eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i wymiennikowi ciepła w budynkach Urzędu Miasta Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Kraków: Obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i wymiennikowi ciepła w budynkach Urzędu Miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 91749 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i wymiennikowi ciepła w budynkach Urzędu Miasta Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do obsługi i eksploatacji kotłowni gazowych w budynkach Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1 i 2, ul. Wielopole 17a, ul. Sarego 4 oraz bieżącej konserwacji wymiennikowi ciepła w budynkach przy Placu Wszystkich Świętych 3-4, ul. Dobrego Pasterza 116, ul. Wielickiej 28a i ul. Stachowicza 18 1. Zakres obsługi kotłowni gazowych obejmuje: a)utrzymanie całodobowego ruchu kotłowni dla instalacji c. o. w sezonie grzewczym (tj. od 15.09 do 15.05) w ww. budynkach oraz przygotowanie ciepłej wody użytkowej w okresie całego roku - w budynku UMK zlokalizowanym przy ul. Wielopole 17a, z zachowaniem obowiązujących warunków techniczno-eksploatacyjnych dotyczących danej kotłowni, norm oraz zasad oszczędnej eksploatacji, b)usuwanie drobnych awarii, wymiana materiałów eksploatacyjnych między innymi: uszczelnianie zaworów, likwidacja przecieków, odpowietrzanie, czyszczenie filtrów, uzupełnienie wody w instalacji, płukanie grzejników, c)prowadzenie eksploatacji kotłowni zgodnie z warunkami techniczno- eksploatacyjnymi, d)zapewnienie odpowiedniej obsługi i nadzoru techniczno-eksploatacyjnego, e)prowadzenie bieżącej konserwacji eksploatowanych urządzeń kotłowni oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w w/w budynkach. 2 W zakres bieżącej konserwacji i obsługi wymiennikowi ciepła wchodzi: a)ocena prawidłowości pracy wymienników ciepła i ich regulacja, b)kontrola automatyki, c)sprawdzanie działania zaworów bezpieczeństwa, d)sprawdzanie inhibitorów korozji, e)kontrola skuteczności zabezpieczeń silników pomp cyrkulacyjnych, f)czyszczenie filtrów i odmulaczy, g)usuwanie nieszczelności instalacji c.o., h)odpowietrzanie grzejników, i)sprawdzanie pracy wymiennikowi pod względem bezpieczeństwa i ekonomicznej pracy urządzeń, j)przygotowanie wymiennikowi do sezonu grzewczego poprzez oczyszczenie i odmulenie wymienników ciepła, siatek i odmulaczy, sprawdzenie łożysk i uszczelnień pomp, wymianę czujnika poziomu wody oraz konserwacja zaworów odcinających i regulujących. 3.Zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych nieprawidłowości, awarii i potrzeb remontowych, których usunięcie wykracza poza zakres bieżącej eksploatacji oraz pomoc techniczna i organizacyjna w ich usuwaniu. 4.Informowanie o możliwościach modernizacyjnych, oszczędnościowych i zgłaszanie wniosków dotyczących kotłowni, instalacji c.o. i ciepłej wody użytkowej w obsługiwanych budynkach. UWAGA: 1) Obsługa w podanym wyżej zakresie będzie wykonywana przez cały rok w budynku zlokalizowanym przy ul. Wielopole 17a. Obsługa w budynkach zlokalizowanych w Rynku Podgórskim 1 i 2, przy ul. Sarego 4 oraz bieżąca konserwacja wymiennikowi ciepła w budynkach przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4, ul. Dobrego Pasterza 116, ul. Stachowicza 18 i ul. Wielickiej 28a będzie wykonywana wyłącznie w sezonie grzewczym. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany czasookresów zimowego i letniego. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę usług o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu grzewczego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2.dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia dozoru D (Grupa 3) osób wykonujących prace w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzana posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.) zwane dalej rozporządzeniem, 3.dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia eksploatacji E (Grupa 3) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa) zgodnie z rozporządzeniem, 4.dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia eksploatacji E (Grupa 2) dla sieci i instalacji cieplnych, wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW, zgodnie z rozporządzeniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punktach II 1-5 poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II) Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A siwz) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, sporządzony według załącznika nr 4 do siwz. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: a)uprawnienia dozoru D (Grupa 3) osób wykonujących prace w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa), b)uprawnienia eksploatacji E (Grupa 3) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa), c)uprawnienia eksploatacji E (Grupa 2) dla sieci i instalacji cieplnych, wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt II.3 ogłoszenia, wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Plac Wszystkich Świętych 3-4, III piętro pok. 324, Pani Dorota Turska - Graba.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1. Kancelaria Magistratu jest czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 - 15.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oprócz dokumentów określonych w sekcji III pkt II ogłoszenia Wykoanwca jest zobowiązany złożyć: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do siwz, 2. Załącznik nr 1 do wzoru umowy (Kalkulacja) - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W sekcji II punkt II.2 ogłoszenia otrzymuje brzmienie: Termin wykonania zamówienia : od 01.10.2009 r. do 15.09.2012 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.