eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych i toaletowych do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli I część Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych II część Sukcesywna dostawa materiałów toaletowych III część Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do ploterów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych i toaletowych do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli I część : Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych II część : Sukcesywna dostawa materiałów toaletowych III część : Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do ploterów.
Numer ogłoszenia: 91364 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych i toaletowych do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli I część : Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych II część : Sukcesywna dostawa materiałów toaletowych III część : Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do ploterów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych i toaletowych do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15 , zgodnie z zestawieniem - Załączniki A, B, C, I Część - materiały papiernicze i biurowe - Załącznik A l.p. Nazwa asortymentu Jedn. miary Ilość 1 brudnopis A-4 blok z makulatury w kratkę, kartki wyrywane, 100 kart. 1 szt. 30 2 brudnopis A-5 blok z makulatury w kratkę, kartki wyrywane, 100 kart. 1 szt. 10 3 długopis przyklejany ze sprężynką stojący, na biurko 1 szt. 50 4 cienkopis , końcówka oprawiona w metal gr. 0,4 mm nie gorsz niż np. STAEDTLER 1 szt. 100 5 długopis zwykły 1 szt. 100 6 długopis nie gorszy niż np. GelPen, różne kolory 1 szt. 250 7 dziurkacz biurowy ( dziurkuje nie mniej niż 30 kartek ) 1 szt. 10 8 dziurkacz biurowy ( dziurkuje nie mniej niż 65 kartek ) 1 szt. 5 9 datownik mały 1 szt. 5 10 druk- wniosek o urlop - wg zał. wzoru 1 bloczek 20 11 druk delegacji - wg. zał. wzoru 1 bloczek 10 12 Dziennik Korespondencyjny A-4, 96 kart. - twarda okładka 1 szt. 4 13 ekierka duża 1 szt. 5 14 flamastry 4 kolory 1 op. 5 15 flamaster różne kolory 1 szt. 50 16 folia do laminowania for. A5, 100 szt. ( 2 x 100 mic.) 1 opak. 5 17 folia do laminowania for. A4, 100 szt. ( 2 x 100 mic.) 1 opak. 5 18 gumka recepturka ( op. 0,5 kg) 1 opak. 2 19 gumka kreślarska do ścierania na papierze średnia nie gorsza niż gumka Pentel ZEH 1 szt. 40 20 grzbiety wsuwane A4 zaokrąglone rogi 60 k czarne 1 szt. 50 21 grzbiety wsuwane A4 zaokrąglone rogi 30 k czarne 1 szt. 30 22 grzbiety do bindowania śr. 22 mm 1 szt. 50 23 kalka do faxu Panasonic KX-FP 148 1 szt. 2 24 klip binder 25 mm ( opak. 12 szt.) 1 opak. 5 25 klip binder 32 mm ( opak 12 szt.) 1 opak. 2 26 klip binder 41 mm ( opak. 12 szt. ) 1 opak. 2 27 klip binder 51 mm ( opak.12 szt. ) 1 opak. 2 28 karteczki samoprzylepne, 76x 76 mm 100 szt. w bloczku 1 bloczek 400 29 karteczki białe 400 szt. bez kleju, w bloczku 1 bloczek 2 30 koperty szare aktowe format C4 229 x 324 z paskiem samoprzylepnym 1 szt. 2000 31 j. w. półaktowe - format C5 162 x 229 z paskiem samoprzylepnym, białe 1 szt. 10000 32 koperty białe samoprzylepne format - C6 114 x 162 - 1000 szt. w opakowaniu 1 opak. 40 33 koperta biała, format - B4 250 x 353 z paskiem samoprzylepnym 1 szt. 250 34 koperta B4 z rozszerzonym bokiem i spodem 250x353x38 mm 1 szt. 250 35 koperta bąbelkowa o wym. 162 x 229 mm 1 szt. 10 36 koperta bąbelkowa na płyty CD kwadratowa 1 szt. 100 37 koperta DL SK 110x 220 mm 1 szt. 2000 38 koszulki na akta form.A4, (100 szt. w opak.) nie gorsze niż Esselte wykonane