Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Zamość: Dostawa materiałów drogowych 2013
Numer ogłoszenia: 91212 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość , ul. Partyzantów 3/25, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 05 82, faks 84 639 05 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzokgminyzamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2. Część 1 - dostawa gruzu kruszonego betonowo - ceglanego w ilości 250 ton dostarczonego transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na drogi Gminy Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. 2.3. Część 2 - Dostawa kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego o frakcji: a) 4 - 31,5 mm w ilości 400 ton b) 31,5 - 63 mm w ilości 500 ton dostarczonego transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na drogi Gminy Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. 2.3. Część 3 - Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości 3 ton dostarczona transportem Wykonawcy wraz z oryginalnym dokumentem WZ w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze na bazę Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość: Sitaniec 349, 22-400 Zamość. O potrzebie dostarczenia towaru Zamawiający będzie informował Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Mieszanka powinna spełniać następujące wymagania: - uziarnienie mieszanki 0-8 mm, - mieszanka powinna umożliwić szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych, - dobrą przyczepność do podłoża, jednorodny wygląd po uzupełnieniu ubytków, - możliwość wykonywania remontów w temperaturach od -10 stopni C do +30 stopni C), - okres przechowywania mieszanki bez utraty jej właściwości fizyko-chemicznych od chwili wyprodukowania minimum 6 miesięcy (w pomieszczeniach nie ogrzewanych), - mieszanka powinna posiadać aprobatę techniczną do stosowania w drogownictwie, - mieszanka powinna być pakowana w workach po 20-35kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0, 14.21.22.00-2, 44.11.36.10-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w tym zakresie - załącznik nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5 o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) określa się możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz terminu wykonania umowy w okolicznościach nie leżących po stronie Wykonawcy spowodowanych: a) wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie dostaw, b) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzokgminyzamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość
ul. Partyzantów 3/24
22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 10:50, miejsce: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ul. Partyzantów 3/24 22-400 Zamość.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa gruzu kruszonego betonowo - ceglanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa gruzu kruszonego betonowo - ceglanego w ilości 250 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego o frakcji: a) 4 - 31,5 mm w ilości 400 ton b) 31,5 - 63 mm w ilości 500 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości 3 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich w sezonie 2024/2025 " - nr postępowania 116/24
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- 3. Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych
- Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
- Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
- Dostawa materiału kamiennego na bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Niebylec w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.