eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Dostawę artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Dobry start

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Kraśnik: Dostawę artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Dobry start
Numer ogłoszenia: 91699 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Dobry start.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Dobry start. Zakres, ilość oraz kody CPV zamawianych artykułów określone zostały w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wskazanie na znak firmy określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancję jakości. Wymienione w załączniku Nr 1, zadanie nr 2 materiały muszą być oryginalne (fabrycznie nowe), nie dopuszcza się dostawy tuszy i tonerów regenerowanych. W odniesieniu do wszystkich pozycji Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt (dotyczy tonerów oraz tuszy): fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001, nie noszących śladów poprzedniego użytkowania, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych, który nie ogranicza współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników z tuszem lub tonerem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.94.10-7, 24.91.00.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.25.00-6, 30.19.21.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.21.22-2, 30.23.43.00-1, 30.19.95.00-5, 22.85.10.00-0, 22.81.50.00-6, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.21.33-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega kwota wynagrodzenia netto, bez zmiany kwot brutto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.04.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w ramach projektu Dobry start..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa artykuł - Ilość Cienkopisy czarne -150 Cienkopisy czerwone-150 Cienkopisy niebieskie -150 Cienkopisy zielone-150 Długopisy - czarne żelowe-150 Gumki pelikan-40 Karteczki nie klejone białe opak.-50 Karteczki samoprzylepne 70 x 70 A 100 opak.-50 Karteczki samoprzylepne20 x 50 A 100 opak.-50 Klej biurowy w sztyfcie 35g-50 Koperty białe SK A4/a1000/-1 Korektor w taśmie-30 Koszulki foliowe A4/A100/-60 Koszulki foliowe A5/A100/-40 Koszulki foliowe A4 (twarde) /A100/- 20 Ołówki HB-200 Papier ksero A4 (gramatura: 80g/m2; białość CIE 161)- ryzy-160 Papier ksero kolor A4 (gramatura: 80g/m2; po - ryzy-100 Papier ksero A3 (gramatura: 80g/m2; białość CIE 161) - ryzy-20 Papier na dyplomy A4 -opak. 200g/m2 po 100 ark. - biały -8 Papier wizytówkowy A4 opak 200g/m2 po 100 ark. (płótno biały)-5 Pióra żelowe-150 Pióra wieczne (na naboje, stalowa stalówka, korpus i nasadka w kolorze matowej stali, wraz z etui) -20 Płyty CD -100 Płyty CD w etui-300 Segregatory A4 grube oklejane z okuciem-200 Segregatory cienkie A4 oklejane z okuciem-200 Skoroszyty plastikowe do segregatorów- 200 Skoroszyty tekturowe/-50 Skorowidz A 5 - twardy oklejane-40 Spinacze duże - opak.-50 Spinacze małe - opak.-50 Taśma bezbarwna klejąca 22mm-50 Teczka z gumką -kolor -100 Teczka tekturowa powlekana z rączką szer. Do 5 cm-20 Teczki wiązane -50 Temperówka-20 Zakreślacze typ stabilo-40 Zeszyt w kratkę 60 kart-60 Zeszyt w kratkę 80 kart (twarda opr)-20 Zeszyt w kratkę A 4 80 kart -10 Zszywki - opak.-50 Papier do kolorowego druku laserowego. Gramatura 250 g/m2, białość 160 CIE, matowy, A4-8 Dziurkacz metalowy z ogranicznikiem (min 30 stron)-20 Zszywacz metalowy (min 30 stron)-20 szuflady plastikowe na dokumenty, przeźroczyste-20 Markery suchościeralne (do pisania na tablicy) komplet 4 kolory-6 Markery kolorowe grube - czarne-40 Markery kolorowe grube - zielone-40 Markery kolorowe grube - niebieskie-40 Markery kolorowe grube - czerwone-40 CD marker czarny - cienki-15 Przyborniki stojące na biurko (przeźroczyste)- 10 Nożyczki 21 cm-30 Kredki BAMBINO 12 kolorów (w twardej oprawie) -30 Flamastry 20 kolorów-24 magnesy do tablicy po 6 szt/opak.-12 Płyty DVD w etui-100 Pamięć przenośna - 4GB-10 Bloki szkolne w kratkę /A4-20 Blok rysunkowy A4 biały-50 Blok rysunkowy A4 kolorowy -50 Blok techniczny kolorowy A 4-50 Blok techniczny biały A 4-50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.94.10-7, 24.91.00.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.25.00-6, 30.19.21.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.21.22-2, 30.23.43.00-1, 30.19.95.00-5, 22.85.10.00-0, 22.81.50.00-6, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.71.00-7, 30.19.73.30-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Dobry start.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. TUSZE CZARNE Ilość (szt.) 1. Tusz do HP deskjet cardrige (HP Bleck - 21) 6 2. Tusz do HP Deskjet F 2180 4 3. Tusz do HP Officejet Pro K5400 1 II. TUSZE KOLOROWE 4. Tusz do HP Deskjet F 2180 /11 ml/ 3 5. Tusz do HP Officejet Pro K5400 (kompl. 3 kolory) 1 III. TONERY 6. Toner do HP LaserJet P 2015 5 7. Toner do HP LaserJet P1005 2 8. Toner do drukarki HP LaserJet P1006 2 9. Toner do drukarki HP LaserJet 1020 2 10. Toner do HP COLOR LasertJet 1600 1 komp - 3 kolor 1 IV. TONERY DO KSEROKOPIAREK 11. Toner do ksera RICOH Aficio -220/270 2110D/2210D 3 12. Toner do ksera KYCERA KM 1635 (TK 410) 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 22.60.00.00-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.