eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Organizacja i kompleksowa obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pnSzwajcarski system kształcenia dualnego realizowanej w ramach projektupn.Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Kielce: Organizacja i kompleksowa obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn: Szwajcarski system kształcenia dualnego realizowanej w ramach projektu: pn.: Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region
Numer ogłoszenia: 91199 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach , Ul. Jagiellońska 28, 25-608 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 68 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i kompleksowa obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn: Szwajcarski system kształcenia dualnego realizowanej w ramach projektu: pn.: Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i kompleksowa obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn: Szwajcarski system kształcenia dualnego realizowanej w ramach projektu: pn.: Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 8 - Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU. 1. Celem wizyty studyjnej jest przedstawienie i przybliżenie założeń dualnego systemu kształcenia zawodowego na poziomie szkoły średniej II stopnia, funkcjonującego w Szwajcarii i jego wpływu na gospodarkę i rynek pracy, na przykładzie czterech placówek kształcenia zawodowego zlokalizowanych w co najmniej trzech Szwajcarskich kantonach. Wizyta studyjna służyć będzie przede wszystkim zapoznaniu się z modelami i rozwiązaniami jakie funkcjonują w najlepszych placówkach uczestniczących w dualnym systemie kształcenia zawodowego i kształcących w zawodach związanych m.in. z branżą metalowo - odlewniczą i informatyczną. Uczestnicy wizyty zapoznają się ze sposobem organizacji, prowadzenia i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu. Celem wizyty jest również nawiązanie relacji z partnerami zagranicznymi, aby w przyszłości zagwarantować wymianę uczniów, słuchaczy i kadry dydaktycznej. 2.Termin wyjazdu: dwa ostatnie tygodnie września tj. między 19 a 30 września 2016 r., przy czym 19 września 2016 r. może być pierwszym dniem wizyty, a 30 września 2016 r. ostatnim dniem wizyty. Zamawiający wymaga, aby termin wizyty nie obejmował sobót i niedziel. Zamawiający, na udokumentowany wniosek Wykonawcy i z przyczyn od niego niezależnych, związanych m.in., z brakiem miejsc noclegowych, brakiem możliwości zorganizowana programu wizyty, w tym m.in. spotkań merytorycznych zależnych od osób trzecich, w zaproponowanym przez Zamawiającego terminie, dopuszcza możliwość zmiany terminu wyjazdu. Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego. O zamiarze zmiany terminu Zamawiający zostanie poinformowany na co najmniej 3 tygodnie przed planowanym przez Wykonawcę terminem wyjazdu. Zamawiający zastrzega jednak, iż wizyta studyjna musi odbyć się w drugiej połowie września (tj. od 19 września 2016 r.) do końca października 2016. Wykonawca wskaże Zamawiającemu konkretny termin wyjazdu (nie obejmujący sobót i niedziel), ośrodki kształcenia zawodowego, które będzie obejmowała wizyta oraz wstępny program wizyty uwzględniający min. godziny wyjazdy i przyjazdu na miejsce docelowe, daty i godziny spotkań merytorycznych, miejsca zakwaterowania, co najmniej na miesiąc przed terminem wizyty studyjnej. 3. Czas trwania wizyty: 5 dni. 4. Liczba uczestników: 15 osób dorosłych. 5. Transport uczestników: Wykonawca zapewni uczestnikom wizyty transport klimatyzowanym autokarem z Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego, Al. Solidarności 34 Kielce) do miejsca zakwaterowania uczestników (Szwajcaria) oraz do miejsc docelowych zgodnie z programem oraz transport powrotny do Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego, Al. Solidarności 34, Kielce), Zamawiający wymaga, aby autokar był do dyspozycji uczestników podczas trwania wizyty studyjnej. Autokar klimatyzowany, minimum 30 miejscowy, rok produkcji: nie później niż 2010 r., z toaletą na pokładzie oraz z możliwością przygotowywania ciepłych napojów na pokładzie, na życzenie uczestników. Nie jest dopuszczalne użycie przerobionych busów z aut o homologacji ciężarowych. Autobus ma posiadać bagażnik, w którym zmieszczą się wszystkie bagaże uczestników wyjazdu. Autobus ma być przestronny, zapewniający wysoki komfort jazdy. