eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Udzielenie licencji i wdrożenie programów Kadry, Płace, SOE (System Obsługi Egzekucji) Systemu OTAGO



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Elbląg: Udzielenie licencji i wdrożenie programów Kadry, Płace, SOE (System Obsługi Egzekucji) Systemu OTAGO
Numer ogłoszenia: 91430 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie licencji i wdrożenie programów Kadry, Płace, SOE (System Obsługi Egzekucji) Systemu OTAGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie licencji i wdrożenie programów Kadry, Płace, SOE (System Obsługi Egzekucji) Systemu OTAGO przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Licencje na oprogramowanie Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji programów KADRY, PŁACE, SOE (System Obsługi Egzekucji), GRU (Generalny Rejestr Umów), WPBUD i wdrożenie programów Kadry, Płace, SOE (System Obsługi Egzekucji) Systemu OTAGO. 1. Wymagania Zamawiającego: 1.1. W ramach prac instalacyjnych Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje na sprzęcie Zamawiającego dostarczone oprogramowanie oraz zademonstruje działanie systemu. Instalacja powinna odbywać się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. 1.2. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń. Szkolenia powinny odbyć się w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 1.3. Wdrożenie programu SOE obejmuje również przeniesienie danych z poprzednio używanego systemu do modułu firmy OTAGO, 1.4. Zamawiane moduły mają pracować w istniejącej lokalnej sieci Urzędu Miejskiego w Elblągu w środowisku systemu operacyjnego Microsoft Windows, 1.5. Zamawiane moduły mają być oparte o serwer relacyjnej bazy danych ORACLE, 1.6. Zamawiane moduły mają zapewnić zgodność gromadzonych danych z obowiązującymi przepisami prawa oraz generować dokumenty wymagane tymi przepisami, 1.7. Zamawiane moduły mają zapewnić bezpieczeństwo i ochronę danych poprzez mechanizmy bezpieczeństwa systemów operacyjnych, systemu bazy danych oraz własne mechanizmy, 1.8. Dostęp do danych systemu należy zapewnić poprzez indywidualne konto użytkownika zabezpieczone tajnym hasłem, 1.9. Zamawiający wymaga zapewnienie możliwości udzielania dostępu do danych na podstawie Hierarchicznego systemu kontroli pozwalającego na definiowanie uprawnień i przypisywanie do każdego konta zestawu ról (np. przeglądanie, modyfikacja, wydruk), 1.10. Dane systemu powinny być gromadzone w jednym miejscu tj. na serwerze, dotyczy to zarówno plików jak i bazy danych. Dostęp do danych powinien być realizowany przez odpowiednie funkcje systemu, 1.11. Zamawiane moduły muszą współpracować z innymi systemami istniejącymi w Urzędzie Miejskim, 1.12. Na dostarczone oprogramowanie Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości do dnia 31.12.2009 r.. 1.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - nieodpłatnie aktualizował moduły KADRY, PŁACE, SOE wynikające ze zmian przepisów prawnych nie później niż do dnia wejścia w życie tych przepisów - przeprowadzał bezpłatne szkolenia w zakresie wprowadzanych zmian w siedzibie Zamawiającego - wprowadzał zmiany funkcjonalności zamówionych modułów po wcześniejszym uzgodnieniu ich z użytkownikami poszczególnych modułów. 1.14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie do 31.12.2008 r. dostosował moduły KADRY, PŁACE, SOE do funkcjonalności określonej w załącznikach nr 4, 5 i 6 Wzoru Umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 2 do Zaproszenia do Negocjacji, z uwzględnieniem uwag zgłaszanych w tym zakresie przez użytkowników w/w modułów. 1.15. Zamawiany moduł KADRY musi spełniać następujące warunki: 1.15.1. Podsystem KADRY w programie OTAGO powinien zapewnić możliwość przechowywania danych zarejestrowanych w nim pracowników w trzech kartotekach ze względu na aktualność zatrudnienia: a) kartoteka bieżąca powinna zawierać dane pracowników aktualnie zatrudnionych w urzędzie z możliwością dokonywania wszelkich zmian i poprawek na danych pracownika oraz rejestracji nowej osoby. b) kartoteka byłych pracowników powinna umożliwiać przechowywanie danych urzędników z zarejestrowanym zwolnieniem i wprowadzenie zmian lub poprawek absencji oraz parametrów ZUS. Powinna istnieć możliwość przywrócenia omyłkowo zwolnionego pracownika do kartoteki bieżącej. c) archiwum pracowników powinno zawierać dane urzędników, których data zwolnienia przekroczyła trzy lata. Moduł swoim zakresem funkcjonalnym winien również uwzględniać zagadnienia związane z reformą ubezpieczeń społecznych. 