eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w 2013 roku



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Warszawa: Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 91274 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy , al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 34 330, faks 22 44 34 333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zgodnie z nazwą zadania jest świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w 2013 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę weterynaryjną nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w zakresie: - badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia, - badania specjalistyczne w zależności od potrzeb, - profilaktyki (szczepienia, odrobaczanie, odpchlenie), - planowanych zabiegów chirurgicznych (sterylizacja, kastracja, znakowanie), - pozostałych zabiegów chirurgicznych (między innymi eutanazja z utylizacją zwłok i inne). Szczegółowy zakres usług zawarty jest w załącznikach do wzoru umowy: formularzu cenowym oraz zasadach postępowania w trakcie realizacji umowy. Zakład leczniczy dla zwierząt musi być czynny całą dobę. Miejsce świadczenia usług z zakresu opieki weterynaryjnej powinno być zlokalizowane na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, lub na terenie innej dzielnicy graniczącej z Dzielnicą Włochy m.st. Warszawy (Ursus, Bemowo, Wola, Ochota, Mokotów, Ursynów). W przypadku lokalizacji kliniki poza terenem Dzielnicy Włochy należy uwzględnić dogodne połączenie komunikacyjne, dojazd komunikacją miejską bez przesiadek na terenie sąsiednich Dzielnic..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. III pkt 3 ppkt 1), 2), tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualny dokument potwierdzający wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca posiada aktualny na dzień składania ofert wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r., Nr 11, poz. 95 z późn. zm.), prowadzonej przez Okręgową Izbę Lekarsko-Weterynaryjną. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument składają wykonawcy wykonujący bezpośrednio przedmiot zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. III pkt 3 ppkt 1), 3), tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych i ewentualnie zobowiązanie zgodnie z zapisem zawartym w art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych o którym mowa w SIWZ cz. III pkt 3 ppkt 4). Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca dysponuje co najmniej jednym zakładem leczniczym dla zwierząt, odpowiednio wyposażonym (zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2004r. Nr 11 poz. 95 ze zm.) oraz Rozporządzeniami Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 sierpnia 2004r.: w sprawie wymagań dla gabinetów weterynaryjnych (Dz. U. Nr 194 poz. 1990); w sprawie wymagań dla lecznic weterynaryjnych, (Dz. U. Nr 194 poz. 1992); w sprawie wymagań dla klinik weterynaryjnych (Dz. U. Nr 194 poz. 1993), umożliwiającym wykonanie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. a) Zakład leczniczy musi posiadać pomieszczenie przystosowane do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych (szpital), wyposażone w odpowiedniej wielkości klatki szpitalne i/lub wystawowe i/lub klipery. Nie mogą to być małe kontenerki służące do transportu kotów. b) Zakład leczniczy musi posiadać pomieszczenie chłodnicze, przystosowane do przechowywania zwłok zwierząt. c) Zakład leczniczy musi posiadać aparaturę i sprzęt niezbędny do świadczenia usług weterynaryjnych, objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Składanie dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 w związku z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Składanie dokumentów przez podmioty zagraniczne: 1) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami cz. III.4 i III.6 niniejszego ogłoszenia, oraz dokument dotyczący grupy kapitałowej, ewentualnie zobowiązanie zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy udokumentowując, iż oferta została podpisana przez osobę/y właściwie umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz warunki takiej zmiany: - za dopuszczalne należy uznać zmiany rzeczowego zakresu prac przewidzianych dla podwykonawcy, wskazanego w formularzu oferty. Wskazana powyżej zmiana może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy (zamawiający i wykonawca) zgodnie uznają, że wprowadzenie zmiany jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiana musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ud-wlochy.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego pok.213 lub pocztą. SIWZ pocztą (cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ-wersja papierowa 8,00 zł-kasa urzędu lub przelew (nr konta-nr 74 1030 1508 0000 0005 5003 5006)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, adres j.w., pok. 1 Parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia usług - od dnia podpisania umowy. Termin zakończenia usług: 29.11.2013 r. lub do dnia wykorzystania środków określonych w § 6 ust. 2 umowy, jeżeli nastąpi to przed dniem 29 listopada 2013r. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W związku z opublikowaniem w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 01.03.2013r. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 lutego 2013 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 279). i które wejdzie w życie po upływie 14 dni od daty opublikowania w Dzienniku Ustaw, tj. w dniu 16 marca 2013 r., pkt. III.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu otrzymuje brzmienie: III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.