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom wyjazdu odpowiednie warunki bezpieczeństwa tj.: zapewnić kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, przestrzegać przepisów ppoż. i BHP. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadającym wymaganiom - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Wykonawca zapewnia w przypadku złego stanu technicznego pojazdu, transport zamienny bądź w przypadku, gdy tego nie zrobi, Zamawiający na jego koszt wynajmie transport spełniający wymagania. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: przystosowanym do przewozu ludzi, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca musi również zapewnić transport bagażu. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z miejscami parkingowymi oraz poniesie wszelkie opłaty z nimi związane, a także pokryje koszty związane z przejazdem (np. winiety) zarówno w kraju jak na całej trasie przejazdu do miejsca docelowego w Szwajcarii i z powrotem. 6. Zakwaterowanie uczestników: 4 noclegi w hotelach o standardzie trzy gwiazdkowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 22 poz. 169 ze zm.). Przez standard trzy gwiazdkowy Zamawiający rozumie pokój (wielkość pokoju min. 10m2) wyposażony co najmniej w: łóżko jednoosobowe o wymiarach 90x200 cm lub łózko dwuosobowe o wymiarach 140x200 cm), nocny stolik lub półkę przy każdym miejscu do spania, szafę lub wnękę garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny model do siedzenia (jedno miejsce na osobę, lecz nie mniej niż dwa na pokój), lustro, wieszak ścienny na wierzchnią odzież, lampkę nocną przy każdym miejscu do spania umożliwiającą czytanie w pozycji leżącej, lampa oświetlająca miejsce do pracy (stół lub biurko), oświetlenie ogólne, telefon, radio, telewizor, dostęp do Internetu, woda butelkowana, szklanki klimatyzację, łazienkę, która posiada: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, z bocznym lub górnym oświetleniem, WC, osłonę wanny lub natrysku, mydło toaletowe lub dozownik z płynnym mydłem, ręcznik, ręcznik kąpielowy, szklankę lub kubek jednorazowy, torbę higieniczna, suszarkę. Zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych lub dwuosobowych do pojedynczego zastosowania, z dostępem do bezprzewodowego Internetu (bezpłatnym bądź opłaconym przez Wykonawcę), w miejscu dobrze skomunikowanym i dogodnym dojazdem do miejsca odbywania się spotkań oraz w promieniu 5 km od ścisłego centrum miast. Wszyscy uczestnicy wyjazdu powinni być zlokalizowani w jednym hotelu. Zamawiający dopuszcza możliwość zakwaterowania uczestników każdego dnia wizyty w innej miejscowości. 7. Całodzienne wyżywienie podczas transportu uczestników. Wykonawca zapewni wyżywienie uczestników wizyty w trakcie podróży autokarem z Kielc do miejsca docelowego (Szwajcaria) oraz z powrotem tj. podczas pierwszego i ostatniego dnia wizyty. Wyżywienie w pierwszym i ostatnim dniu wizyty obejmować będzie: - Poczęstunek w godzinach dopołudniowych, w postaci co najmniej: baton czekoladowy, owoce (np. jabłko, banan), zimny napój. Napoje gorące podczas przejazdu na życzenie uczestników. - Obiad dwudaniowy z napojami do wyboru w lokalu o randze restauracji na trasie przejazdu, między godz. 13:00, a godz. 15:00; - Kolacja w postaci jednego ciepłego posiłku oraz zimne zakąski do wyboru, wraz z napojami do wyboru. Kolacja odbędzie się w miejscu zakwaterowania (jeżeli uczestnicy zostaną zakwaterowani do godziny 20:00) lub w innym lokalu o randze restauracji na trasie przejazdu, w przypadku gdy dojazd zostanie zaplanowany na późne godziny wieczorne tj. po godzinie 20:00. W drodze powrotnej do Kielc kolacja odbędzie się w lokalu o randze restauracji na trasie przejazdu w godzinach 18:00 - 20:00 Wykonawca zapewni napoje gorące (tj. kawę, herbatę) podczas przejazdu na życzenie uczestników. Dojazd do miejsca zakwaterowania oraz powrót do Kielc powinien nastąpić do godziny 23:00. 