Ogłoszenie nr 91699 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Polkowice: Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 107827-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 117877-2016, 122409-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 179373-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Rynek
1,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
076 84 74 121, faks
076 72 46 780, e-mail
zp@ug.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ug.polkowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.43.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej sieci elektroenergetycznej w m. Polkowice - 6 ETAPÓW Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy RUMIANKOWEJ, ŚLIWKOWEJ, OWOCOWEJ, POMARAŃCZOWEJ w obrębie IV miasta Polkowice w zakresie budowy nawierzchni jezdni, chodników, miejsc postojowych wraz z sieciami towarzyszącymi w ramach zadania Budowa dróg na terenie gminy. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji technicznej i opisie pozycji przedmiarów robót. W skład w/w dokumentów wchodzi: 1. Projekt budowlany - 1 kpl. 2. Projekt wykonawczy - 1 kpl. 3. Docelowa organizacja ruchu - 1 kpl. 4. Tymczasowa organizacja ruchu - 1 kpl. 5. Podział inwestycji na etapy - 1 kpl. 6. STWiOR - 2 kpl. 7. Przedmiary robót - 18 egz. 8. Decyzja nr 770.2015 z dnia 04.03.2016 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 1 egz. Zamawiający wymaga do fugowania kostki kamiennej stosowanie masy elastycznej, mrozoodpornej o wytrzymałości min. 30 MPa. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych. Zamawiający wymaga aby parametry materiałów proponowanych jako równoważne były nie gorsze niż przyjęte dla materiałów określonych w dokumentacji.
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45233290-8,
45111000-8,
45231300-8,
45100000-8,
45110000-1,
45112000-5,
45231400-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
ROZPOCZĘCIE: dzień przekazania placu budowy, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy
ZAKOŃCZENIE: do 31 maja 2017 r. - termin wskazany pierwotnie w umowie.
Termin zakończenia został zmieniony aneksem w dniu 22.03.2017 r.
Termin zakończenia umowy po zmianie: do 31 lipca 2017 r.
Możliwość zmiany terminu została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Wprowadzenie zmiany terminu realizacji było więc możliwe zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/08/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Insan Developer Sp. z o.o.,
,
ul. Wł. Łokietka 3,
59-300,
Lubin, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/05/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Aneks nr 2 na roboty dodatkowe zawarty w dniu 31.05.2017 r. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lit. a,b,c Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót na ul. Owocowej stwierdzono występowanie kolizji szaf przyłączy elektroenergetycznych (złącze nr 859/13/14, nr 859/15/16, nr 859/17/18 , nr 859/9/ 10, nr 859/11/12) oraz słupów oświetlenia ulicznego ( 9 sztuk) z wykonywanymi chodnikami.
W związku z powyższym konieczne jest przestawienie kolidujących złączy i słupów oświetlenia w stopniu umożliwiającym dokończenie prac związanych z budową drogi i chodników.
Ilości poszczególnych robót zostały wskazane w przedmiarze wykonanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
Określona w dokumentacji projektowej trasa i niweleta drogi wskazywały, że nie będzie konieczności wykonywania powyższych robót, bez których to zamówienie podstawowe nie mogło by zostać zrealizowane w sposób prawidłowy i w pełnym zakresie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
- Wartość zamówienia dodatkowego nie przekroczyła 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 37.000,00 zł brutto, natomiast wartość zamówienia podstawowego wynosi 2.992.017,60zł brutto co stanowi 1,24 % wartości zamówienia podstawowego. Aneks na wykonanie robót dodatkowe jest aneksem nr 2. Aneks nr 1 na roboty dodatkowe został zawarty w dniu 15.03.2107 r. Wartość robót dodatkowych objętych aneksem nr 1 wynosi 68.000,00 zł brutto. Łączn wartość robót dodatkowych objętych Aneksami nr 1 oraz 2 wynosi 105.000,00 zł brutto, co stanowi 3,51 % wartości zamówienia podstawowego.
- Udzielenie zamówienia dodatkowego innemu podmiotowi niż wykonawca zamówienia podstawowego byłoby nieuzasadnione, gdyż mogłoby pociągnąć za sobą dodatkowe koszty związane z adaptacją placu budowy zagospodarowanego przez wykonawcę zamówienia podstawowego dla nowego podmiotu. Ponadto przeprowadzenie procedury otwartej wyboru innego wykonawcy na dodatkowe zamówienie spowodowałoby poniesienie dodatkowych kosztów związanych z przeprowadzeniem procedury przetargowej oraz z kosztami dodatkowymi nowego wykonawcy, które zostały już poniesione w związku z obecnością wykonawcy zamówienia podstawowego tj. koszty ustanowienia, utrzymania i likwidacji placu budowy, koszty mediów wykorzystywanych na placu budowy, koszty sprowadzenia maszyn i narzędzi itp. Kolejnym argumentem przemawiającym za udzieleniem zamówienia dodatkowego wykonawcy zamówienia podstawowego jest fakt, iż na terenie robót zakresu dodatkowego wykonywane są także inne elementy zakresu podstawowego, co uniemożliwiałoby sprawną i bezkolizyjną organizację robót przez odrębnych wykonawców przy jednoczesnym zagwarantowaniu przyjętego terminu realizacji zadania.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy dróg od posesji 102 do 102E i przepompowni w miejscowości Jędrzychów"
- Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
- "Dostawa samochodu z napędem elektrycznym i zabudową typu furgon"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- Modernizacja układu dróg nr 2501D Brunów-Chmielno-Ustronie oraz 2518D Chmielno-Zbylutów-Skorzynice o dł. 8,7 km
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- "Przebudowa brukowanych dróg w Kurzętniku"
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.