eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › ZADANIA WSPÓLNE NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Chełmno: ZADANIA WSPÓLNE NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 91274 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIA WSPÓLNE NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania wspólne na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego, obejmujące wykonanie: - przebudowy drogi powiatowej nr 1626C Szymborno - Kijewo Królewskie, - przebudowy drogi powiatowej nr 1634C Folgowo - Lipienek, - przebudowy drogi powiatowej nr 1612C Trzebiełuch - Robakowo, - przebudowy drogi powiatowej nr 1620C Górne Wymiary - Podwiesk, - przebudowy drogi powiatowej nr 1627C Unisław - Żygląd oraz drogi powiatowej nr 1607C Dorposz Szlachecki - Unisław, - przebudowy drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn - Krusin. 1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacjach projektowych, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy. 3) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 4) Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcy jakichkolwiek kosztów udziału w postępowaniu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwa przedsięwzięcia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto każde. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, spośród osób skierowanych do realizacji zadania, posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót drogowych oraz uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Proponowana forma zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących, istotnych zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, tj. powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nieodpowiednie warunki atmosferyczne, natrafienie na wykopaliska i niewybuchy, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, skażenie terenu, konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od Wykonawcy, w trakcie trwania, których lub na skutek których realizacja robót z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwa; W przypadku wystąpienia, którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. 2) zmianę istotnych osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy; Warunkiem zmiany jest zaproponowanie przez Wykonawcę osób, w zastępstwie wykazanych w ofercie, posiadających, co najmniej równoważne uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych ustawach. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi konieczność jej wprowadzenia. Zmian umowy można dokonać tylko w przypadku uzyskania zgody obu stron, przy czym o każdym przypadku wstrzymania robót, który może mieć wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca każdorazowo, zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego, najpóźniej w dniu wstrzymania robót. Wykonawca przystępuje do robót niezwłocznie po ustaniu przyczyn wstrzymania, informując o tym Zamawiającego. Z wnioskiem o natychmiastowe wznowienie robót wystąpić może również Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 86-200 Chełmno, ul. Łunawska 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Powiat Chełmiński, 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1626C Szymborno - Kijewo Królewskie, na odcinku według kilometrażu drogi od km 2+520 do km 2+872.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1626C Szymborno - Kijewo Królewskie, na odcinku według kilometrażu drogi od km 2+520 do km 2+872. Zakres oraz technologia wykonania robót: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, plantowanie poboczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1634C Folgowo - Lipienek, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 2+203 do km 2+555.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1634C Folgowo - Lipienek, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 2+203 do km 2+555. Zakres oraz technologia wykonania robót: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, plantowanie poboczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1612C Trzebiełuch - Robakowo, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 1+167 do km 1+500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1612C Trzebiełuch - Robakowo, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 1+167 do km 1+500. Zakres oraz technologia wykonania robót: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, plantowanie poboczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1620C Górne Wymiary - Podwiesk, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 4+330 do km 4+690.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1620C Górne Wymiary - Podwiesk, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 4+330 do km 4+690. Zakres oraz technologia wykonania robót: odcinkowe frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, plantowanie poboczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1627C Unisław - Żygląd, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+872 do km 1+060 oraz drogi powiatowej nr 1607C Dorposz Szlachecki - Unisław, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 9+458 do km 9+490.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1627C Unisław - Żygląd, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+872 do km 1+060 oraz drogi powiatowej nr 1607C Dorposz Szlachecki - Unisław, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 9+458 do km 9+490. Zakres oraz technologia wykonania robót na drodze powiatowej nr 1627C: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, regulacja pionowa ulicznych kratek ściekowych. Zakres oraz technologia wykonania robót na drodze powiatowej nr 1607C: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn - Krusin, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 6+106 do km 6+236.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1614C Paparzyn - Krusin, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 6+106 do km 6+236. Zakres oraz technologia wykonania robót: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne, ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, wykonanie podbudowy z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0, wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego na zjazdach, wykonanie podbudowy z betonu C16/20 na zatoce, ułożenie nawierzchni z brukowej kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, regulacja pionowa zaworów wodociągowych, plantowanie poboczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.