eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w latach 2009-2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Lidzbark Warmiński: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w latach 2009-2012.
Numer ogłoszenia: 91670 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w latach 2009-2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w latach 2009-2012 obejmująca 355 punktów świetlnych, przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych przy czym liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym . Zakres przedmiotu zamówienia określonego obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia oraz prace związane z bezzwłocznym usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności : 1) wymianę niesprawnych źródeł światła 2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw 3) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników 4) pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli) 5) wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia 6) zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników 7) wymianę niesprawnych bezpieczników 8) przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych 9) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach 10) konserwację słupów, wysięgników , przewieszek, konstrukcji wsporczych 11) malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia 12) konserwację szaf oświetleniowych (sterowniczych) , uzupełnianie opisów 13) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej 14) czyszczenie i konserwację tablic słupowych 15) regulację zegarów sterowniczych 16) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach 17) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn 18) regulację zwisów oświetlenia drogowego 19) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe 20) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej 21) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie Gminy 22) wycinkę gałęzi dotykających przewodów i lamp oświetlenia 23) poprawę (prostowanie) słupów oświetlenia 24) zabezpieczanie i wymiana uszkodzonych punktów świetlnych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych ( np. : opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych) 25) sporządzenie na koniec każdego roku konserwacji protokołu oględzin i przedstawienie oceny stanu technicznego oświetlenia ulicznego na terenie gminy;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1200,00 zł., (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.04.2009r. do godz. 9:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział dostawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków dostawca składa oświadczenia i dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg formuły spełnia/nie spełnia zgodnie ze złożeniem wymaganych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika Nr 3 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oferent załącza : a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem zaświadczeń potwierdzających ich kwalifikacje. Wymagane jest wykazanie minimum 2 pracowników posiadających uprawnienia elektryczne - min. SEP gr. E do 1kV , jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z załączeniem zaświadczeń potwierdzających ich kwalifikacje. b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ . Wymagane jest posiadanie podnośnika o wysięgu bocznym min. 8m przy równoczesnym zasięgu w pionie min.12 m oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego wymagania w zakresie wysięgnika, jeżeli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego wymagania w zakresie wysięgnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia publicznego można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy, ul. Krasickiego 1, p.10 lub pobrać ze strony internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 , pokój Nr 19 lub przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie I specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.