eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWY OLEJÓW, SMARÓW, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PRODUKTÓW SPECJALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Poznań: DOSTAWY OLEJÓW, SMARÓW, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PRODUKTÓW SPECJALNYCH
Numer ogłoszenia: 91275 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 854 83 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY OLEJÓW, SMARÓW, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PRODUKTÓW SPECJALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów, smarów, płynów chłodzących i produktów specjalnych dla JW1156 z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - oleje, PAKIET NR 2 - oleje hydrauliczne, PAKIET NR 3 - smary, PAKIET NR 4 - płyny chłodzące, PAKIET NR 5 - produkty specjalne. Zamawiający nie ogranicza ilości pakietów, w jakiej Wykonawca może złożyć ofertę. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera - Załącznik Nr 4 A, B, C, D i E do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 92.11.60.0 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 24.95.11.00 - Smary 24.81.00.00 - 24.81.00.00 24.32.20.00 - Alkohole, fenole, fenoloalkohole i ich chlorowcowane, sulfonowane, nitrowane lub nitrozowane pochodne; przemysłowe alkohole tłuszczowe 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków i wymagań nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1; wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4 A, B, C, D, E - zależnie od wybranego pakietu; parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3; Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dla PAKIETU NR 2 w poz. nr 4 (zał. nr 4B do SIWZ) Wykonawca oferujący produkt równoważny określonemu przez Zamawiającego musi do oferty załączyć: oświadczenie, że uzyskał zaświadczenie wystawione przez Szefa Szefostwa Służby MPS Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych (ul. Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz) - potwierdzające dopuszczenie tego produktu do eksploatacji w samolocie F16 oraz oświadczenie, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu (samolotów F16) spowodowane używaniem zaoferowanych produktów; dla PAKIETU NR 3 w poz. nr 1 (zał. nr 4C do SIWZ) Wykonawca oferujący produkt równoważny określonemu przez Zamawiającego musi do oferty załączyć: oświadczenie, że uzyskał zaświadczenie wystawione przez Szefa Szefostwa Służby MPS Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych (ul. Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz) - potwierdzające dopuszczenie tego produktu do eksploatacji w samolocie F16 oraz oświadczenie, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu (samolotów F16) spowodowane używaniem zaoferowanych produktów; dla PAKIETU NR 3 w poz. nr 2-5 (zał. nr 4C do SIWZ) Wykonawca oferujący produkt równoważny określonemu przez Zamawiającego musi do oferty załączyć: oświadczenie, że uzyskał zaświadczenie wystawione przez Szefa Szefostwa Służby MPS Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych (ul. Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz) - potwierdzające dopuszczenie tego produktu do eksploatacji w samolocie F16..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, pokój 101 - kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.