eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w KłodawieZadanie nr 1 - m. Strzelce Kraj Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym Zadanie nr 8 - m. Lubniewice Zadanie nr 9 - m. Skwierzyna Zadanie nr 10 - teren ODW Kłodawa Zadanie nr 11 - teren ODW Drezdenko Zadanie nr 12 - teren ODW Sulęcin Zadanie nr 13 - teren ODW Ośno Lubuskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Kraj Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym Zadanie nr 8 - m. Lubniewice Zadanie nr 9 - m. Skwierzyna Zadanie nr 10 - teren ODW Kłodawa Zadanie nr 11 - teren ODW Drezdenko Zadanie nr 12 - teren ODW Sulęcin Zadanie nr 13 - teren ODW Ośno Lubuskie
Numer ogłoszenia: 91309 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59677 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Kraj Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym Zadanie nr 8 - m. Lubniewice Zadanie nr 9 - m. Skwierzyna Zadanie nr 10 - teren ODW Kłodawa Zadanie nr 11 - teren ODW Drezdenko Zadanie nr 12 - teren ODW Sulęcin Zadanie nr 13 - teren ODW Ośno Lubuskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 Sprzątanie ulic: Strzelce Kraj. ul. Wyzwolenia i Al. Wolności - droga Nr 156 na odc. od km 43+000 do km 45+600 powierzchnia do oczyszczenia: 2 600 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 2 600,00 m2 Powierzchnia łączna - 2 600,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Realizacja zamówienie będzie odbywała się każdorazowo na pisemne zlecenie Zamawiającego. Zamawiający ma prawo rezygnacji z realizacji część zamówienia w zależności od posiadanych środków finansowych. Prace obejmują: 1)dojazd do miejsca realizacji prac, 2)sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4)utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5)wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 2 Sprzątanie ulic: 1) Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 52+780 do km 53+140 powierzchnia do oczyszczenia: 360 m x 0,5 m (prawa) = 180,00 m2 2)Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+270 do km 53+553 powierzchnia do oczyszczenia: 283 m x 0,5 m (lewa) = 141,50 m2 3)Dobiegniew ul. Woj. Polskiego - droga Nr 160 na odc. od km 53+553 do km 53+650 powierzchnia do oczyszczenia: 97 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 97,00 m2 4) Dobiegniew ul. Poznańska - droga Nr 160 na odc. od km 53+650 do km 54+250 powierzchnia do oczyszczenia: 600 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 600,00 m2 5) Dobiegniew ul. Nowomłyńska - droga Nr 161 na odc. od km 00+000 do km 0+225 powierzchnia do oczyszczenia: 225 m x 0,5 m 0 (str. lewa) = 122,50 m2 Powierzchnia łączna - 1 141,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Realizacja zamówienia będzie odbywała się każdorazowo na pisemne zlecenie Zamawiającego. Zamawiający ma prawo rezygnacji z realizacji część zamówienia w zależności od posiadanych środków finansowych. Prace obejmują: 1)dojazd do miejsca realizacji prac, 2)sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4)utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5)wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 3: Sprzątanie ulic: 1)Drezdenko ul. Piłsudskiego - droga Nr 158 na odc. Od km 48+695 do km 49+402 powierzchnia do oczyszczenia: 707 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 707,00 m2 2)Drezdenko ul. Dworcowa, Niepodległości, Al. Piastów, Żeromskiego, Marszałkowska, Kościuszki, Pułaskiego i Poznańska - droga Nr 160 na odc. Od km 69+440 do km 73+300 powierzchnia do oczyszczenia: 3 860 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 3 860,00 m2 3)Drezdenko ul. Długa - droga Nr 164 na odc. Od km 12+210 do km 13+520 powierzchnia do oczyszczenia: 1 310 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 310,00 m2 4)Drezdenko ul. Pierwszej Brygady - droga Nr 181 na odc. Od km 0+000 do km 1+000 powierzchnia do oczyszczenia: 1 000 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 000,00 m2 Powierzchnia łączna - 6 877,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Prace obejmują: 1) dojazd do miejsca realizacji prac, 2) sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3) usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5) wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 4: Sprzątanie ulic: 1.Rzepin ul. Słowackiego - droga Nr 139 na odc. od km 21+270 ÷ 21+780 powierzchnia do oczyszczenia: 510 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 510,00 m2 2.Rzepin ul. Słubicka - droga Nr 139 na odc. od km 21+780 ÷ 22+009 powierzchnia do oczyszczenia: 229 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 229,00 m2 3.Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 139 na odc. od km 22+009 ÷22+651 powierzchnia do oczyszczenia: 642 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 642,00 m2 4.Obwodnica Rzepina - droga Nr 139 na odc. od km 23+080 ÷ 24+253 powierzchnia do oczyszczenia: 1173 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1 173,00 m2 5.Rzepin ul. Kilińskiego - droga Nr 139 na odc. od km 24+253 ÷ 25+019 powierzchnia do oczyszczenia: 766 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 766,00 m2 6.Rzepin ul. Ośniańska - droga Nr 134 na odc. od km 28+089 ÷ 28+455 powierzchnia do oczyszczenia: 366 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 366,00 m2 7.Rzepin ul. Mickiewicza - droga Nr 134 na odc. od km 28+455 ÷ 28+509 powierzchnia do oczyszczenia: 54 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 54,00 m2 Powierzchnia łączna - 3 740,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Prace obejmują: 1) dojazd do miejsca realizacji prac, 2) sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3) usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5) wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 5: Sprzątanie ulic: 1.Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 41+633 ÷ 41+842 powierzchnia do oczyszczenia: 209 m x 0,5 m (str. prawa) = 105 m2 2.Sulęcin ul. 3-ego Maja - droga Nr 137 na odc. od km 41+744 ÷ 42+449 powierzchnia do oczyszczenia: 705 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 705 m2 +80 m2 rondo 3.Sulęcin ul. Wiejska - droga Nr 137 na odc. od km 42+474 ÷ 42+819 powierzchnia do oczyszczenia: 345 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 345 m2 +90 m2 rondo 4.Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 137 na odc. od km 42+849 ÷ 43+639 powierzchnia do oczyszczenia: 790 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 790 m2 +100 m2 /rondo/ 5.Sulęcin ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km 43+655 ÷ 44+982 powierzchnia do oczyszczenia: 1327 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 1327 m2 6.Sulęcin ul. E. Plater - droga Nr 138 na odc. od 14+560 ÷ 14+718 powierzchnia do oczyszczenia: 158 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 158 m2 7.Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 15+457 powierzchnia do oczyszczenia: 739 m x 0,5 m (str. lewa) = 370 m2 8.Sulęcin ul. Witosa - droga Nr 138 na odc. od 14+718 ÷ 15+856 powierzchnia do oczyszczenia: 1138 m x 0,5 m (prawa) = 569 m2 Powierzchnia łączna - 4 639,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Prace obejmują: 1) dojazd do miejsca realizacji prac, 2) sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3) usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5) wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 6: Sprzątanie ulic: 1.Międzyrzecz ul. Zachodnia - droga Nr 137 na odc. od km 76+476 ÷ 77+200 powierzchnia do oczyszczenia: 724 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 724,00 m2 2.Międzyrzecz ul. Młyńska - droga Nr 137 na odc. od km 77+200 ÷ 77+650 powierzchnia do oczyszczenia: 450 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 450,00 m2 3.Międzyrzecz ul. 30-ego Stycznia - droga Nr 137 na odc. od km km 77+650 ÷ 78+632 powierzchnia do oczyszczenia: 982 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 982,00 m2 4.Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km km 78+632 ÷ 78+932 powierzchnia do oczyszczenia: 300 m x 0,5 m (str. prawa) = 150,00 m2 5.Międzyrzecz ul. Poznańska - droga Nr 137 na odc. od km km 78+632 ÷ 80+500 powierzchnia do oczyszczenia: 1868 m x 0,5 m (str. lewa) = 934,00 m2 6.Bobowicko ul. Międzyrzecka droga Nr 137 powierzchnia do oczyszczenia: 374 m x 0,5 m (str. lewa) = 187,00 m2 7.Bobowicko ul. Trzcielska droga Nr 137 powierzchnia do oczyszczenia: 498 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 498,00 m2 Powierzchnia łączna - 3 925,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Prace obejmują: 1) dojazd do miejsca realizacji prac, 2) sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3) usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5) wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 7: Sprzątanie ulic: 1.Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 29+625 do 30+079 powierzchnia do oczyszczenia: 454 m x 0,5 m (str. prawa) = 227,00 m2 2.Torzym ul. Sulęcińska - droga Nr 138 na odc. od km 29+756 do 30+079 powierzchnia do oczyszczenia: 323 m x 0,5 m (str. lewa) = 162,00 m2 3.Torzym ul. Warszawska - droga Nr 138 na odc. od km 30+079 do 30+312 powierzchnia do oczyszczenia: 223 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 223,00 m2 4.Torzym ul. Krośnieńska - droga Nr 138 na odc. od km 30+330 do 31+020 powierzchnia do oczyszczenia: 690 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 690,00 m2 Powierzchnia łączna - 1 302,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Prace obejmują: 1) dojazd do miejsca realizacji prac, 2) sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3) usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5) wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 8: Sprzątanie ulic: 1.Lubniewice ul. Gorzowska droga Nr 136 Powierzchnia do oczyszczenia: 500.5 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 501,00 m2 2.Lubniewice ul. Osadników Wojskowych droga Nr 136 powierzchnia do oczyszczenia: 578 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 578,00 m2 3.Lubniewice ul. Jana Pawła II droga Nr 136 powierzchnia do oczyszczenia: 984 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 984,00 m2 4.Lubniewice ul. Sulęcińska droga Nr 136 powierzchnia do oczyszczenia: 274 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 274,00 m2 Powierzchnia łączna - 2 337,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Prace obejmują: 1) dojazd do miejsca realizacji prac, 2) sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3) usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5) wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 9: Skwierzyna ul. Mostowa i ul. Poznańska - droga Nr 159 na odc. od km 13+269 do km 14+066 powierzchnia do oczyszczenia: 797 m x 0,5 m x 2 (obustronnie) = 797,00 m2 Powierzchnia łączna - 797,00 m2 (sprzątanie w terminie od 01.06.2014r. do 15.11.2014r.) czerwiec lub lipiec - 1 raz październik lub listopad - 1 raz Prace obejmują: 1) dojazd do miejsca realizacji prac, 2) sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 2 sprzątania wg wskazań jak powyżej, 3) usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników, 4) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 5) wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 10: Powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania RDW Kłodawa: 93.510,50 m2. Prace obejmują: 1)dojazd do miejsca realizacji prac, 2)sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 1 sprzątanie (termin do ustalenia), 3)sprzątanie mechaniczne lub ręczne ciągów pieszo - rowerowych - 1 raz w sezonie (termin do ustalenia), 4)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników jezdni, 5)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników ciągów pieszo - rowerowych, 6)utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 7)wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 11: Powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania ODW Drezdenko: 20.559,00 m2. Prace obejmują: 1)dojazd do miejsca realizacji prac, 2)sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 1 sprzątanie (termin do ustalenia), 3)sprzątanie mechaniczne lub ręczne ciągów pieszo - rowerowych - 1 raz w sezonie (termin do ustalenia), 4)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników jezdni, 5)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników ciągów pieszo - rowerowych, 6)utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 7)wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 12: Powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania ODW Sulęcin: 7.282,00 m2 Prace obejmują: 1)dojazd do miejsca realizacji prac, 2)sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 1 sprzątanie (termin do ustalenia), 3)sprzątanie mechaniczne lub ręczne ciągów pieszo - rowerowych - 1 raz w sezonie (termin do ustalenia), 4)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników jezdni, 5)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników ciągów pieszo - rowerowych, 6)utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 7)wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) ZADANIE NR 13: Powierzchnia do oczyszczenia na terenie działania ODW Ośno Lubuskie: 6.451,00 m2 Prace obejmują: 1)dojazd do miejsca realizacji prac, 2)sprzątanie mechaniczne jezdni na szerokość 0,5 m - 1 sprzątanie (termin do ustalenia), 3)sprzątanie mechaniczne lub ręczne ciągów pieszo - rowerowych - 1 raz w sezonie (termin do ustalenia), 4)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników jezdni, 5)usuwanie chwastów i trawy wzdłuż krawężników ciągów pieszo - rowerowych, 6)utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek oraz liści, 7)wywóz do miejsca legalnego wywozu śmieci (nieczystości) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Kraj.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3088,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3088,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3650,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1597,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1601,96