1.15.2. Podsystem KADRY powinien zapewnić wykonywanie następujących funkcji: a) wyszukanie pracownika według jednego z podanych kryteriów: - nazwiska - imienia - komórki organizacyjnej, w której pracownik jest zatrudniony - stanowiska - stażu pracy b) wyszukanie pracownika według fragmentu jednego z kryteriów podanych wyżej, np. fragmentu nazwiska c) przeglądanie szczegółów dotyczących pracownika d) rejestrację nowego pracownika e) rejestrację dotychczasowego przebiegu pracy oraz urlopów bezpłatnych i wychowawczych w poprzednich miejscach zatrudnienia. Uzupełnienie tych danych ma podstawowe znaczenie przy określaniu wysokości naliczanego stażu pracy oraz przyznawaniu nagrody jubileuszowej. f) rejestrację angażu, w tym: - umożliwienie wprowadzenia % /wielkości procentowej/ oraz jednoczesne przeliczenie przez program procentu na kwotę następujących składników wynagrodzenia: - dodatek funkcyjny - % liczony od kwoty najniższego wynagrodzenia w tabeli - dodatek specjalny - % liczony od sumy wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego - dodatek szkodliwy - % liczony od najniższego wynagrodzenia w tabeli /5 %/ - premia - % liczony od wynagrodzenia zasadniczego - dodatek koordynacyjny - % liczony od wynagrodzenia zasadniczego g) rejestrację pozostałych składników płacowych nie wynikających z angażu h) rejestrację absencji (wszystkie rodzaje) z uwzględnieniem wyliczania liczby dni w zależności od potrzeb: - dni kalendarzowych n.p. przy zwolnieniu lekarskim, urlopie macierzyńskim - wyłącznie dni pracy n.p. przy korzystaniu z urlopu wypoczynkowego, okolicznościowego czy opieki nad zdrowym dzieckiem /2 dni w roku kalendarzowym/ i) rejestrację uprawnień urlopowych, na podstawie których pracownikowi przyznaje się urlop (w tym wypoczynkowy, twórczy, kombatancki i inne, dla osoby niepełnosprawnej ze stopniem niepełnosprawności co najmniej umiarkowanym) j) rejestrację danych dla ZUS, potrzebnych do pełnego generowania przesyłek do programu Płatnik k) rejestrację danych dotyczących rodziny pracownika l) rejestrację danych dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych ł) rejestrację danych dotyczących adresu i dokumentów pracownika m) zmianę danych osobowych pracownika dotyczących: - nazwiska - stosunku do służby wojskowej - wykształcenia n) zmianę wszystkich rejestrowanych danych dotyczących: - adresu - dokumentów - kwalifikacji zawodowych (ukończonych kursów i szkół) - dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - urlopów bezpłatnych i wychowawczych - przyznanych odznaczeń i kar - uprawnień urlopowych - znajomości języków obcych - stanu rodzinnego - angażu i jego poszczególnych składników - wprowadzonych absencji - składników płacowych - danych dla ZUS o) możliwość dokonywania poprawek wszystkich danych rejestrowanych w podsystemie (wykonywanie w przypadku pomyłki pracownika lub nieczytelnych dokumentów). Możliwe jest również poprawienie danych dotyczących archiwalnych angaży p) możliwość wykonywania różnych funkcji takich jak: - grupowe rejestrowanie wszystkich rodzajów absencji - grupowe dopisanie uprawnień urlopowych wszystkim pracownikom - naliczanie, aktualizacja i analiza stażu pracy - tworzenie listy osób mających otrzymać premię regulaminową - ustalenie listy osób, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka - usunięcie daty i formy zwolnienia - tworzenie zestawień przysługujących i wykorzystanych urlopów wypoczynkowych z podziałem na wydziały i pracowników - analiza zatrudnienia na zadany dzień z podziałem na wydziały (informacja o liczbie osób zatrudnionych i jednocześnie liczbie etatów) - symulacja skutków podwyżki płac w poszczególnych wydziałach i dla poszczególnych stanowisk q) możliwość tworzenia plików przekazywanych do programu Płatnik (pliku *.kdu) i możliwość tworzenia pliku dla pojedynczego pracownika, całego wydziału, a nawet