To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-21
Łódź: Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) w rejonie znajdującym się w Województwach Małopolskim lub Dolnośląskim w ramach realizacji obozu tanecznego.
Numer ogłoszenia: 91313 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94704 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Widzewskie Domy Kultury, Al. J. Piłsudskiego 133, 92-318 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6749088, 042 6749230, faks 042 6749159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) w rejonie znajdującym się w Województwach Małopolskim lub Dolnośląskim w ramach realizacji obozu tanecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja pełnego zaplecza usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) dla uczestników obozów/warsztatów na 2010 r. Usługi muszą być świadczone w ośrodkach znajdujących się na terenie województw Małopolskiego lub Dolnośląskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. USŁUGI HOTELOWE: świadczenie usług hotelowych w obiektach, których pokoje spełniają wymogi kategoryzacji pensjonatu oraz które mają możliwość w ramach prowadzonej działalności, zapewnić gościom całodzienne wyżywienie. Wyposażenie pokoi hotelowych musi spełniać wszystkie warunki co najmniej dla kategorii pensjonatu, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. Świadczenie w/w usług hotelowych obejmuje noclegi w standardowych pokojach dwu, trzy lub czteroosobowych (oddzielne łóżka) dwuosobowych i jednoosobowych dla opiekunów. W ramach usługi należy zapewnić noclegi dla podanej liczby uczestników. W ustalonym czasie przed organizacją danej usługi Zamawiający poinformuje o ilościach osób . 2. CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE: 1. śniadania w formie bufetu szwedzkiego (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu) 2. obiady (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu): 3. podwieczorek 4. kolacje w formie bufetu szwedzkiego (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu) 3. WYNAJEM SAL DYDAKTYCZNYCH (TANECZNYCH): do dyspozycji 3 sale, powinny znajdować się w ośrodkach, w których zakwaterowana jest grupa uczestników lub w bezpośrednim sąsiedztwie takiego ośrodka (do 100m). Sale powinny mieć powierzchnię taneczną parkietową wielkości minimum 80m2. Sale muszą posiadać następujące wyposażenie: sprzęt nagłaśniający o mocy dostosowanej do akustyki pomieszczenia, z możliwością odtwarzania płyt CD i z zewnętrznego źródła audio. Ponadto sale muszą spełniać wymogi: bezpieczeństwa i akustyczne, być ogrzewane, posiadać oświetlenie, zaplecze sanitarne, w tym toalety. 4. INNE ISTOTNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE OŚRODKA WLICZONE W CENĘ POBYTU: - opieka medyczna (lekarz, pielęgniarka) - opieka ratownika - sprzęt wodny, boiska, place zabaw dla dzieci,ogniska, - dyskoteki ( 2 razy w tygodniu), - obiekt z dostępem do jeziora, - kąpielisko strzeżone, - zapewniony minimum jeden rejs statkiem. Oferta powinna przewidywać możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przez Zamawiającego liczby uczestników, według liczby podanej w załączniku nr 3 dokonana na 14 dni przed organizacją obozu. Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia Szczegółowa planowana ilość i rodzaj noclegów, racji całodziennego wyżywienia, racji wyżywienia oraz dni najmu sal dydaktycznych zawiera załącznik Nr 3 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REST Sp z o.o., Bartkowa 264, 33-318 Gródek nad Dunajcem, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27331,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27331,96
Oferta z najniższą ceną: 27331,96 / Oferta z najwyższą ceną: 27331,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa montażu i podłączenia urządzeń monitoringu pożarowego w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych przekazywanych do Państwowej Straży Pożarnej
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 233 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz środków ochrony indywidualnej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa wysokociśnieniowego reaktora chemicznego wraz z pompą próżniową i mieszadłem dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Ambasadorów w dniach 9 - 19 września 2024 r.
- Usługa żywienia całodziennego dla zorganizowanej grupy dzieci wraz z opiekunami oraz dla pracowników zapewniających obsługę ośrodka - zakwaterowanych w ośrodku AGH w Łukęcinie Leśna 3, woj. zach.pom.
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem
- Usługi organizacji wyjazdu
- zapewn.m.nocleg., sali konf., miejsca na realiz.usł.gastron. oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.XXIV Ogólnop. Konf.Jakość w Opiece Zdrowotnej, która odb.się w dn. 24-25.10.2024 r. w Krakowie
- Usługa cateringowa w dn. 04-06/06/2024 r. podczas konferencji odbywającej się na terenie Uczelni (Budynek A-0, U-2, D-17) - DE-dzp.272-236/24
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.