z grubszej folii , nie mniej niż 55 mic 1 opak. 110 39 kalka techniczna A3, gramatura 90.95 g.m2 1 szt. 100 40 klej do papieru, fotografii, mocno klejący nie marszczący papieru, nie gorszy niż np. PRITT, sztyft -20 g 1 szt. 110 41 klej biurowy 21 g 1 szt. 100 42 korektor - metalowa końcówka nie gorszy niż np.Pentel 1 szt. 60 43 korektor w taśmie- szer. 4,2 mm dł. 6 m nie gorszy niż np. DELI 1 szt. 30 44 kredki ołówkowe 12 kolorów 1 opak. 1 45 marker czarny niezmywalny, wodoodporny z końcówką okrągłą gr. linii pisania 2-4 mm nie gorszy niż np.BIC 1 szt. 50 46 marker z tłoczkiem, różne kolory 1 szt. 10 47 magnesy do tablicy (opakowanie 12 szt. ) 1 opak. 3 48 nożyk introligatorski nie gorszy niż Bantex 1 szt. 5 49 nożyczki z ostrzem z nierdzewnej stali, rękojeść z niełamliwego plastiku, wys. 21 cm nie gorsze niż np. DONAU 1 szt. 20 50 linijka plastikowa dł. 30 cm przezroczysta 1 szt. 10 51 okładka do bindowania A4 - przód- bezbarwna, przezroczysta 1 szt. 200 52 okładka do bindowania A4 - tył- niebieski, skóropodobna 1 szt. 200 53 ołówek drewniany bez gumki HB nie gorsze niż STAEDTLER 1 szt. 100 54 ołówek automatyczny na rysiki gr. 0,7mm 1 szt. 30 55 ofertówki sztywne A4 przeźroczyste (25 szt.) 1 opak. 10 56 okładka na dyplom A4 - różne kolory 1 szt 10 57 papier ozdobny o gramaturze 160g.m2 ( opakowanie 25 szt.) nie gorszy niż Marble Cover 1 opak. 5 58 papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4, białość co najm. C 146 1 ryza 1400 59 j.w lecz format A-3 1 ryza 100 60 papier do wszelkich urządzeń biurowych,500 szt. w ryzie, gramatura co najm. 80g.m2, format A4, kolor 1 ryza 2 61 papier ozdobny nie gorszy niż Galeria ( 50a) , gramatura 100g.m2, format A4 ( opakowanie 50 szt.) 1 opak. 5 62 papier ozdobny nie gorszy niż Galeria ( 25a) , gramatura 250g.m2, format A4 ( opakowanie 25 szt.) 1 opak. 5 63 papier do faxu 216 mm x 30m nie gorszy niż EMERSON 1 rolka 40 64 papier - barwne arkusze - A4 gram. 100g.m2 ( op. 50 szt.) nie gorszy niż np. Italia L 1 opak 5 65 papier- barwne arkusze - A4 gram. 170g.m2 ( op. 25 szt.) nie gorszy niż np. Arnika 1 opak 5 66 papier komputerowy ( 1 oryg.+2 kopie z napisem oryginał kopia) - szer. 240 wys. 305mm nie gorszy niż EMERSON 1 szt. 10 67 papier wizytówkowy biały A4 o gram co najmniej 230g.m2 1 op. 10 68 papier biurowy, 250 szt. w opakowaniu, gramatura co najm. 230g.m2, format A4, biały, gładki 1 ryza 5 69 papier biurowy, 250 szt. w opakowaniu gramatura co najm. 200gr.m2, format A3, biały 1 ryza 1 70 kołeczki plastikowe kolorowe do tablic korkowych ( op. 50 szt. ) 1 opak.2 71 płyta CD-R Slim 1 szt. 200 72 płyta DVD-R Slim 1 szt. 50 73 płyta CD-R z możliwością nadruku 1 szt. 50 74 płyta DVD-R z możliwością nadruku 1 szt. 50 75 płyta DVD+RW Slim 1 szt. 50 76 poduszka do tuszu czerwona o wym. około 50 x90 mm nie gorsze niż np. Trodat 1 szt. 10 77 poduszka do tuszu czerwona o wym. około 160x90mm nie gorsze niż np. Trodat 1 szt. 5 78 pojemnik na spinacze z magnesem z wytrzymałego tworzywa sztucznego o poj. do 30 szt. nie gorszy niz . EAGLE 1 szt. 2 79 półka plastikowa na dokumenty , przeźroczysta 1 szt. 30 80 pianka ( płyn) do czyszczenia obudowy sprzętu komputerowego o poj. 400 ml 1 szt. 5 81 płyn do czyszczenia ekranów monitorów LCD poj. 100 ml 1 szt. 5 82 pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 50 mm, gramatura nie mniej niż 1000g.m2 1 szt. 150 83 pudła archiwizacyjne A4 z tektury bezkwasowej do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej szer. 100 mm gramatura nie mniej niż 1000g.m2 1 szt. 150 84 rozszywacz