eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Dostawa urządzeń skate - parku na plac przy ulicy Mostowej w Myślenicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Myślenice: Dostawa urządzeń skate - parku na plac przy ulicy Mostowej w Myślenicach
Numer ogłoszenia: 91416 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślenice , Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 0-12 6392352, faks 0-12 6392305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń skate - parku na plac przy ulicy Mostowej w Myślenicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń skate - parku przy ul. Mostowej w Myślenicach oraz rozmieszczenie ich zgodnie z rysunkiem nr 1. Wykonawca dostarczy wymagany przedmiot dostawy do miejsca dostawy tj. na plac projektowanego skate - parku zlokalizowany w Myślenicach przy ul. Mostowej. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny 37535200-9 - wyposażenie placów zabaw ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ: 1. Quarter Pipe lub równoważne - szt. 1 3,20 m - długość 4,88 m - szerokość 1,50 m - wysokość 2.Funbox lub równoważne - szt. 1 7,08 m - długość 7,60 m - szerokość 0,60 m - wysokość 3.Bank Ramp lub równoważne - szt.1 3,66 m - długość 4,88 m - szerokość 1,50 m - wysokość 4. Grindbox lub równoważne - szt. 1 2,40 m - długość 1,22 m - szerokość 0,38 m - wysokość.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, e)w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowali co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia (wyposażenie skate - parków) o wartości min. 80.000 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą. Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: a)wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1. b)dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt 6 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 5.1. SIWZ, wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg załącznika nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2. W celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W celu potwierdzenia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c)wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zmówienia (wyposażenie skate - parku) o wartości minimum 80 000 zł każdy oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty: a)kalkulacja ceny oferty, zawierająca koszt poszczególnych elementów zadania z uwzględnieniem pkt. 11 niniejszej specyfikacji. Kalkulację należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.myslenice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślenice ul. Rynek 8/9 32-400 Myślenice pokój 46.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres: Urząd Miasta i Gminy Myślenice. ul. Rynek 8/9, sekretariat, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.