eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa, instalacja i uruchomienie stanowiska naukowo-dydaktycznego Inteligentnych Systemów Transportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Bielsko-Biała: Dostawa, instalacja i uruchomienie stanowiska naukowo-dydaktycznego Inteligentnych Systemów Transportowych
Numer ogłoszenia: 91224 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej , ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8279293, faks 033 8279293.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ath.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie stanowiska naukowo-dydaktycznego Inteligentnych Systemów Transportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie stanowiska naukowo-dydaktycznego Inteligentnych Systemów Transportowych. Stanowisko dydaktyczne Inteligentnych Systemów Transportowych składać się ma z dwóch zasadniczych części: infrastruktury drogowej, usytuowanej głównie wzdłuż dróg wewnętrznych kampusu ATH oraz centrum monitoringu, zlokalizowanego w jednej z sal dydaktycznych. Zamówienie dotyczy wykonania kompletnego stanowiska, czyli dostawy poszczególnych jego elementów wraz z ich montażem, zapewnieniem komunikacji pomiędzy elementami stanowiska, zainstalowania niezbędnego oprogramowania i uruchomienia wszystkich funkcjonalności stanowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych podano w Załącznikach do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00 - Przyrządy meteorologiczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 33.19.51.00 - Monitory 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimum 120 000,00 zł brutto - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty np. referencje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z dyrektywami Unii Europejskiej (CE)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na zasadzie art. 144 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wyłącznie w następujących przypadkach: a)Strony mogą rozszerzyć zakres przedmiotu umowy o roboty budowlane niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, wynikłe z przyczyny niezależnej od stron, w tym siły wyższej, a konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji umowy. Aneks do umowy zawarty zostanie na podstawie Protokołu konieczności, podpisanego przez Strony. W tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie podwyższeniu o wartość robót dodatkowych. Jeśli z tej przyczyny powstanie konieczność wydłużenia terminu realizacji umowy, możliwa będzie także zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy. b)W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy poprzez podwyższenie o różnicę pomiędzy nową a dotychczasową stawką podatku VAT, c)w przypadku niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu, wskazanego w ofercie, z przyczyn od niego niezależnych, np. został wycofany z produkcji, jest niedostępny na rynku, a przyczyna ta powstała po dniu zawarcia umowy, w umowie zostanie wprowadzony produkt zamienny. Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania Zamawiającemu produktu zamiennego co najmniej równoważnego oferowanemu wraz z uzasadnieniem niemożliwości dostarczenia produktu oferowanego niezwłocznie po dowiedzeniu się o tej przyczynie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ath.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA TECHNICZNO-HUMANISTYCZNA Zespół ds.zamówień publicznych bud.B pokój nr 10, 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: AKADEMIA TECHNICZNO-HUMANISTYCZNA w Bielsku-Białej 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2 bud. B, pok. nr 31,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.