8. Całodziennie wyżywienie podczas pobytu w Szwajcarii (drugi, trzeci i czwarty dzień) 3 posiłki: śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), Kolacja w każdym przypadku obejmuje co najmniej jedno danie oraz co najmniej jeden napój do wyboru z menu lokalu. Wszystkie posiłki, z wyjątkiem śniadań odbywać się będą poza hotelem w lokalach o randze restauracji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić alternatywne posiłki dla osób deklarujących się jako wegetarianie lub alergicy na poszczególne składniki pokarmowe. 9. Ubezpieczenie uczestników wizyty studyjnej: NNW- min. 20 000 zł/osobę, KL- min. 200 000 zł/osobę, OC na osobie: min. 200 000 zł , utrata bagażu podróżnego: min. 2 000 zł/osobę 10. Zapewnienie opiekuna merytorycznego (władającego językiem niemieckim na poziomie co najmniej B2 - zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy) przez cały czas trwania wyjazdu. Opiekun merytoryczny będzie towarzyszył uczestnikom wyjazdu na każdym jej etapie i czuwał nad prawidłowym przebiegiem. Opiekun merytoryczny jest bezpośrednio odpowiedzialny za realizację programu wyjazdu w tym również części merytorycznej wizyty, tj. organizację i przebieg poszczególnych spotkań, w tym moderowanie spotkań. Opiekun merytoryczny powinien posiadać wiedzę zarówno nt. szwajcarskiego jak i polskiego systemu kształcenia zawodowego. Ponadto opiekun powinien znać plan miasta, w których zatrzymają się uczestnicy wizyty. Opiekun merytoryczny będzie dostępny dla uczestników wizyty przez cały okres trwania wizyty, zarówno podczas spotkań oficjalnych jak i po ich zakończeniu. Opiekun merytoryczny będzie komunikował się z uczestnikami wizyty w języku polskim. 11. Tłumacz - Wykonawca zapewni obsługę tłumaczeniową wszystkich spotkań podczas trwania wizyty. Tłumacz musi biegle władać językiem niemieckim, w tym językiem technicznym związanym ze specyfiką wyjazdu, przynajmniej na poziomie C1 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy). Zadaniem tłumacza będzie towarzyszenie uczestnikom wyjazdu podczas pobytu na terenie Szwajcarii oraz tłumaczenie wszelkich konwersacji, dyskusji, pytań oraz odpowiedzi z języka polskiego na niemiecki oraz z języka niemieckiego na polski. Usługi opiekuna merytorycznego i tłumacza nie mogą być świadczonej przez tę samą osobę. Tłumacz będzie komunikował się z uczestnikami wizyty w języku polskim. 12. Przygotowanie materiałów informacyjnych dla każdego uczestnika wizyty, obejmujących zakres merytoryczny wyjazdu grupowego z uwzględnieniem opisu odwiedzanych instytucji/ośrodków oraz najważniejszych założeń i działań z zakresu kształcenia dualnego w Szwajcarii, w szczególności w odwiedzanych kantonach. Materiały szkoleniowe o wysokim poziomie treści merytorycznych, zgodnych z tematyką wyjazdu oraz odzwierciedlające przekazywaną podczas spotkań wiedzę powinny być bindowane, tworzyć jedną całość i być przygotowane w języku polskim. Materiały powinny zawierać informacje dla uczestników wyjazdu (ramowy program spotkań wraz z informacją o osobach biorących w nim udział, mapy miast dla każdego uczestnika, podstawowe informacje o odwiedzanych miastach: infrastruktura, komunikacja, telefony alarmowe, telefon do ambasady, adresy i telefony hoteli, w których zakwaterowani są uczestnicy, telefony kontaktowe oraz imiona i nazwiska opiekuna merytorycznego i tłumacza). