eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie usługi utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Sosnowiec: Wykonanie usługi utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 91530 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych wspólnego użytku oraz terenów zewnętrznych przynależnych do budynków Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości (Załącznik nr 1 do umowy), zarządzanych przez MZBM-TBS Spółka z o.o. zgodnie z zakresem obowiązków Wykonawcy przy realizacji usługi wg Załącznika nr 2 do umowy: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków (Załącznik nr 1 do umowy): zamiatanie, zmywanie, dezynfekcję itp., według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 2 do umowy; Sprzątanie zewnętrznych powierzchni przynależnych (Załącznik nr 1 do umowy), według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 2 do umowy; Pielęgnacji terenów zielonych (Załącznik nr 1 do umowy), według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca zaopatrywać się będzie we własnym zakresie w środki czystości, piasek, sprzęt, worki na odpady zielone oraz inne materiały niezbędne do realizacji umowy. Rozliczenie prac będzie dokonywane w okresach miesięcznych. Przed wystawieniem faktury Wykonawca uzyska od wyznaczonego przez ROW przedstawiciela potwierdzenie należytego wykonania usługi, na protokole odbioru (Załącznik nr 4 do umowy). Termin realizacji prac objętych umową w przedmiocie zamówienia publicznego ustala się na 4 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekty wykazu budynków i powierzchni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135749,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97344,69

  • Oferta z najniższą ceną: 97344,69 / Oferta z najwyższą ceną: 97344,69

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający spełnił wszystkie przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych, umożliwiającego udzielenia zamówienia uzupełniającego: zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 22.02.2012r.; zamówienie uzupełniające zostało udzielone temu samemu Wykonawcy, który wykonywał usługę objętą zamówieniem podstawowym; wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego; zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia; zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie numer 52934-2012 z dnia 22.02.2012r.) i przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.