eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Gliwice: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a
Numer ogłoszenia: 9174 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 338 77 88, faks 32 338 77 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a. 1. Czynności wykonywane codziennie: a) mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, klatkach schodowych, korytarzach, w pomieszczeniach dla zatrzymanych i toaletach, b) mycie parapetów, c) opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie ich workami foliowymi (w razie potrzeby mycie koszy), d) wycieranie mebli, sprzętów biurowych (także komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń kserograficznych), krzeseł, foteli, oraz ław na salach rozpraw i korytarzach, e) wycieranie szyb w meblach, f) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników, mydła, (środki zabezpiecza Wykonawca), g) mycie i dezynfekcja toalet (umywalki, muszle, pisuary, zalewanie kratek ściekowych), h) wycieranie drzwi na korytarzach z uwzględnieniem powierzchni przeszklonych, i) odkurzanie dywanu w gabinecie Prezesa Sądu, k) czyszczenie gablot i tablic informacyjnych na korytarzach. 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) mycie kafelek w pomieszczeniach sanitarnych, b) mycie archiwów, c) sprzątanie powierzchni na górnych blatach mebli biurowych, d) mycie kaloryferów, e) mycie drzwi do pomieszczeń. 3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) trzepanie dywanu z gabinetu Prezesa Sądu. 4. Czynności wykonywane 1 raz lub 2 razy w okresie trwania umowy: a) gruntowne mycie oraz zabezpieczanie preparatami ochronnymi (polimery) powierzchni wykonanych z wykładziny typu PCV i Marmorette. b) mycie okien po uprzednim uzgodnieniu terminu oraz ilości z Zamawiającym. 5. Czynności wykonywane raz w okresie trwania umowy: b) mycie lamp w salach rozpraw i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Era Sp. z o.o., ul. Katowicka 16B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380015,83

  • Oferta z najniższą ceną: 380015,83 / Oferta z najwyższą ceną: 518773,11

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.