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wymogi dotyczące informacji i promocji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Wszelkie materiały związane z realizacją wizyty studyjnej, w tym materiały informacyjne, sale spotkań w odwiedzanych instytucjach powinny być oznakowane zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej projektów finansowanych z funduszu europejskich (Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego). Wykonawca zobowiązany jest również do poinformowania uczestników o tym, że wyjazd jest współfinansowany w ramach projektu Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie merytoryczne wizyty studyjnej tj. m.in. zaplanowanie, zorganizowanie i obsługę spotkań, nawiązanie kontaktu z poszczególnymi instytucjami, moderowanie spotkań, tłumaczenie, zapewnienie sal do spotkań, niezbędnego sprzętu multimedialnego, posiłków. 14. Program wizyty studyjnej (przygotowany przez Wykonawcę na etapie realizacji umowy) powinien obejmować następujące elementy: Dzień pierwszy: - podróż autokarowa do miejsca zakwaterowania uczestników w Szwajcarii. - omówienie programu pobytu/spotkanie organizacyjne tj. przybliżenie uczestnikom założeń szwajcarskiego dualnego systemu kształcenia zawodowego, prezentacja wybranych ośrodków kształcenia zawodowego, prezentacja osób, z którymi będą przeprowadzone spotkania. Spotkanie powinno zostać przeprowadzone na pokładzie autokaru. Dojazd do miejsca zakwaterowania powinien nastąpić do godz. 23:00. Dzień drugi, trzeci, czwarty: - co najmniej dwa spotkania z władzami odwiedzanych miast oraz kantonów (do Wykonawcy należy wybór miast oraz kantonów), a także instytucjami rynku pracy. Celem spotkania jest omówienie sytuacji gospodarczej miasta/regionu, wpływu dualnego systemu kształcenia zawodowego na lokalną gospodarkę, sytuacji młodych osób na rynku pracy oraz ich motywacji do wyboru kształcenia zawodowego, systemów doradztwa zawodowego sposobów promowania kształcenia zawodowego w Szwajcarii, porównania liczby uczniów w szkołach zawodowych w stosunku do ilości studentów. - Wizyty studyjne w czterech ośrodkach kształcenia zawodowego zlokalizowanych w co najmniej trzech kantonach. Wizyta powinna obejmować spotkanie z władzami ośrodka kształcenia zawodowego, prezentację ośrodka, warsztatów, pracowni, prezentację przedsiębiorców, z którymi współpracuje ośrodek i z którymi realizuje założenia kształcenia dualnego, prezentację osiągnięć uczniów, statystyki pokazujące ilość uczniów oraz losy absolwentów. Każde spotkanie merytoryczne (nie wliczając dojazdów) powinno trwać min. 2 godziny. Dzień piąty: - Podróż autokarowa uczestników ze Szwajcarii do Kielc. Dojazd na miejsce zbiórki najpóźniej o godz.: 23:00. 15. Ośrodki kształcenia zawodowego: Wizyta studyjna obejmować będzie spotkania (wizyty) w czterech ośrodkach kształcenia zawodowego z co najmniej trzech różnych kantonów w Szwajcarii. Proponowane przez Zamawiającego ośrodki to: a) Technische Fachschule, Berno, Berno, http://www.tfbern.ch/, b) Berufsbildungszentrum, Olten, Solura, http://www.bbzolten.so.ch/startseite/, c) Berufsbildungszentrum, Pfäffikon,Schywz, http://www.bbzp.ch/ d) MSW Winterthur Lehrwerkstätten und Berufsschule für Mechanik ,Winterthur,Zurych, http://www.msw.ch/ e) Allgemeine Gewerbeschule ,Basel,Basel,http://www.agsbs.ch/ f) BBB Berufs Bildung Baden,Baden,Argowia,http://www.bbbaden.ch/index.php?berufsfachschule-bbb, g) Berufsschule Lenzbrug, Lenzbrug , Argowia,http://www.bslenzburg.ch/index.php?id=2 lub do ośrodków równoważnych w Szwajcarii. Ośrodki powinny być równoważne pod względem: - Różnorodności zawodów - kształcą uczniów w zawodach z co najmniej 3 branż, w tym co najmniej jedna z nich to branża metalowa lub informatyczna. - realizacji kształcenia w systemie dualnym, - ilości uczniów i słuchaczy kształcących się zawodowo w roku szkolnym musi wynosić min. 500. Zamawiający wymaga, aby językiem komunikacji w poszczególnych ośrodkach wybranych przez Wykonawcę oraz na spotkaniach merytorycznych był język niemiecki..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2015., poz. 2164).