eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › WYKONANIE PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY BUDYNKU O NAZWIESIEDZIBA STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Tczew: Wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku o nazwie: Siedziba Starostwa Powiatowego w Tczewie
Numer ogłoszenia: 91778 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15242 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tczewskiego, ul. Jarosława Dąbrowskiego 18, Tczew, woj. pomorskie, tel. 0585313060 w. 136, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku o nazwie: Siedziba Starostwa Powiatowego w Tczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku cztero - kondygnacyjnego oraz dostosowanie obiektu przewidzianego na siedzibę Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 3 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2.3 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej część składową SIWZ, autorstwa firmy STUDIO PROJEKTOWE PROFIL s.c. Janusz Kaczmarek, Krystyna Kosowicz 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12 wyszczególnionej w niżej wymienionym wykazie: 2.3.1 Projekt zagospodarowania terenu 2.3.2 Projekt budowlano-wykonawczy - Architektura 2.3.3 Projekt budowlano-wykonawczy - Konstrukcja 2.3.4 Projekt aranżacji wnętrz 2.3.5 Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje sanitarne: Instalacje wod.-kan. 2.3.6 Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje sanitarne: Instalacja ogrzewania 2.3.7 Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje sanitarne: Przyłącze sieci cieplnej 2.3.8 Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje sanitarne: Przyłącza wod.-kan. i kanalizacji deszczowej 2.3.9 Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje elektryczne: w tym: - Przyłącze teletechniczne - Instalacja odgromowa - Wewnętrzne instalacje elektryczne, telefoniczne, komputerowe 2.3.10 Projekt wnętrz 2.3.11 Projekt instalacji alarmowej 2.3.12 Przedmiar robót - część ogólnobudowlana 2.3.13 Przedmiar robót - instalacje wod.- kan. 2.3.14 Przedmiar robót - instalacja ogrzewania 2.3.15 Przedmiar robót - przyłącze sieci cieplnej 115-70oC 2.3.16 Przedmiar robót - przyłącza wod.-kan. i kanalizacji deszczowej 2.3.17 Przedmiar robót - instalacje elektryczne 2.3.18 Przedmiar robót - instalacja alarmowa 2.3.19 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót UWAGA! W związku z rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. Niezbędne jest, zatem dokonanie przez Wykonawcę przystępującego do Postępowania wizji na terenie przyszłej budowy oraz wykonanie wszelkich obmiarów umożliwiających w sposób rzetelny i zgodny ze sztuką budowlaną przygotowanie oferty i sporządzenie Formularza cenowego w oparciu o dokumentację projektową. Charakter orientacyjny i pomocniczy będzie miał również kosztorys ofertowy, o którym jest mowa w § 18 ust. 1 pkt 7 Istotnych postanowień umowy, załączonych do SIWZ i nie będzie stanowił podstawy do rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2.4 W odniesieniu do projektowanego dźwigu osobowego dokumentacja projektowa zawiera nazwy firmowe urządzeń i wyrobów. Podyktowane jest to koniecznością zastosowania konkretnego ciągu technologicznego, użyte więc w dokumentacji projektowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie jako konkretne nazwy firmowe tych urządzeń i wyrobów, dlatego dopuszcza się stosowanie urządzeń i wyrobów równoważnych co do ich cech i parametrów. W przypadku zastosowania wyrobów równoważnych, Wykonawca musi wykazać ową równoważność i uzyskać zgodę Projektanta na zastosowanie wyrobu równoważnego. W razie stwierdzenia braku równoważności, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty. 2.5 Warunki prowadzenia robót: 2.5.1 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt jest zobowiązany między innymi do: 2.5.1.1 Wykonania projektu ewakuacyjnego i rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym: ­ Zakupu oraz montażu znaków, instrukcji i podręcznego sprzętu gaśniczego, ­ Uzyskania zatwierdzenia i odbioru ww. prac przez Komendanta Powiatowego w Tczewie. 2.5.1.2 Wykonania robót tymczasowych niezbędnych do wykonania robót podstawowych w zakresie: ­ urządzenia i ogrodzenia placu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych oraz energetycznych dla potrzeb budowy w obrębie placu budowy oraz ponoszenia opłat za ich pobór, ­ odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy oraz zapewnienie dozoru, ­ utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, ­ uporządkowania terenu budowy i terenów przyległych po zakończeniu realizacji Przedmiotu Zamówienia. 2.5.1.3 Wykonania prac towarzyszących niezbędnych do wykonania całości zadania obejmujących: ­ zapewnienie obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie obiektów oraz wykonanie pomiarów powykonawczych, ­ przeprowadzenia pomiarów kontrolnych, badań i oznaczeń laboratoryjnych, ­ uzyskania pozytywnych protokołów odbioru od stosownych instytucji, ­ dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego obiektu i przekazania go do użytku, ­ uzyskanie pozytywnych wyników natężenia światła w pomieszczeniach oraz wykonanie pomiarów stężenia związków chemicznych szkodliwych dla zdrowia. 2.5.1.4 Naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 2.5.1.5 Poniesienia kosztów odszkodowań na rzecz osób trzecich. 2.5.1.6 Ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie niższą od kwoty całkowitego wynagrodzenia ryczałtowego wskazanego w ofercie za wykonanie zamówienia dla każdego z wyżej wymienionych rodzajów odpowiedzialności. 2.5.2 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym Zamawiającemu przed podpisaniem umowy uwzględniający uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2.6 W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Termin uprawnień z tytułu rękojmi za wady zrealizowanego przedmiotu zamówienia upływa wraz z upływem terminu gwarancji. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji dłuższej, niż 36 miesięcy, obowiązuje gwarancja producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3907131 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Starogardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane S-Bud S.A., ul. Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3907131
  • Oferta z najniższą ceną: 3902658.91 oferta z najwyższą ceną: 5392100
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.