eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa polegającą na całodobowej fizycznej ochronie mienia i osób dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 6 w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w ilości 2 osób na każdej zmianie, na okres 12 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Katowice: Usługa polegającą na całodobowej fizycznej ochronie mienia i osób dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 6 w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w ilości 2 osób na każdej zmianie, na okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 91671 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegającą na całodobowej fizycznej ochronie mienia i osób dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 6 w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w ilości 2 osób na każdej zmianie, na okres 12 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na całodobowej fizycznej ochronie mienia i osób dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 6 w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w ilości 2 osób na każdej zmianie na okres 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zadania będące przedmiotem zamówienia poprzez zapewnienie ochrony osób i mienia w następującym zakresie: a) całodobowego patrolowania obiektu oraz terenu Szpitala (w tym parkingu, placu zabaw oraz rejonu lądowiska), b) obsługi szatni (w okresie jesienno-zimowym): - od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 - 19:00, - w soboty, niedziele oraz dni świąteczne w godzinach 7:00 - 19:00. Przekazanie obiektu nastąpi za protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez strony. Obowiązki i zadania Wykonawcy Wykonawca: 1. Realizuje zadania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami zawartymi w Instrukcji Ochrony Zamawiającego. 2. Pełni stały nadzór nad realizacją zadania w zakresie obowiązków powierzonych podległych mu osób. 3. Wskaże na piśmie, najpóźniej w dniu podpisania umowy osobę, która będzie reprezentowała Wykonawcę w kontaktach z Zamawiającym. 4. Bezwzględnie przestrzega regulaminów wewnętrznych i zarządzeń obowiązujących u Zamawiającego w zakresie organizacji, bezpieczeństwa pracy i bezpieczeństwa pożarowego. 5. Wyposaży osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia w: a) jednolity ubiór, b) identyfikator ze zdjęciem, c) wszelkie wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań m.in. w system antynapadowy (dozwolony prawem), latarki oraz niezbędne środki techniczne wspomagające ochronę fizyczną, bezprzewodowe środki łączności. 6. Zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, jakie uzyskał w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jak również po okresie zakończenia jego realizacji. 7. Odpowiada materialnie za szkody spowodowane kradzieżą, włamaniem bądź uszkodzeniem lub dewastacją mienia Zamawiającego. 8. Ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na osobach trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonywania obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Użytkuje udostępnione pomieszczenia i stanowiska dozorowania zgodnie z ich przeznaczeniem. 10. Zapewni osoby, do realizacji usługi, ze stosownymi uprawnieniami, z aktualnymi orzeczeniami lekarskimi o zdolności psychofizycznej do wykonywania pracy, sprawnych fizycznie i komunikatywnych, niekaranych, wykluczone są osoby z dysfunkcją narządów mowy, ruchu, słuchu, wzroku lub zaburzeniami psychofizycznymi. 11. Dysponuje grupami interwencyjnymi (w razie konieczności przyjazd na teren szpitala w ciągu dnia max do 20 minut, w nocy do 10 minut). 12. Zainstaluje na własny koszt na terenie Szpitala elektroniczny system kontroli obchodów (co najmniej 5 punktów kontroli obchodów), w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 13. Ściśle przestrzega zasad ochrony - zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z poźn. zm.). 14. Czynnie przeciwdziałania kradzieżom i napadom rabunkowym, dewastacji mienia bądź próbom zamachu terrorystycznego. 15. Udziela osobom przebywającym na terenie Szpitala informacji z zakresu topografii obiektu. 16. Nie dopuszcza do wejścia na teren szpitala osób nieuprawnionych i będących pod wpływem alkoholu i środków odurzających lub zachowujących się agresywnie. 17. Wykonuje polecenia wydane przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa w ochranianym obiekcie. 18. Udziela pomocy pracownikom Zamawiającego w każdej sytuacji wymagającej interwencji osoby z ochrony. 19. Współpracuje z pracownikami szpitala (portierami) w zakresie wykonywania czynności obsługi centralki sygnalizacji przeciwpożarowej szpitala. 20. Natychmiast reaguje, w przypadku zaistnienia zagrożenia pożarowego, stwierdzonego na podstawie zadziałania sygnalizacji alarmowej ppoż., obserwacji własnej lub informacji osób trzecich, zgodnie z instrukcją ppoż. obowiązującą u Zamawiającego. 21. Niezwłocznie przekazuje informacje Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo na ochranianym terenie. 22. Powiadamia Policję, swoich przełożonych i szpital o zaistniałych czynach przestępczych i wykroczeniach. Zabezpiecza miejsca zdarzenia, dowodów rzeczowych, a w miarę możliwości zatrzymuje sprawcę do czasu przybycia Policji. 23. Współdziała w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia na terenie nieruchomości z właściwymi terenowo jednostkami policji lub straży miejskiej, a w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia bezpieczeństwa, natychmiast wzywa grupę interwencyjną i odpowiednie służby porządkowe. 24. Sporządza notatkę służbową na okoliczność zaistniałych zdarzeń. 25. Egzekwuje zakaz dostawy towarów przez wejście główne szpitala, dla podmiotów prowadzących działalność na terenie Zamawiającego. 26. Egzekwuje zakaz parkowania pojazdów przed wejściem głównym szpitala. 27. Egzekwuje zakaz palenia w miejscach do tego niedozwolonych. Obowiązki Zamawiającego. Zamawiający: Wskaże osobę upoważnioną, która będzie reprezentowała Zamawiającego w kontaktach z Wykonawcą. Osoba upoważniona przez Zamawiającego może wydawać dyspozycje osobom wchodzącym w skład ochrony Wykonawcy. Dyspozycje takie muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia i przepisami prawa oraz nie mogą wpływać ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu. Zapozna osoby, wchodzące w skład ochrony Wykonawcy z rozmieszczeniem i obsługą (w zakresie podstawowym) wyłączników głównych prądu, wyłączników ppoż., obsługi centralki sygnalizacyjnej ppoż, głównych zaworów wody i gazu, wyłączników głównych urządzeń podtrzymujących napięcie oraz obsługą urządzeń dźwigowych. Przekaże Instrukcje Ochrony wraz z planem sytuacyjnym obiektu oraz zapozna z topografią terenu. Zapewnieni pomieszczenie socjalne oraz szatnię dla osób wchodzących skład ochrony Wykonawcy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy, którzy zamierzają przystąpić do przetargu, powinni obowiązkowo wnieść wadium przed terminem otwarcia ofert w wysokości 3 100,00zł. (słownie: trzy tysiące sto złotych 0/100) Wadium można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275). Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Środki pieniężne należy wpłacić na następujące konto: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 50 1130 1091 0003 9032 2920 0005

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga posiadania koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22-08-1997r o ochronie osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia składa oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, zapewniający wykonanie zamówienia: składa oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami które posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, tj: dysponuje osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22-08-1997r o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.05,nr.145 poz.1221 zm. Dz.U. 2013r, poz.829 ) legitymującymi się przynajmniej 12-miesięcznym doświadczeniem w ochronie obiektów użyteczności publicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. W celu oceny spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: składa oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny netto, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona, c) skrócenia terminu wykonania umowy, d) przedłużenie terminu płatności, e) zmiany danych identyfikacyjnych Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-752 Katowice ul. Medyków 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 40-752 Katowice ul. Medyków 16, Kancelaria pok. nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.