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.50.00 - Usługi podróżne 79.99.70.00 - Usługi organizowania podróży służbowych 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej: - 1 usługę, polegającą na organizacji i obsłudze zagranicznego wyjazdu studyjnego lub zagranicznej misji branżowej/gospodarczej lub zagranicznej wizyty studyjnej lub zagranicznego wyjazdu studyjno - szkoleniowego (w tym przypadku przez organizację i obsługę Zamawiający rozumie zapewnienie transportu, noclegów, ubezpieczenia, wyżywienia uczestników i zapewnienie opiekuna merytorycznego/przewodnika merytorycznego/moderatora spotkań, tłumacza oraz organizację, zaplanowanie i obsługę spotkań merytorycznych) oraz - 1 usługę polegającą na organizacji i obsłudze zagranicznej wizyty studyjnej lub zagranicznego wyjazdu studyjno-szkoleniowego (w tym przypadku przez organizację i obsługę Zamawiający rozumie zapewnienie transportu, noclegów, ubezpieczenia, wyżywienia uczestników i zapewnienie opiekuna merytorycznego/przewodnika merytorycznego/moderatora spotkań, tłumacza oraz organizację, zaplanowanie i obsługę spotkań merytorycznych) dla placówek oświatowych w rozumieniu Ustawy o systemie oświaty z dn. 07 września 1991 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2156 ze zm.), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 b); Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaże, że dysponują lub będą dysponować: - opiekunem merytorycznym z dobrą znajomością języka niemieckiego (przez dobrą znajomość Zamawiający rozumie znajomość języka na poziomie co najmniej B2 - zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy)oraz polskiego, posiadającego doświadczenie w organizacji i obsłudze co najmniej jednej zagranicznej wizyty studyjnej (wymagane jest, aby wykazał się doświadczeniem w organizacji i obsłudze, co najmniej jednej zagranicznej wizyty studyjnej w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert). - tłumaczem z biegłą znajomością języka niemieckiego, w tym również języka niemieckiego technicznego związanego ze specyfiką wyjazdu (przez biegłą znajomość języka Zamawiający rozumie znajomość języka co najmniej na poziomie C1 - zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy), który będzie towarzyszył uczestnikom wizyty studyjnej oraz tłumaczył spotkania z ich udziałem z języka polskiego na niemiecki oraz z języka niemieckiego na polski, legitymującym się udokumentowanym doświadczeniem w zakresie towarzyszenia gościom i tłuczenia spotkań z ich udziałem w trakcie co najmniej jednej zagranicznej wizyty studyjnej w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość usługi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na udokumentowany wniosek Wykonawcy i z przyczyn od niego niezależnych, związanych m.in., z brakiem miejsc noclegowych, brakiem możliwości zorganizowana programu wizyty, w tym m.in. spotkań merytorycznych zależnych od osób trzecich, w zaproponowanym przez Zamawiającego terminie, dopuszcza możliwość zmiany terminu wyjazdu. Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego. O zamiarze zmiany terminu Zamawiający zostanie poinformowany na co najmniej 3 tygodnie przed planowanym przez Wykonawcę terminem wyjazdu. Zamawiający zastrzega jednak, iż wizyta studyjna musi odbyć się w drugiej połowie września (tj. od 19 września 2016 r.) do końca października 2016. Zamawiający wymaga, aby termin wizyty nie obejmował sobót i niedziel. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących zamówienie, wskazanych imiennie w Wykazie Osób, tj. zał. nr 6 do SIWZ jedynie w przypadku zdarzeń losowych, gdy brak jest możliwości osobistego wykonania zadań z przyczyn niezależnych od tych osób. Zmiana osób dokonywana jest za zgodą Zamawiającego po udokumentowaniu przez Wykonawcę, iż proponowane osoby spełniają warunki określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ckp.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VIII piętro - pok. 809..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VIII piętro - pok. 809..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: NOWOCZESNA SZKOŁA ZAWODOWA - NOWOCZESNY REGION, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 8 - Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.