do zszywek 24.6 metalowy, w obudowie plastikowej 1 szt. 12 85 rysiki do ołówków automatycznych B gr. 0,7 1 opak. 10 86 rysiki do ołówków automatycznych B gr. 0,5 1 opak. 10 87 segregator A4, gr. 7 cm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, zew. okładka z PP, wyklejony wew. jasnym papierem, okładka zew. kolorowa, wymienialna etykietka na grzbiecie 1 szt. 500 88 j.w. segregator A4 gr. 5 cm 1 szt. 100 89 skoroszyt karton pełny, 250g.m2, A4 1 szt. 50 90 skoroszyt karton oczkowy pełny 250g.m2, A4 1 szt. 600 91 skoroszyt karton ? oczkowy 250g.m2 A4 1 szt. 100 92 skoroszyt plastikowy, oczkowy A4 z twardego i sztywnego PCV, tył kolorowy 1 szt. 600 93 spinacze biurowe małe, 28 mm - opak. 100 szt. 1 opak. 150 94 spinacze biurowe duże , 50 mm - opak. 100 szt. 1 opak. 80 95 strugaczka do ołówków obudowa z tworzywa sztucznego poj. ostrze, obudowa okrągła 1 szt. 20 96 sznurek szpagat jutowy 50 dkg 1 szt. 40 97 tusz do pieczątek - czerwony 25 ml nie gorsz niż np. Shiny 1 szt. 25 98 j.w. lecz czarny 25 ml nie gorsz niż np. Shiny 1 szt. 10 99 taśma klejąca bezbarwna 18 mm x20 m 1 szt. 80 100 taśma pakowa 48 mm x50 akrylowa brązowa 1 szt. 10 101 taśma matowa na podajniku nie gorsza niż Scotch 1 szt. 5 102 taśma do maszyny do pisania czarna 13 mm 1 szt. 2 103 teczka wiązana A4, karton 250g.m2 1 szt. 3000 104 teczka wiązana A4, plastikowa (PCV) 1 szt. 50 105 teczka skrzydłowa na rzepy 1 szt. 5 106 teczka harmonijkowa do podpisu 20 kart. 1 szt. 10 107 wkład do zwykłego długopisu dł. 14 cm , gruba końcówka 1 szt. 50 108 wkład wymienny do Rapidografu gr. 0,25 nie gorszy niż Rystor 1 szt. 2 109 wkład do długopisu wykazanego w poz. 6, różne kolory 1 szt. 300 110 zakładki indeksujące standardowe o wym. 20 x50 mm 1 op. 5 111 zszywki 24.6 - opak. 1000 szt. - do 20 kart. 1 opak. 170 112 zszywki do ciężkiego zszywacza, 23.8 -opak 1000 szt.- do 100 kartek 1 opak. 10 113 zeszyt A5 kratka 32 kartkowy 1 szt. 5 114 zeszyt A4 kratka 96 kartkowy , twarda okładka 1 szt. 30 115 zeszyt A5 kratka 96 kartkowy, twarda okładka 1 szt. 20 116 zeszyt A5 kratka 16 kartkowy 1 szt. 5 117 zszywacz biurowy ( zszywa min 50 kartek ) o dł. ramienia około 12 cm nie gorszy niż SAX 1 szt. 15 118 zszywacz biurowy ( zszywa 200 kartek ) 1 szt. 2 119 zakreślacz fluorescencyjny, z wyprofilowaną ściętą końcówka gr. 2-5 mm 1 szt. 100 II Część - materiały toaletowe - Załącznik B L.p. Nazwa asortymentu Jedn. miary Ilość 1 papier toaletowy biały, dwuwarstwowy o średnicy 18 cm wysokości 9cm długości około 130 mb do podajników zamykanych typu TORK, EKA ( wypełniający cały pojemnik) 1 rolka 1200 2 papier toaletowy zwykły do zawieszania, długości min 30 mb 1 rolka 800 3 ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe o średnicy 14cm, wysokości 19cm długości około 65 mb MINI do podajników zamykanych typu TORK, EKA ( wypełniający cały pojemnik ) 1 rolka 1000 4 ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe o średnicy 18cm, wysokości 19cm długości około 130 mb JAMBO do podajników zamykanych TORK, EKA ( wypełniający cały pojemnik) 1 szt. 600 5 ręcznik kuchenny ( 2 szt. w zgrzewce ) 1 zgrzewka 60 6 płyn do mycia naczyń 5 l nie gorszy niż Ludwik 1pojemnik 10 7 mydło w płynie antybakteryjne opak 5 l 1pojemnik 25 8 mydło toaletowe w kostce 100g 1 szt. 40 9 kostka zapachowa WC nie gorsza niż np. Domestos 1 szt. 30 10 płyn do czyszczenia nie gorszy niż AJAX opak 1 litr 1 szt. 3 III Część - materiały papiernicze do ploterów - Załącznik C L.p. Nazwa asortymentu Jedn. miary Ilość 1 papier do plotera