eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Hali Widowiskowo-Sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Stare Juchy: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Hali Widowiskowo-Sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach.
Numer ogłoszenia: 91326 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Hali Widowiskowo-Sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Hali Widowiskowo-Sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach. Zamiarem Zamawiającego jest, aby Wykonawca - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę. 2. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Stała obecność na placu budowy, monitorowanie realizacji zawartej umowy, sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, obmiarów. 4. Sprawdzanie jakości i ilości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 5. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennik budowy i dokonywanie wpisów. 6. Wydawania kierownikowi budowy polecenia potwierdzonego wpisem do dziennika budowy dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 7. Żądania od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 8. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów wentylacyjnych z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego. 9. Przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego i przekazywanie ich do użytkowania, z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego. Sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej wykonawcy robót budowlanych. 10. Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów robót częściowych i odbioru końcowego. 11. Nadzorowanie wykonania robót nie objętych dokumentacją techniczną jeżeli są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. 12. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 13. Egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót. 14. Sprawdzanie faktur oraz rozliczeń robót pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i wykonywanym zakresem robót, rozliczenie końcowe zadania. 15. Sprawdzanie deklaracji zgodności , atestów, certyfikatów. 16. Sporządzanie kwartalnych raportów zaawansowania rzeczowo-finansowego robót narastająco. 17. Wyjaśnianie wątpliwości technicznych i wspólnie z Zamawiającym podejmowanie stosownych decyzji. 18. Udział w naradach zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. 19. Wykonywanie innych czynności które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane z wymaganiami zamawiającego. 20. Stawienia się na każdorazowe wezwanie ze strony Zamawiającego w istotnych sprawach oraz na wniosek Wykonawcy robót budowlanych. Dojazd na budowę Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 21. Sporządzanie raportów, sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji wymaganej przez inne jednostki np. GUS itp. 22. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wraz z Wykonawcą przygotują na dzień odbioru końcowego niezbędną dokumentację i wniosek do PINB celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 23. Udział w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj.: a) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Osoby w/w muszą posiadać aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili nadzór inwestorski nad realizacją co najmniej 2 obiektów o charakterze użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 1.000.000 zł każda. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000 zł, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców. Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ) Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - przedłoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).(W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oczekuje się złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 do SIWZ).(W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu) a) wymagane minimum: Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 2.1., które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ). (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu) a) wymagane minimum: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił nadzór inwestorski nad realizacją co najmniej 2 obiektów o charakterze użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 1.000.000 zł każda, 2.5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000 zł. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane : 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1)w pkt 1.2., 1.4., 1.5. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) w pkt 1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stare-juchy.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 19-330 Stare Juchy pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 19-330 Stare Juchy pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmi i Mazury na lata 2007-2013 z zakresu Osi priorytetowej 2 - Turystyka, Działania 2.1 - Wzrost potencjału turystycznego, Poddziałanie 2.1.3 - Infrastruktura sportowo-rekreacyjna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.