eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubenia › Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejskości Siedliska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Lubenia: Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejskości Siedliska
Numer ogłoszenia: 91675 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubenia , Lubenia 131, 36-042 Lubenia, woj. podkarpackie, tel. 017 8503914, 8755096, faks 017 8755099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lubenia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejskości Siedliska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje rozbudowę, przebudowę i modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Siedliska o przepustowości 300m3/d do przepustowości po rozbudowie 700 m3/d. W ramach zadania będą realizowane następujące obiekty : Rozbudowa: 1. automatyczna stacja zlewowa ścieków dowożonych, 2. zbiornik uśredniający, 3. reaktor biologiczny projektowany, 4. dwa osadniki wtórne, 5. zagęszczacz osadu, 6. neutralizator odorów ze zbiornika uśredniającego, 7. stacja odwadniania osadu z zastosowaniem prasy odwadniającej i urządzeń do higienizacji osadów wapnem, 8. komora dezynfekcyjna UV, 9. komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, 10. rurociągi technologiczne, Przebudowa i modernizacja: 11. przebudowa istniejącego reaktora biologicznego - zmiana z sekwencyjnego na przepływowy z dostosowanym nowym wyposażeniem w urządzenia i rurociągi, 12. przebudowa istniejącego budynku stacji dmuchaw polegająca na zmianie funkcji niektórych pomieszczeń, 13. przebudowa istniejącego układu komunikacyjnego obejmująca budowę nowego wjazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 194 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) w tym posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia . Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności minimum 1 zadanie polegające na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/d i wartości brutto co najmniej 5 mln zł 3. dysponują lub będą dysponować i wskażą do realizacji niniejszego zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko .Kierownika Budowy (branża konstrukcyjno - budowlana) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; (zgodnie za art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami )Osoba ta musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy i doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 zadaniem polegającym na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/dobę. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko .Kierownika Budowy (branża insalacyjna), z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; (zgodnie za art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Osoba ta musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko .Kierownika Budowy (branża elektryczna i energetyczna) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie za art. 14 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), oraz uprawnienia SEP. Osoba ta musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy. Kadra kierowania budową (osoby, o których mowa powyżej) musza posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoby te muszą być również członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym na niej terminem ważności. 4.W okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeciętne zatrudnienie u Wykonawcy wynosiło co najmniej 15 pracowników (umowa o pracę). 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca wykaże, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł, Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł 6.Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp. Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, którzy: 11) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 12) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; 14) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że : 1) Warunek określony w punkcie 1 i 6 spełnia każdy z Wykonawców 2) Warunek określony w punkcie 3, 4, 5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3) Warunek określony w punkcie 2 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. Ocena będzie dokonana metodą wyboru spełnia /nie spełnia , na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku składania oferty wspólnej : 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców lub ich upoważnionych przedstawicieli. 2) Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi określone w art. 61 oraz 98 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający żąda następujące dokumentów : 1).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2).aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w pkt. 6.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną/e/ w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi określone w art. 61 oraz 98 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.) 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1).Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/d i wartości brutto co najmniej 5 mln zł Wykaz powinien zawierać :przedmiot zamówienia (rodzaj robót, krótki opis rzeczowy), wartość wykonanych robót oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2). Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu powinny wynikać informacje o: Kierowniku Budowy - branża konstrukcyjno - budowlana przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika budowy przewidzianego do realizacji zadania: dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; (zgodnie za art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy i doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 zadaniem polegającym na budowie, rozbudowie , przebudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700m3/dobę. Kierowniku budowy - branża instalacyjna przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika budowy przewidzianego do realizacji zadania: dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń bez ograniczeń; (zgodnie za art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy Kierownik budowy - branża elektryczna i elektroenergetyczna przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika robót elektrycznych przewidzianego do realizacji zadania: dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie za art. 14 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), oraz uprawnienia SEP. Osoba ta musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy). dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy 3). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. .2). Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował 3. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego, że przeciętne zatrudnienie u Wykonawcy wynosiło 15 pracowników /umowa o pracę/ 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wynosi co najmniej 2 500 000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2).polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 4 000 000,00 zł (cztery miliony złotych ). 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 6. Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli takie stanowią część oferty. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i 2 stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 , poz. 1155) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : 1). nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument o którym mowa w pkt 7 pptk. 1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, a dokument o którym mowa w pkt7 ppkt. 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lubenia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia,Lubenia 131,36-042 Lubenia,pok. Nr 16 ,w godz. od 8 00 - 15 00 od poniedziałku do piątku, Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -1000,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia, pok. Nr 2 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 Działanie 4.1. Uwaga: Ze względu na konieczność realizacji zadania zgodnie z harmonogramem robót umowy dotacji Zamawiający w projekcie umowy określił kary umowne jakie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu , w szczególności: 1. za opóźnienie w wykonaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru - w wysokości 1,0 % wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy za każdy dzień opóźnienia, licząc od terminu umownego zakończenia, 2. za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji i rękojmi za wady - w wysokości 1,0% wynagrodzenia umownego za wykonany przedmiot odbioru, za każdy dzień opóźnienia liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad , 3. za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 60 % wynagrodzenia umownego netto za przedmiot umowy Ponadto jeżeli na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności opóźnień w realizacji umowy, zaniechania realizacji umowy lub nienależytego wykonywania umowy, dofinansowanie uzyskane przez Zamawiającego nie zostanie przyznane lub zostanie cofnięte, Wykonawca niezależnie od kar określonych w pkt 1 i 2 zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości równej wartości dofinansowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.