eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa i montaż wyposażenia internatów i kwater internatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Gdynia: Dostawa i montaż wyposażenia internatów i kwater internatowych
Numer ogłoszenia: 91520 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6908 700, faks 58 6908 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia internatów i kwater internatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia internatów i kwater internatowych w podziale na 3 części. CZĘŚĆ I- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych Miejsce dostawy: Gdańsk, Gdynia, Hel, Chojnice, Malbork, Lębork, Siemirowice, Słupsk, Redzikowo, Darłowo, Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy (również z zamocowaniem zlewu do szafki pod zlew i podłączeniem zlewu), a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Z uwagi na charakter zamówienia należy zaoferować meble o wysokich parametrach ergonomicznych, funkcjonalnych, estetycznych, wysokiej jakości i jednolitej w danym lokalu kolorystyce. Kolorystyka płyt meblowych i obić tapicerskich ma być ujednolicona dla poszczególnych pomieszczeń w danym mieszkaniu. Wybór koloru materiałów nastąpi po dostarczeniu próbek, po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZĘŚĆ II - Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż sprzętu AGD, gospodarstwa domowego i kompletów łazienkowych z przeznaczeniem do kwater internatowych w Gdańsku, Gdyni, Helu, Chojnicach, Malborku, Lęborku, Siemirowicach, Słupsku, Ustce, Redzikowie, Darłowie, m. Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. Jako montaż należy rozumieć zamontowanie kompletów łazienkowych w wyznaczonych miejscach. W cenie dostawy należy ująć również podłączenie pralek, wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby i inne wyżej niewymienione a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Część III - Żaluzje pionowe Charakterystyka ogólna: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji pionowych - verticali w kwaterach internatowych w Gdyni, Siemirowicach, Darłowie, Malborku i Pruszczu Gdańskim w ilości ok. 251 m2. Jako dostawę należy rozumieć zakup żaluzji pionowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Żaluzje pionowe - montowane do sufitu, tekstylne, z funkcją przesuwu na aluminiowej szynie, umożliwiające swobodne uchylanie i otwieranie okien. Odległość od dolnej krawędzi żaluzji pionowych do parapetu do 2cm. Wykonane z tkaniny niepalnej, z możliwością czyszczenia (prania). Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Dostawę i montaż żaluzji pionowych należy poprzedzić pomiarami z natury w ramach zamówienia. Wartość przedmiotu zlecenia winna być równa iloczynowi ceny 1 m2 przedmiotu zlecenia określonego w ofercie i faktycznej ilości metrów wynikających z pomiaru z natury w ramach zamówienia plus 23% podatek VAT, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.71.11.10-3, 39.70.00.00-9, 39.51.54.40-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się: a)doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, głównych dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. załącznik nr 4 do SIWZ. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy wyposażenia zgodnego z opisem przedmiotu zamawiającego odpowiednio do części o wartości brutto nie mniejszej dla każdej z wykazanych dostaw: - 90 000 zł Część I, -130 000 zł Część II, -17 000 zł Część III.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem: - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł. w przypadku złożenia oferty na 3 części, na kwotę nie niższą niż 200 000 zł, w przypadku złożenia oferty na dwie z trzech części, na kwotę nie niższą niż 100 000 zł, w przypadku złożenia oferty na jedną z trzech części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1)W zakresie adresów dostawy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 2)W zakresie opóźnienia terminu realizacji zamówienia, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 3)W zakresie rezygnacji z części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 20 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych Miejsce dostawy: Gdańsk, Gdynia, Hel, Chojnice, Malbork, Lębork, Siemirowice, Słupsk, Redzikowo, Darłowo, Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy również z zamocowaniem zlewu do szafki pod zlew i podłączeniem zlewu, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Z uwagi na charakter zamówienia należy zaoferować meble o wysokich parametrach ergonomicznych, funkcjonalnych, estetycznych, wysokiej jakości i jednolitej w danym lokalu kolorystyce. Kolorystyka płyt meblowych i obić tapicerskich ma być ujednolicona dla poszczególnych pomieszczeń w danym mieszkaniu. Wybór koloru materiałów nastąpi po dostarczeniu próbek, po wyborze najkorzystniejszej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż sprzętu AGD, gospodarstwa domowego i kompletów łazienkowych z przeznaczeniem do kwater internatowych w Gdańsku, Gdyni, Helu, Chojnicach, Malborku, Lęborku, Siemirowicach, Słupsku, Ustce, Redzikowie, Darłowie, m. Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. Jako montaż należy rozumieć zamontowanie kompletów łazienkowych w wyznaczonych miejscach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.10-3, 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŻALUZJE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji pionowych - verticali w kwaterach internatowych w Gdyni, Siemirowicach, Darłowie, Malborku i Pruszczu Gdańskim w ilości ok. 251 m2. Jako dostawę należy rozumieć zakup żaluzji pionowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Żaluzje pionowe - montowane do sufitu, tekstylne, z funkcją przesuwu na aluminiowej szynie, umożliwiające swobodne uchylanie i otwieranie okien. Odległość od dolnej krawędzi żaluzji pionowych do parapetu do 2cm. Wykonane z tkaniny niepalnej, z możliwością czyszczenia (prania). Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Dostawę i montaż żaluzji pionowych należy poprzedzić pomiarami z natury w ramach zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.