eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Roboty budowlane polegające na remoncie kondygnacji nadziemnych i elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Zambrowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Białystok: Roboty budowlane polegające na remoncie kondygnacji nadziemnych i elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 91281 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60059 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7497300, faks 85 7497310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie kondygnacji nadziemnych i elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Zambrowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na remoncie kondygnacji nadziemnych i elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Zambrowie przy ul. Obrońców Zambrowa 4. 2. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie: 1) wnętrz budynku w zakresie: a) naprawy i regulacji okien/okuć, wraz z wymianą uszczelek i ociepleniem (po obwodzie ościeży okiennych), b) likwidacji pęknięć i ubytków tynków wewnętrznych (ścian i sufitów), oczyszczenia, mycia i malowania ścian, naprawy ubytków podłóg, wymiana wykładzin podłóg i listew przypodłogowych, uzupełnienia i wymiany spoinowania płytek w łazienkach, c) uzupełnienia rolet okiennych i wymiany żaluzji okiennych, d) wymiany sufitów podwieszanych (na korytarzach), e) wymiany opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego w łazienkach na parterze, I piętrze, II piętrze, f) wymiany zużytych urządzeń sanitarnych i wyposażenia łazienek, g) remontu lady i ochronnych boazerii drewnianych. 2) zewnętrznej elewacji budynku w zakresie: a) wymiany poszycia ścian kurtynowych (parteru) wraz ze ślusarką okienną, b) remontu pokrycia zadaszeń nad ścianami kurtynowymi (parteru), c) remontu tynków i konserwacji okładzin klinkierowanych elewacji budynku. 3. Roboty budowlane zostaną zrealizowane w budynku zlokalizowanym w Zambrowie przy ul. Obrońców Zambrowa 4 o kubaturze 8.952 m3. Budynek biurowy o 3 kondygnacjach nadziemnych i 1 kondygnacji podziemnej, wzniesiony i oddany do użytku w 1998 r. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty zabezpieczenia terenu budowy na okres wykonywania przedmiotu umowy. Należy uwzględnić, iż roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo- techniczna (załącznik nr 9 do SIWZ): a) projekt budowlany, b) projekt wykonawczy, c) przedmiar robót, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 7. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 8. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Bogdan Korolczuk, nr tel. 85 749-73-56. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi wyłącznie Wykonawca. 9. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, liczone od daty odbioru całości zamówienia. Wykonawca musi udzielić gwarancji jakości na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące, liczone od daty odbioru całości zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej bieżącej konserwacji zgodnej z zasadami sztuki lub zaleceniami producenta i naprawy ewentualnych usterek i wad. 10. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Podane w opisach ewentualne nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 P.z.p. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz, o ile to wymagane, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 12. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu do realizacji zamówienia musi dostarczyć powyższe dokumenty przy końcowym odbiorze zamówienia. 13. Przy realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie, jakiego rodzaju materiały są lub mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Z chwilą przejęcia terenu budowy Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Chojnowski Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe CHOJNOWSKI Jan Chojnowski, ul. Szeroka 4, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 942720,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 827833,78

  • Oferta z najniższą ceną: 827833,78 / Oferta z najwyższą ceną: 1661181,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.