eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Wykonanie remontu drogi gminnej działka nr 77 w miejscowości Kulerzów od km 0+150 do km 0+450 oraz od km 0+730 do km 0+980 oraz od km 0+450 do km 0+980

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Mogilany: Wykonanie remontu drogi gminnej działka nr 77 w miejscowości Kulerzów od km 0+150 do km 0+450 oraz od km 0+730 do km 0+980 oraz od km 0+450 do km 0+980
Numer ogłoszenia: 91162 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi gminnej działka nr 77 w miejscowości Kulerzów od km 0+150 do km 0+450 oraz od km 0+730 do km 0+980 oraz od km 0+450 do km 0+980.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej działka nr 77 w miejscowości Kulerzów od km 0+150 do km 0+450 oraz od km 0+730 do km 0+980 oraz od km 0+450 do km 0+980 obejmujący rozebranie 690mb ścieku z prefabrykatów żelbetowych 50x50x50, dowiezienie i wbudowanie ziemi w ilości 220m3, przebranie rowu z przwiezieniem ziemi i jej wbudowaniem w ilości 114m3, zagęszczenie nasypów ubijakamy mechanicznymi w ilości 335m3, wykonanie podbudowy po ściek z kruszywa łamanego o grubości 20cm w ilości 414m2, wykonanie ścieków z korytek żelbetowych 50x50x50 na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 690mb, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 20cm w ilości 1350m2, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 10cm w ilości 1140m2,wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego grubości 10cm w ilości 300m2, wykonanie dwóch przepustów fi 500cm o łącznej długości 16mb, wykonanie ścianek czołowych do przepustów fi 50 cm w ilości 4szt. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony przedmiar robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony formularz OFERTY 2. Kosztorys ofertowy (zaleca się uproszczony) 3. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a)zmiany wartości brutto, która będzie odpowiadać rzeczywiście wykonanym i potwierdzonym przez Zamawiającego robotom wg cen jednostkowych podanych w ofercie oraz w przypadku ustawowej zmiany przepisów ustalających wysokość stawki podatku VAT w roku 2014, polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT. b) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności z przepisami prawa (jeżeli dotyczy) c) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; d) zmiany podwykonawcy, o ile zostali przewidziani przez wykonawcę; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, w pok. 2B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, w pok. 2B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie otrzymało dofinansowanie z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.