dla wszystkich pracowników urzędu jednocześnie r) możliwość uzyskania następujących wydruków indywidualnych: - umowy o pracę - angażu - dodatków płacowych - zmiany angażu wywołane zmianą składników płacowych, stanowiska, kategorii zaszeregowania - zestawienie absencji pracownika w ujęciu godzinowym i dniowym - karty pracowniczej - karty urlopowej - informacje o stażu pracy i przysługującej pracownikowi wysłudze lat - akty mianowania, powołania i nawiązania stosunku pracy - rozwiązania umowy o pracę - świadectwa pracy s) możliwość generowania zbiorczych wydruków statystycznych dotyczących: - zestawienia uprawnień urlopowych - zestawienia wykorzystanych urlopów - wykazu osób uprawnionych do wypłaty 5% wysługi lat, nagrody jubileuszowej w roku bieżącym i w latach następnych, co jest niezbędne do planowania budżetu - wykazu osób z określonym stażem pracy w urzędzie i ogólnym stażem pracy - wykazu pracowników z podziałem na wydziały, stanowiska, wykształcenie, zawody - wykazu pracowników z podziałem na wiek i płeć - wykazu pracowników nieobecnych w zadanym dniu - wykazu osób posiadających absencję określonego typu, długości w zadanym okresie czasu - wykazu pracowników zatrudnionych w danym dniu na czas oznaczony /próbny, określony, zastępstwo/ - wykazu pracowników przebywających na urlopach macierzyńskich, bezpłatnych, wychowawczych - wykazu pracowników zwolnionych i zatrudnionych w zadanym okresie - danych pracowników - angaży - aktualnie pobieranych wynagrodzeń wynikających z angaży i innych składników płacowych wg komórek organizacyjnych, alfabetycznie i dla pojedynczego pracownika - absencji w dniach, godzinach i zbiorczo - kart urlopowych pracowników - funduszu płac - stanu zatrudnienia wg poziomu wykształcenia wysokości etatu z podziałem na płeć - propozycji nagród, przeszeregowań, dodatków - spisu pracowników - analizy stanu zatrudnienia wg stanowisk - analizy funduszu płac w rozbiciu na poszczególne składniki - średniego wynagrodzenia w poszczególnych wydziałach - wykazu osób otrzymujących premię regulaminową - wykazu osób uprawnionych do otrzymania nagrody tzw. trzynastki - wykazu osób posiadających jakąkolwiek niepełnosprawność lub niezdolność do pracy, co stanowi podstawę do sporządzania informacji /deklaracji/ miesięcznych do PFRON t) zapewnienie możliwości dokonania wydruku osób zatrudnionych wg kodu zawodu zgodnie z Klasyfikacją zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy, które są podstawą do sporządzania sprawozdań w tym zakresie u) generalnie możliwość sporządzania wydruków w układzie komórek organizacyjnych i alfabetycznie v) możliwość tworzenia podsystemu własnych szablonów wydruków z wykorzystaniem danych o pracownikach zawartych w podsystemie KADRY w) obsługa słowników podsystemu 1.16. Zamawiany moduł PŁACE musi spełniać następujące warunki: 1.16.1. Podsystem PŁACE powinien umożliwiać prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniem wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Składniki wynagrodzeń zarejestrowane w podsystemie KADRY, winny być przesłane do podsystemu PŁACE w celu ich przetworzenia, czyli sporządzenia listy płac z uwzględnieniem wszystkich potrąceń: (składki na dobrowolne ubezpieczenia grupowe z podziałem na ubezpieczycieli, rata i składka PKZP, wpisowe PKZP, rata pożyczki z FŚS, potrącenia komornicze, sądowe, potrącenia na ROR - konieczność wyboru minimum dwóch banków, składki ZUS, podatek dochodowy, fundusz zdrowotny) oraz naliczeniem kosztów pracodawcy. Listy płac z podziałem na ROR i pobraniem gotówki w kasie Urzędu (integracja z WYBUD). 