eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wyroby z włókniny. Układy oddechowe. Staplery. Środki dezynfekcyjne i antyseptyczne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Olsztyn: Wyroby z włókniny. Układy oddechowe. Staplery. Środki dezynfekcyjne i antyseptyczne.
Numer ogłoszenia: 91154 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby z włókniny. Układy oddechowe. Staplery. Środki dezynfekcyjne i antyseptyczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych i niemedycznych jednorazowego oraz środków dezynfekcyjnych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: Zadanie nr 1 - jednorazowych wyrobów medycznych wykonanych z włókniny, folii, papieru nieprzemakalnego lub połączeń tych materiałów m.in: czepki, fartuchy, podkłady, prześcieradła, ochraniacze na obuwie, myjki itp. - 13 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 2 - jednorazowych, sterylnych zarękawków chirurgicznych, pokrowców foliowych na przewody i elementy aparatury medycznej, kieszeni i serwetek celulozowych używanych w warunkach sal operacyjnych - 7 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 3 - jednorazowych obłożeń wysokochłonnych - 4 pozycje w zadaniu. Zadanie nr 4 - układów oddechowych do aparatów do znieczuleń - 4 pozycje w zadaniu Zadanie nr 5 - układów oddechowych do respiratorów - 8 pozycji w zadaniu Zadanie nr 6 - staplery chirurgiczne - Zadanie nr 7, 8, 9, 10, 11, 12 - różne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1, 33.76.00.00-5, 33.15.70.00-5, 33.15.71.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: - 7.1 Zadanie nr 1, 2, 3, 6 - katalogów, prospektów, folderów reklamowych, instrukcji ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, specyfikacje techniczne, zdjęcia lub rysunki itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy w ww dokumentach były w j. polskim - wymóg nie dotyczy asortymentu w zad. nr 1 pozycji 4, 5, 11 opisu. - dot. zad. nr 1 asortymentu poz. 1, 2, 3, 8, 10, 12 oraz zad nr 2 poz. 1 - dokument potwierdzający spełnienia parametrów granicznych dot. gramatury materiału, wystawione przez producenta materiałów używanych do produkcji gotowych wyrobów - - Zadanie nr 2 - dokument dot. potwierdzenia parametrów normy PN-EN 13795 1-3 w postaci kart danych technicznych po procesie sterylizacji odnośnie tych pozycji, wobec których norma ma zastosowanie - w szczególności poz. 1, 5, 6, 7. - Dot. zadanie nr 7, 8, 9, 10, 11, 12 - wymagane jest złożenie 16-punktowej karty charakterystyki oferowanego produktu 7.2 Wykonawca może zaoferować wyłącznie takie produkty, które są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferowane wyroby muszą odpowiadać normom i spełniać wszelkie wymogi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a więc w przypadku: -dot. zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 - produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . Wymóg nie dotyczy zadania nr 1 poz. 4, 5, 11, - dot. zadania nr 7-12 - produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia13.09.2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego Pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym. Dopuszcza się odn. ppkt warunku w ppkt 7.2 - zad. nr 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 6 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres Zamawiającego jak w Sekcji I ww. - z dopiskiem Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio w tym miejscu pod wskazanym adresem jw..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe wyroby medyczne wykonane z włókniny, folii, papieru nieprzemakalnego lub połączeń tych materiałów m.in: czepki, fartuchy, podkłady, prześcieradła, ochraniacze na obuwie, myjki itp. - 13 pozycji w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1, 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, sterylne zarękawki chirurgiczne, pokrowce foliowych na przewody i elementy aparatury medycznej, kieszenie i serwetki celulozowe używane w warunkach sal operacyjnych - 7 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1, 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe obłożenia wysokochłonne - 4 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do aparatów do znieczuleń - 4 pozycje w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.15.71.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do respiratorów - 8 pozycji w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy, ładowalny, zszywki tytanowe, do resekcji, przecinania i zespoleń; do wielokrotnego załadowania w czasie jednej operacji; długość linii zszycia 80mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm - po zamknięciu 1,5mm; zszywki tytanowe, bilateralnie spłaszczone, nóż w ładunku - Szt. 4 Ładunek z zintegrowanym nożem, jednorazowego użytku z tytanowymi zszywkami; długość linii zszycia 80mm,wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm - po zamknięciu 1,5mm; zszywki tytanowe, cała powierzchnia zszywki bilateralnie spłaszczona Szt. 4 2. Stapler okrężny jednorazowego użytku, z łamanym kowadłem, cała powierzchnia zszywki bilateralnie spłaszczona, zakładający dwa okrężne rzędy tytanowych zszywek. Długość trzonu 22cm, średnica 21mm,wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8mm, po zamknięciu 2,0mm - do grubej tkanki, średnica 21mm, średnica światła zespolenia 16,5mm , możliwość zakupu pojedynczego staplera - Szt. 6 3. Stapler liniowy, ładowalny, zszywki tytanowe, do resekcji, przecinania i zespoleń; do wielokrotnego załadowania w czasie jednej operacji; długość linii zszycia 100mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm - po zamknięciu 1,5mm; zszywki tytanowe, bilateralnie spłaszczone, nóż w ładunku - Szt. 4 4. Ładunek z zintegrowanym nożem, jednorazowego użytku z tytanowymi zszywkami; długość linii zszycia 100mm,wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm - po zamknięciu 1,5mm; zszywki tytanowe, cała powierzchnia zszywki bilateralnie spłaszczona- Szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat SEREMAN - 192 litry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat SKINMAN SOFT - 150 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia noworodków - 10 litórw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat dezynfekcyjny do narzędzi i sprzętu medycznego (bez aldehydów i chlorów) roztwór 1-dobowy, do stosowania w myjkach ultradźwiękowych. Roztwór przygotowany z użyciem bezpośrednim zimnej wody - koncentrat do wytworzenia 30 000 litrów 0,5% roztworu roboczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w płynie- koncentrat do mycia i dezynfekcij powierzchni i sprzętu przy użyciu wielofunkcyjnego pistoletu natryskowego nazwa preparatu: Virufen - 32 litry..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do konserwacji narzędzi przed procesem sterylizacji - 4 litry..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.