronach; - Regulacja cykli otrzepywania pojemników; - Siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczonych na zewnątrz odwłoka; - Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; - Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; -Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy; -Dwa wyłączniki bezpieczeństwa; -Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego; -Sterowanie ręczne; zamykany wyłącznik główny w kabinie kierowcy; -Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie wyłącznie z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy; -Terminal obsługi w kabinie kierowcy; -Sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący-kierowca; -Układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1; -Zamykanie odwłoka od wewnątrz poprzez terminal obsługi oraz od zewnątrz obsługa dwuręczna zgodnie z EN 1501-1; -Centralne smarowanie na smar stały min. 40 pkt. Smarnych; -Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy; -Oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu; reflektory robocze na zewnątrz odwłoka; -Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; -Błotnik kół tylnych z chlapaczami; -Boczne ściany skrzyni ładunkowej obite płytami aluminiowymi; -Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa); -Kierowca powinien być automatycznie informowany o tym, który stopień jest zajęty; -Zainstalowany sygnał dźwiękowy przy jeździe pojazdu do tyłu; -Zabudowa musi posiadać znaki CE; -Pojazd przygotowany pod montaż systemu wagowego na wrzutniku oraz pod montaż systemu RFID pojemników, z zaznaczeniem, że nie będzie wiązało się to z dodatkowymi kosztami ze strony zamawiającego; - Gaśnica zabudowy; Parametry techniczne podwozia: -Podwozie o DMC 26 t przystosowane do zabudowy śmieciarka; -Podwozie fabrycznie nowe - rocznik 2015; -Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna); -Rozstaw osi pojazdu max 4100 mm; -Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota; -Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej; -Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, system kontroli trakcji ESP; -Techniczna nośność osi przedniej min 8000kg; -Techniczna nośność osi napędowej min 13000kg; -Techniczna nośność osi trzeciej min 8000kg; -Ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym; -Zderzak przedni plastikowy; -Silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności min 9 ltr i mocy min 235 kW (320 KM) i momencie obrotowym min 1600Nm; -Norma emisji spalin Euro 6; -Silnik wyposażony przystawkę odbioru mocy odsilnikową; -Zbiorniki paliwa o pojemności min 300 litrów; -Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający o przełożeniu umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami; -Hamulec antyzjazdowy zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach; -Kabina dzienna 3 osobowa w kolorze białym. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów min 250mm umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań; -Kabina 3-osobowa; -Elektrycznie sterowane szyby; -Klimatyzacja; -Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne; -Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej; -Radio; -Immobilizer fabryczny; -Tachograf cyfrowy; -Gniazdo elektryczne 12V; -Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe i nadkola; -Wyświetlacz z komputerem pokładowym w jęz. polskim; -Koło zapasowe oraz winda koła zapasowego; -Listwa sygnalizacyjna z logo Zamawiającego; -Apteczka, -Trójkąt ostrzegawczy; -Gaśnica podwozia; -Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu; -Homologacja samochodu kompletnego; 4. Dodatkowe wymagania: wraz z dostawą samochodu, stanowiącego przedmiot niniejszego przetargu Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 4.1. wykaz wyposażenia śmieciarki 4.2. instrukcja eksploatacji podwozia i zabudowy specjalistycznej oraz katalog części zamiennych wraz ze schematami układu hydraulicznego i elektrycznego w języku polskim. Katalog części zamiennych musi wskazywać dostawców poszczególnych części. Dokumentacja techniczna musi zwierać informacje o ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach. 4.3. karta gwarancyjna określająca: warunki serwisowania oferowanej śmieciarki, okresy gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazująca całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta, w tym zobowiązanie do rozpoczęcia naprawy w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia (miejsce naprawy siedziba Zamawiającego). 4.4. certyfikat bezpieczeństwa CE lub deklaracja zgodności WE 4.5. DTR. 5. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 5.1. Gwarancja na dostarczony sprzęt tj. podwozia i zabudowy min. 24 miesiące. 5.2. W ramach złożonej oferty Wykonawca zapewni Zamawiającemu przyjazd autoryzowanego serwisu w ciągu maksymalnie 48 godzin od pisemnego (fax, mail) zgłoszenia usterki. 5.3. Dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 5.4. Wykonawca przeszkoli osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu i jego urządzeń w dniu dokonania dostawy. 5.5. Wykonawca zapewni nieodpłatną kalibrację tachografu cyfrowego przez okres obowiązywania gwarancji. 5.6. Dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 6. Wymagania dotyczące leasingu: 6.1. Okres trwania umowy - 59 miesięcy 6.2. Forma leasingu - leasing operacyjny 6.3. Opłata wstępna 45% 6.4. Wartość wykupu 0,1 % 6.5. Oprocentowanie zmienne wg stawki WIBOR 1m 6.6. Waluta oferty w PLN 6.7. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez Finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SIWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej 7. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca przedstawi: 7.1. Certyfikat bezpieczeństwa CE lub deklaracja zgodności WE. 7.2. katalogi, prospekty, zdjęcia zaoferowanej śmieciarki. 8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 9. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi leasingu samochodu: śmieciarki z wrzutnikiem dzielonym o wartości co najmniej 500.000,00 złotych brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności min. 600.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za wykonane główne usługi, o których mowa w SIWZ Zamawiający uważa usługi, o których mowa w dziale V pkt. 2 ppkt. 2 SIWZ.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin dostawy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) wystąpiła konieczność zmiany personelu wykonawcy, zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, 5) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo-nova.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGO-NOVA Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 21 A 63-200 Jarocin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:00, miejsce: ZGO-NOVA Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 21 A 63-200 Jarocin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.