1.16.2. Podsystem PŁACE powinien także umożliwiać - sporządzenie następujących list płac: - głównej - dodatkowej (np. nagród dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników jednostek strefy budżetowej) - pojedynczego składnika - np. wypłatę nagrody jubileuszowej czy odprawy emerytalnej z możliwością wyboru kategorii zadania w jednej klasyfikacji budżetowej - Przeglądanie danych wynikających z angaży a wprowadzonych przez moduł KADRY, w podziale na poszczególne składniki wynagrodzenia - Rejestrację nadgodzin - system powinien sam wyliczyć kwotę wynikającą z nadgodzin. - Rejestrację dodatkowych przychodów. (umowy zlecenia i dzieło z własnymi pracownikami) - Rejestrację potrąceń: - składek dobrowolnego ubezpieczenia grupowego z podziałem na ubezpieczycieli - alimenty - potrącenia sądowe, komornicze - inne dowolnie zdefiniowane potrącenia - prowadzenie wykazu pracowników należących do Kasy Zapomogowo -pożyczkowej (wpisowe, bilans otwarcia, miesięczne raty i składki). - system powinien rozkładać i kontrolować spłatę pożyczek. (dotyczy pożyczek z FŚS i KZP) - rejestrację zasiłków wynikających z absencji (wyliczanie automatycznie na podstawie absencji zarejestrowanych w kadrach). - Rejestrację danych podatkowych - na tej podstawie system powinien pilnować progów podatkowych, kwot zwolnień od podatku itd. - Rejestrację danych dotyczących ubezpieczeń społecznych - dane potrzebne do uzupełnienia formularzy ZUS. - Ręczną korektę wszystkich składników płacowych oraz potrąceń z płac - Wprowadzanie poprawek zgromadzonych danych. - Tworzenie PIT-11./PIT 40/ PIT 4R - Naliczenie płac dla wybranego pracownika. - Przeglądanie danych danego pracownika. - Naliczanie płac dla wydziałów. - Wskazanie listy ewentualnych błędów po naliczeniu. - Zamykanie list płac. - Tworzenie przesyłek do programu PŁATNIK - pliki typu *.kdu. - Obsługę słowników podsystemu. - Tworzenie wydruków indywidualnych: - karty płac w okresie - karty płac za okres - miesięczne składniki płacowe - PIT-11 - PIT -40 - karty zasiłkowej - karty podatkowej - przelewów dotyczących wszystkich potrąceń - obrotów dotyczących pożyczek z FŚS i KZP w układzie miesięcznym i narastającym - Tworzenie raportów: - listy płac z podziałem na wydziały i klasyfikację budżetową - zestawienie list płac z rozdzielnikiem kosztów - listy płac z przelewami na konta pracowników - listy płac z pobraniem w kasie - list pojedynczych składników - rejestr list płac /zestawienie list płac/ - zobowiązania ZUS wg wydziałów - zobowiązania ZUS wg klasyfikacji budżetowej - wydruk kart płac za rok - wydruk zbiorówek z podziałem na wydziały, klasyfikację budżetową lub inne składniki - wydruk zbiorówek dla całego urzędu - wydruk zestawienia zbiorczego do zasiłków według wydziałów, klasyfikacji budżetowej i innych wybranych składników - wydruk deklaracji ZUS - wydruk załącznika do deklaracji ZUS S-9 - wydruk wypłaconych zasiłków do deklaracji rozliczeniowej ZUS - wydruk przelewów zbiorczych i indywidualnych do banku - wydruk przelewu składki na dobrowolne ubezpieczenia grupowe z podziałem na ubezpieczycieli - wydruk przelewu do Urzędu Skarbowego - wydruk przelewu do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej - wydruk przelewu na FZ - zestawienia gotówki do podjęcia - PIT-4 R - wydruk potrąconych rat z pożyczek z obrotami (Fundusz Świadczeń Socjalnych i KZP) - wydruk osób, które w danym miesiącu przekroczą próg podatkowy - wydruk absencji branych pod uwagę w danym miesiącu - wydruk odcinków płac dla pracowników - wydruk potrąceń Kasy Zapomogowo Pożyczkowej z list płac - wydruk obrotów z pożyczek - wydruk zestawienia miesięcznego składek na ubezpieczenia społeczne - wydruk zestawień do sprawozdań dla GUS - Z - 03 - Z - 06 - Z - 08 - możliwość wyboru dwóch kategorii zadań, w jednej klasyfikacji budżetowej (dot. dotacji i dofinansowania ze środków własnych) 1.17. Zamawiany podsystem SOE musi zawierać: a) kartoteki osób: - przeszukiwanie kartoteki - informacje szczegółowe - uzupełnianie kartoteki - zmiany danych - przeglądanie archiwum - wyjście z wyborem danych b) kartoteka organizacji: - przeszukiwanie kartoteki - informacje szczegółowe - uzupełnianie kartoteki - zmiany danych - przeglądanie archiwum - wyjście z wyborem danych c) kartoteka adresowa - przeszukiwanie kartoteki - uzupełnianie kartoteki - zmiany i poprawki d) słowniki: - modyfikacja słowników - użycie słowników w aplikacjach - słownik poborców - słownik opłat - słownik rejonów - słownik osób fizycznych i prawnych - słownik tekstów wydruków e) obsługa egzekucji: - wprowadzenie tytułów wykonawczych wystawianych w podsystemach windykacyjnych OTAGO przez funkcję BO - wprowadzanie ręczne tytułów wykonawczych - wprowadzanie tytułów wykonawczych wystawianych w podsystemach windykacyjnych OTAGO f) przesyłanie tytułów wykonawczych