Ricoh-PPC, wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,914 x 175 m 1 opak. 12 2 papier do plotera Ricoh-PPC, wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,841 x 175 m 1 opak. 12 3 papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,594 x 175 m 1 opak. 12 4 papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,420 x 175 m 1 opak. 12 5 papier do plotera Ricoh-PPC , wysoka biel, bezpyłowy 80grs.m2 0,297 x 175 m 1 opak. 12 6 papier do plotera OCE AO, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,841 x 120 m Nr art.97024719 1 opak. 12 7 papier do plotera OCE AO wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,594 x 120 m Nr art. 97024717 1 opak. 12 8 papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,610 x 50 m 1 opak. 6 9 papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,420 x 50 m 1 opak. 6 10 papier do plotera HP-DIAJET, wysoka biel, bezpyłowy 90grs.m2 0,297 x 50 m 1opak. 6 1.Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. 2.Przedstawione w wykazach ilości zamówienia są wielkościami, które w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. Wykazane ilości mają charakter orientacyjny przyjęty dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załącznikach A,B,C, 3.Zamawiający w kolejnych składanych zamówieniach będzie szczegółowo określał ilości zamawianego asortymentu. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować każdorazowo na podstawie złożonego faxem zamówienia określającego ilość i asortyment dostawy zgodnie z w.w zestawieniem. 4.Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych ( za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku ) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Załącznikach A,B,C, przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiały równoważne posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta materiału. 6.Jeżeli ze względów technicznych i jakościowych materiał równoważy nie będzie mógł być wykorzystywany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy oryginalny materiał po cenie równoważnego. Wymiana produktu nastąpi w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. 7.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15. 8.Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze, toaletowe, Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na rozszerzeniu dostawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-4, 30.19.76.44-4, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty- Załącznik nr 1 wraz ze Specyfikacjami cenowymi - Załącznik A,B,C, dotyczącymi poszczególnych części przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli , 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15, pokój nr 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwa Powiatowe w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15 pokój nr 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - I Część - załącznik A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-4, 30.19.76.44-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - sukcesywna dostawa materiałów toaletowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów toaletowych zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - II Część - Załącznik B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do ploterów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do plotarów zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ - III Cześć - Załącznik C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-4, 30.19.76.44-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.