eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa drukowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Katowice: Usługa drukowania
Numer ogłoszenia: 91224 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych zgodnie z poniższym opisem: Zadanie nr 1. Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa Uszczegółowienia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - oprawa segregatorowa (wkłady do segregatora w segregatorze - zgodnie z opisem zawartym w siwz. Zadanie nr 2. Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa teczek kartonowych z zakładkami na dokumenty zgodnie z opisem zawartym w siwz. We wszystkich materiałach, o których mowa powyżej, zamieszczone zostanie logo Województwa Śląskiego, logo Programu i logo Unii Europejskiej oraz dane teleadresowe Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego oraz napis Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013 oraz egzemplarz bezpłatny. Dostawa materiałów nastąpi do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego Katowicach, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje nieodpłatnie Zamawiającemu wyłączne prawa autorskie do projektu graficznego wszystkich materiałów. Uwaga: Wykonawca winien dołączyć do oferty próbkę druku, wykonaną na podstawie materiałów zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ. (Plik o nazwie Próbka - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego). Próbkę należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej: format: 225 X 225 mm; papier: kreda matowa 150 g; kolor (środki): pełny kolor (4+4); okładka: kreda matowa 350 g, zewnętrznie lakier dyspersyjny matowy; kolor (okładka): kolor jednostronnie (4+0); Próbkę należy sporządzić w formie papierowej, w kolorze i w formacie wskazanym w specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.22.10.00 - Usługi tworzenia matryc Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.21.00 - Usługi tworzenia matryc .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 43.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 1100 zł słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium, w następujących formach: 1. W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w GETIN Banku S.A. II Oddział w Katowicach, ul. Powstańców 25a, 40-039 Katowice nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309. 2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. W gwarancjach kredytowych. 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158, z późn. zm.). W przypadku wyboru innej niż w pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ulicy Ligonia 46, pokój 559. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 3 Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie opracowanie projektu graficznego wraz z drukowaniem o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto 4. Wykonawca winien dysponować minimum 1 specjalistą ds. projektów graficznych - posiadającym wykształcenie wyższe kierunkowe (dopuszcza się również studia podyplomowe) oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu. Pod pojęciem wykształcenia wyższego kierunkowego zamawiający rozumie uzyskanie dyplomu szkoły wyższej kształcącej w zakresie grafiki komputerowej. Są to zarówno uczelnie o profilu technicznym z wydziałami informatycznymi ze specjalnością: grafika komputerowa (Politechniki np. Łódzka, Świętokrzyska, Wrocławska, Śląska Wyższa Szkoła Informatyki w Chorzowie, WSH-E w Łodzi, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie, itp) jak również uczelnie o charakterze artystycznym z wydziałami grafiki ( Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Uniwersytet Śląski - wydział artystyczny, specjalność grafika, Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi itp). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1 siwz. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektów graficznych wraz z drukowaniem), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ust. 3 siwz. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ust. 4 siwz. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 siwz. Pełnomocnik zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty , o których mowa w pkt XI siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, pokój 559, ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, pokój 559, ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL. Termin realizacji dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1 - w ciągu 43 dni od dnia przekazania całości materiałów przez Zamawiającego, zadanie nr 2 - w ciągu 30 dni od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.