eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA 2-CH BUDYNKACH MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Hrubieszów: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA 2-CH BUDYNKACH MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW
Numer ogłoszenia: 91461 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA 2-CH BUDYNKACH MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na dwóch budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Hrubieszów, odrębnie dla każdego budynku jn: ZADANIE NR.1 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Zamojskiej 18B z zakresem jn: 1. Rozebranie instalacji odgromowej - 201,00 mb 2. Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z utylizacją - 660,00 m2 3. Rozebranie obróbek blacharskich - 21,60 mb 4. Rozebranie rynien i rur dachowych - 128,00mb 5. Przebudowa kominów wentylacyjnych - 0,20m3 6. Rozebranie przewodów dymowych - 4,41m3 7. Wymiana desek czołowych - 24,00mb 8. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 52,77 m2 9. Wykonanie ołacenia połaci dachowych - 660,00m2 10. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 660,00 m2 11. Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 660,00 m2 12. Montaż gąsiorów - 55,00 mb 13. Montaż rynien i rur spustowych - 128,00 mb 14. Nasady wentylacyjne - 4,00 szt. ZADANIE NR.2 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Narutowicza 9 z zakresem jn: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy płaskiej - 237,10 m2 2. Rozebranie rur i rynien dachowych - 65,50mb 3. Przebudowa kominów dymowych 0,48m3 4. Wykonanie konstrukcji daszka - 0,35 m3 5. Wymiana desek czołowych - 53,30 mb 6. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 27,92 m2 7. Wykonanie ołacenia połaci dachowych - 245,10 m2 8. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy 245,10 m2 9. Osadzenie włazu dachowego - 1,00 szt. 10. Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 245,10 m2 11. Montaż gąsiorów 28,05m2 12. Wykonanie podbitki okapów i daszka panelami PCV - 45,50 m2 13. Montaż rynien i rur spustowych - 68,00 mb 14. Bariery śniegowe - 30,00 mb Szczegółowy zakres robót określa załączony do SIWZ kosztorys ofertowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje sie wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki: - Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia - Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia - Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. (podstawą do oceny będą złożone dokumenty wykazane w pkt VIII 1.1. do 1.8 niniejszej SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane od wykonawców: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 1.3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób biorących udział w realizacji zamówienia. 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 1.5. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5, 1.6. oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 6 1.7. Kosztorys ofertowy 1.8. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr.3 2. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.26.3 ustawy pzp, lub może wezwać do złożenia wyjaśnień zgodnie z art.26.4 3. Dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być załączone do składnej oferty. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mają obowiązek załączyć do oferty dokument pełnomocnictwa uprawniający do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub uprawniający do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące Wykonawcy, o których mowa w pkt. VIII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska - ul. 3-go Maja 15 ( tel. 084 696 2380 w.56).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego( sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego: Gmina Miejska Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR.1 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Zamojskiej 18B w Hrubieszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozebranie instalacji odgromowej - 201,00 mb 2. Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z utylizacją - 660,00 m2 3. Rozebranie obróbek blacharskich - 21,60 mb 4. Rozebranie rynien i rur dachowych - 128,00mb 5. Przebudowa kominów wentylacyjnych - 0,20m3 6. Rozebranie przewodów dymowych - 4,41m3 7. Wymiana desek czołowych - 24,00mb 8. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 52,77 m2 9. Wykonanie ołacenia połaci dachowych - 660,00m2 10. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 660,00 m2 11. Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 660,00 m2 12. Montaż gąsiorów - 55,00 mb 13. Montaż rynien i rur spustowych - 128,00 mb 14. Nasady wentylacyjne - 4,00 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR.2 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Narutowicza 9 w Hrubieszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy płaskiej - 237,10 m2 2. Rozebranie rur i rynien dachowych - 65,50mb 3. Przebudowa kominów dymowych 0,48m3 4. Wykonanie konstrukcji daszka - 0,35 m3 5. Wymiana desek czołowych - 53,30 mb 6. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 27,92 m2 7. Wykonanie ołacenia połaci dachowych - 245,10 m2 8. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy 245,10 m2 9. Osadzenie włazu dachowego - 1,00 szt. 10. Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 245,10 m2 11. Montaż gąsiorów 28,05m2 12. Wykonanie podbitki okapów i daszka panelami PCV - 45,50 m2 13. Montaż rynien i rur spustowych - 68,00 mb 14. Bariery śniegowe - 30,00 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.