przez operatorów podsystemów windykacyjnych - pobieranie TW przesłanych przez windykację - zwrot TW do windykacji g) kartoteki według dłużników h) kartoteka według wierzycieli i) kartoteka według tytułów wykonawczych j) kartoteka zabezpieczeń k) przydział służby dla poborcy: - rozliczenie służby - anulowanie - zmiany służby - przeglądanie służby - możliwość naliczania prowizji na podstawie odbioru służby, po zaksięgowaniu pobrań poborców. l) kartoteka zajęć - funkcje dostępne z Kartoteki zajęć: - zajęcie wynagrodzenia za pracę - zajęcie konta - zajęcie ruchomości - zajęcie świadczenia z ubezpieczenia społecznego - zajęcie innych wierzytelności pieniężnych, lub innych praw majątkowych - wydruki Zajęcia udziałów w spółce z o.o. u dłużnika zajętej wierzytelności będącej spółką. - ponadto we wszystkich zajęciach powinno być zawarte pouczenie. ł) księgowanie wpłat - wydruki pism związane z rozksięgowaniem wpłat dłużników: - rozksięgowanie wpłaty własnej - rozksięgowanie wpłaty na poczet zajęcia m) wydruki pism związane z dokonanymi wcześniej zajęciami tj. - ponaglenie (w przypadku gdy dłużnik zajętej wierzytelności nie udziela odpowiedzi na zajęcie) - wstrzymanie (w przypadku zawieszenia postępowania egzekucyjnego) - aktualizacja zajęcia - anulowanie zajęcia n) pisma niezbędne w egzekucji oprócz już istniejących w podsystemie SOE: - wydruk pisma dot. zwrotu tytułu wykonawczego z relacją poborcy do wierzyciela - wydruki Obwieszczenia o licytacji - postanowienia o zawieszeniu postępowania egzekucyjnego (możliwość wydrukowania) z podziałem na poszczególne punkty Art. 56 § 1 (dot. pkt 1- 4). - możliwość wydrukowania Postanowień o umorzeniu postępowania egzekucyjnego z podziałem na poszczególne punkty Art. 59 § 1 (dot. pkt. 1 - 11). o) w grupie Zestawienia: - możliwość wydruku Raportu o stanie ewidencji - powinien zawierać informacje ile tytułów wykonawczych zostało przyjętych w badanym okresie, ile zrealizowano, z podziałem na wycofane, umorzone, zapłacone, zawieszone, ilość dokonanych zajęć i jakich, hipoteki, ile tytułów pozostało do realizacji. Wszystkie dane powinny być zawarte pod względem ilościowym i finansowym. - wydruk Zestawienia zadłużeń (dłużnikami) - powinien zawierać dane wszystkich dłużników z podziałem na okres badany, ilość tytułów na jednego dłużnika oraz wysokość zadłużenia, z możliwością wskazania od jakiej kwoty ma wykazywać. - wydruk Zestawienie zadłużeń (tytułami) - analogicznie jak w pkt. c, tylko podział ze względu na rodzaj zadłużenia. 2. Zamawiający nie określa w Zaproszeniu do Negocjacji, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępując do negocjacji warunków umownych wykonania zamówienia złożył dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wyłącznym właścicielem praw autorskich modułów systemu OTAGO; 4. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę licencji na użytkowanie oprogramowania - Moduł do obsługi KADR - szt. 2, - dostawę licencji na użytkowanie oprogramowania - Moduł do obsługi PŁAC - szt. 2, - dostawę licencji na użytkowanie oprogramowania - Moduł do obsługi SOE (System Obsługi Egzekucji) - szt. 3, - dostawę licencji na użytkowanie oprogramowania - Moduł do obsługi GRU (Generalny Rejestr Umów) - szt. 3, - dostawę licencji na użytkowanie oprogramowania - Moduł do obsługi WPBUD - szt. 1, - stworzenie możliwości wpisu numeru formularza (8 pól) w module ELUD (Ewidencja Ludności) - formatka dowody osobiste, - przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, dla osób z obsługi modułów: - KADRY - 18 godzin - PŁACE - 18 godzin - SOE - 18 godzin - instalację i wdrożenie modułów do obsługi KADR, PŁAC, SOE - przeniesienie wszystkich aktywnych tytułów wykonawczych z dotychczas używanego systemu TAXI+ do modułu SOE. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczamy, że oferowane przez nas dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 1 do Zaproszenia do Negocjacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62900 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Informatycznych OTAGO, ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 62900.00 / oferta z najwyższą ceną: 62900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.