eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Mrągowo: Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie.
Numer ogłoszenia: 91293 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. , ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, faks 089 7417283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.mragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa: Zakres zamówienia wewnątrz budynków : 1)W zakresie porządków i czystości: codzienne ( od poniedziałku do piątku ) zamiatanie sieni, korytarzy, podestów i stopni schodowych, codzienne ( od poniedziałku do piątku ) wycieranie kurzu z poręczy schodowych, balustrad, parapetów okien i rur, raz w tygodniu sprzątanie (zamiatanie) korytarzy piwnicznych, wózkowni, pralni, raz w miesiącu sprzątanie strychów i suszarni - w miarę potrzeb częściej, w odstępach dwutygodniowych mycie klatek schodowych budynków (sienie, korytarze, podesty, stopnie, podstopnie, balustrady schodowe wraz z podchwytami) raz w miesiącu mycie pralni, suszarni, wózkowni, raz w miesiącu mycie drzwi do budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej, Raz na trzy miesiące mycie ścian z glazury lub malowanych olejno, okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej. 2)W zakresie utrzymania stanu sanitarnego : zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy i koty o konieczności utrzymania porządku. W przypadkach zanieczyszczania przez zwierzęta klatek schodowych i korytarzy piwnicznych, wypuszczania psów luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych itp. - zgłaszanie do służb Straży Miejskiej (uwagi nie przynoszące rezultatów należy zgłosić Zleceniodawcy z podaniem danych lokatora), złaszanie potrzeb w zakresie tępienia gryzoni i insektów, dezynfekcja pomieszczeń zsypów i śmietników. 3)Inne Oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych, okienek piwnicznych i studzienek, Wykonawca we własnym zakresie zaopatrywał się będzie we wszelkie urządzenia, materiały i środki do utrzymania czystości i właściwego stanu sanitarno-porządkowego, Wykonawca będzie bezzwłoczne powiadamiał Zleceniodawcę o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji (elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej) oraz urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, Zgłaszanie wszelkiego rodzaju przypadków dewastacji, zniszczeń lub kradzieży wyposażenia budynku, Niezwłoczne informowanie o zagrożeniu pożarowym, Wykonawca uzupełnia, zmienia lub wywiesza na tablicach ogłoszeń dostarczone przez Zleceniodawcę wszelkie zawiadomienia dla lokatorów, a także roznosi aneksy o zmianie rozliczeń w opłatach czynszowych i stawkach zaliczek oraz informacje o rozliczeniu mediów - najemcom lokali za pokwitowaniem, Dekoracja budynków w okresie świąt państwowych i innych uroczystości w terminach podanych przez Zleceniodawcę. Dekoracje, uchwyty mocujące zapewnia Zleceniodawca, Utrzymanie czystości szafek ogłoszeniowych, zgłaszanie konieczności naprawy i wymiany tablic ogłoszeniowych, Wykonywanie innych czynności w zakresie porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów. Zakres zamówienia na terenach przyległych : Tereny winny być sprzątane codziennie ( od poniedziałku do piątku ), oraz w razie potrzeby, po zgłoszeniu Zleceniodawcy w dni wolne od pracy. 1)W zakresie utrzymania terenów zielonych : stała opieka nad zielenią poprzez sprzątanie trawników, kwietników, koszenie trawy w ciągu sezonu, jej zgrabienie i wywóz, przycinanie gałęzi krzewów i drobnej zieleni wraz z wywozem, opieka nad istniejącymi rabatami kwiatowymi poprzez systematyczne tępienie chwastów, bieżąca rekultywacja trawników i kwietników przydomowych (kwiaty i krzewy dostarcza Zleceniodawca), grabienie i wywożenie liści w okresie jesiennym, dokonywanie nie rzadziej niż 2 razy w roku wymiany piasku w piaskownicach - utrzymywanie ich w ciągłej czystości. 2)W zakresie odśnieżania : bieżące odśnieżanie przez 7 dni w tygodniu chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dojść do przejść dla pieszych - po opadach nocnych najpóźniej do godz. 7.00, po opadach dziennych do odśnieżania należy przystąpić najpóźniej w ciągu dwóch godzin od ustania intensywnych opadów, usuwanie lodu i gołoledzi z chodników, dojść do klatek schodowych, uliczek oraz posypywanie piaskiem na bieżąco. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy piasek do posypywania. stałe utrzymanie drożności odpływu wody z topniejącego śniegu i lodu, sprzątanie i wywiezienie piasku pozimowego w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą. 3) W zakresie utrzymania stanu sanitarnego : Zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy i koty o konieczności utrzymania porządku, niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o konieczności opróżnienia pojemników na śmieci. 4)Inne bieżące porządkowanie terenu wokół śmietników, oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych, wykonawca we własnym zakresie zaopatrywał się będzie we wszelkie urządzenia, materiały i środki do utrzymania czystości i właściwego stanu sanitarno-porządkowego oraz zwalczania skutków zimy ( w tym również pojemniki do gromadzenia piasku), wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów, sprzątanie terenów nie objętych przedmiotem umowy za osobnym zleceniem wg stawki wyjściowej zawartej w umowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, 6)wyrażą zgodę na zaproponowane w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) warunki realizacji zamówienia 7)dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w dziale 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzone notarialnie muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty) 2.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy (Punkt 7 formularza ofertowego) 3.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (nie dotyczy władz statutowych firmy Oferenta, Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty,jeżeli dotyczy) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia ofert) 5.Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert) 6. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert) 7. Podpisany list intencyjny przez podmioty chcące wspólnie ubiegać się o zamówienie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika; art. 23 ustawy Pzp (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty jeżeli dotyczy) 8. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia oraz zakresu (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty) 9. umowa z zarządcą wysypiska odpadów komunalnych w Polskiej Wsi na przyjmowanie nieczystości lub zobowiązanie do podpisania w.w. umowy (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty) 10. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych polis ubezpieczeniowych; projekt umowy § 4. (Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 9 do oferty) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.mragowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11 (sekretariat pok. nr 13).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11 (sekretariat pok. nr 13).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZMIANY ZAWARTEJ JUŻ UMOWY 1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień niekorzystnych dla Zleceniodawcy jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej już umowy w zakresie: wykazu /zał. nr 1/ obiektów i obszaru objętego umową /przez co rozumie się wykreślenie lub dodanie pozycji w wykazie/ Następstwem zmian będzie sporządzenie odpowiedniego Aneksu do umowy. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy zachowaniu postanowień art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.