eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wyprowadzeniu poziomów instalacyjnych w kanałach na zewnątrz, częściowa wymiana stolarki wewnętrznej i roboty malarskie korytarzy ZSM w Świnoujściu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Świnoujście: Remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wyprowadzeniu poziomów instalacyjnych w kanałach na zewnątrz, częściowa wymiana stolarki wewnętrznej i roboty malarskie korytarzy ZSM w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 91743 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Medycznych w Świnoujściu , ul. Grodzka 3, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3214949, faks 091 3214949.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na wyprowadzeniu poziomów instalacyjnych w kanałach na zewnątrz, częściowa wymiana stolarki wewnętrznej i roboty malarskie korytarzy ZSM w Świnoujściu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu instalacji c.o. - wyprowadzenie instalacji c.o. z pod posadzkowych kanałów instalacyjnych, wymianę poziomów i pionów c.o., zaworów grzejnikowych, głowic termostatycznych, odpowietrzników automatycznych. Roboty obejmują również wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami ( 18 sztuk) oraz roboty malarskie ścian i sufitów korytarzy szkolnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujące warunki:a) zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,b) wykonali z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej trzy zadania - roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie roboty remontowo - budowlane ( wtym remont instalacji c.o.o wartości minimalnej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających,c) zapewnią w realizacji udział osób posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:- kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w branży sanitarnej,d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 100.000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)e) złożą ofertę zgodnie wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ.Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie, Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w lit. a)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaakceptowany przez Oferenta podpisem projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami:2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie składa każdy z tych wykonawców), .4. Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj.:- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,- w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty składa każdy z tych wykonawców, a ponadto składają dokument - pełnomocnictwo, w którym ustanawiają pełnomocnika (jednego z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Informację o a) przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia firmy jest krótszy - w tym okresie,b) posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - kierować robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. a) składa każdy z wykonawców, dokumenty wymagane pkt. b) składa przynajmniej jeden z wykonawców. 6. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ., 7. Wykaz wykonanych w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań - robót budowlanych w tym co najmniej trzech zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie roboty remontowo - budowlane (w tym remont instalacji c.o.)- o wartości minimalnej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających (powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.b SIWZ),8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 100.000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).W wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich, 9. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4. SIWZ). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia upoważnienie osoby podpisującej ofertę wspólną dokonują wykonawcy w sposób zapewniający związanie z ofertą każdego z wykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.uznam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Medycznych ul. Grodzka 3, 72-600 Świnoujście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 13:00, miejsce: : w siedzibie Zamawiającego, - Sekretariat Dyrektora szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.