  • Oferta z najniższą ceną: 1601,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1601,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - m. Drezdenko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9627,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10398,02

  • Oferta z najniższą ceną: 10398,02 / Oferta z najwyższą ceną: 10398,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - m. Rzepin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Usług Specjalistycznych mgr Jerzy Połomski, Os. Zielona Kotlina 7, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5236,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4847,04

  • Oferta z najniższą ceną: 4847,04 / Oferta z najwyższą ceną: 5493,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - m. Sulęcin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe BIG Spółka z o.o., Ługów 18, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6494,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6813,76

  • Oferta z najniższą ceną: 6813,76 / Oferta z najwyższą ceną: 6813,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5495,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5510,70

  • Oferta z najniższą ceną: 5510,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5765,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - m. Lubniewice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3271,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3281,15

  • Oferta z najniższą ceną: 3281,15 / Oferta z najwyższą ceną: 3281,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9 - m. Skwierzyna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1115,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1118,99

  • Oferta z najniższą ceną: 1118,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1118,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10 - teren ODW Kłodawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWENCJA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Fr. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60781,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44884,58

  • Oferta z najniższą ceną: 44884,58 / Oferta z najwyższą ceną: 54535,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11 - teren ODW Drezdenko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Usług Specjalistycznych mgr Jerzy Połomski, Os. Zielona Kotlina 7, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13363,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11990,01

  • Oferta z najniższą ceną: 11990,01 / Oferta z najwyższą ceną: 15542,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.