eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białe Błota › Transport drogowy usług przewozowych osób i bagażu na linii komunikacyjnej na trasieBiałe Błota Restauracja - Kruszyn Krajeński Słoneczna - Kruszyn Krajeński Łąkowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Białe Błota: Transport drogowy usług przewozowych osób i bagażu na linii komunikacyjnej na trasie: Białe Błota Restauracja - Kruszyn Krajeński Słoneczna - Kruszyn Krajeński Łąkowa
Numer ogłoszenia: 91458 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60401 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3239090, faks 052 3239080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport drogowy usług przewozowych osób i bagażu na linii komunikacyjnej na trasie: Białe Błota Restauracja - Kruszyn Krajeński Słoneczna - Kruszyn Krajeński Łąkowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: Transportu drogowego usług przewozowych osób i bagażu na linii komunikacyjnej na trasie: Białe Błota Restauracja - Kruszyn Krajeński Słoneczna - Kruszyn Krajeński Łąkowa 1.1.Szczegółowe rozkłady jazdy zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany przez Przewoźnika rozkładu jazdy po konsultacjach z pasażerami oraz po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 1.2.Usługa ma być świadczona pojazdami przystosowanymi do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu, zgodnie z prawem polskim, które spełniają dodatkowo następujące warunki: a) minimalna ilość miejsc - 16 z co najmniej jednymi otwieranymi drzwiami, b) autobusy muszą posiadać tablicę z przodu pojazdu z numerem linii, c) na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi autobusy winny być sprawne technicznie oraz muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i być przystosowane do wykonywania usług przewozowych w komunikacji podmiejskiej/gminnej. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły i regularny, gwarantujący pasażerom dojazd w wyznaczonym przez rozkład jazdy czasie. W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia zastępczego pojazdu. Pojazd zastępczy może być wykorzystywany przez Wykonawcę do świadczenia usługi tylko na czas niezbędny, związany z usunięciem awarii pojazdu zasadniczego. 1.4.Autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być na bieżąco utrzymywane w czystości (wewnątrz pojazdu i na zewnątrz). 1.5.Wynagrodzenie Wykonawcy będą stanowić będzie należność za przepracowane wozogodziny. 1.6. Pojazdy Wykonawcy będą zatrzymywały się na istniejących przystankach na trasie przejazdu. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z przystanków i zatok autobusowych będących w jego gestii. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach obciąża Zamawiającego. 1.7. W razie konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego Wykonawcy (art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp) z tytułu zwiększenia ilości wykonywanych kursów, zlecenie usługi nastąpi w/g cen i zasad odpowiadających zamówieniu podstawowemu. Według tych samych zasad będą rozliczane kursy, które zostaną wycofane z rozkładu. 1.8. Usługę przewozu osób Wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym /Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 - ze zmianami/. - ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. z 2005 r. , Nr 108, poz. 908 - ze zmianami/. - ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - ze zmianami/. - ustawy z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe /Dz. U. z 2000 r. , Nr 50, poz. 601 ze zmianami/. - ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego /Dz. U. z 2002 r., Nr 175, poz. 1440 ze zmianami/ Zestawienie ilości zleconych do wykonania wozogodzin z podziałem na typy dni (powszedni i wolny) oraz obowiązujący Przewoźnika rozkład jazdy. Plan czasu pracy Marzec 2010 r. 29.03.2010 r. - 31.03.2010 r. 3 dni x 10 wozogodzin = 30 wozogodzin, Kwiecień 2010 r. 01.04.2010 r. - 30.04.2010 r. 30 dnia x 10 wozogodzin = 300 wozogodzin, Maj 2010 r. 01.05.2010 r. - 31.05.2010 r. 31 dni x 10 wozogodzin = 310 wozogodzin, Czerwiec 2010 r. 01.06.2010 r. - 30.04.2010 r. 30 dni x 10 wozogodzin = 300 wozogodzin 940 wozogodzin x ......... zł netto = ....................... zł netto, ............................. zł x ................... (VAT) = ............................. zł brutto. Trasa przebiegu (wraz z przystankami): Białe Błota Restauracja - Kruszyn Krajeński Słoneczna - Kruszyn Krajeński Łąkowa Kruszyn Krajeński Łąkowa - Kruszyn Krajeński Słoneczna - Białe Błota Restauracja Rozkład jazdy Odjazdy z przystanku Białe Błota Restauracja: Dni powszednie: 7.00, 7.15, 7.38, 7.57, 8.30, 9.08, 10.06, 11.04, 12.02, 13.02, 13.33, 14.05, 14.26, 14.47, 15.09 Dni wolne: 7.00, 8.10, 9.20, 10.50, 12.00, 13.20, 14.30, 15.10 Odjazdy z przystanku Kruszyn Krajeński Łąkowa: Dni powszednie: 7.10, 7.26, 7.47, 8.09, 8.41, 9.20, 10.17, 11.15, 12.13, 13.11, 13.41, 14.11, 14.33, 14.54, 15.16 Dni wolne: 7.05, 8.15, 9.30, 11.00, 12.10, 13.30, 14.40, 15.16..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOBILI Spółka z o.o., Mościska 4A, 05-080 Izabelin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.