eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa sprzętu komputerowego i specjalistycznego oraz urządzeń do Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Olsztyn: Dostawa sprzętu komputerowego i specjalistycznego oraz urządzeń do Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 91152 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury , ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 522 13 50, faks 089 522 13 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i specjalistycznego oraz urządzeń do Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i specjalistycznego oraz urządzeń w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia: a) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz urządzeń: - komputer stacjonarny z monitorem - 3 szt., - komputer stacjonarny do grafiki z obsługą drukarki 3D z monitorem - 1 szt., - komputer stacjonarny do grafiki do montażu wideo z monitorem - 1 szt., - komputer przenośny - 1 szt., - access point - 2 szt., - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., - drukarka A4 - 2 szt., - drukarka 3D - 1 szt., - skaner - 1 szt., - kserokopiarka - 1 szt., - kasa fiskalna - 1 szt., - serwer plików - 1 szt., b) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu multimedialnego: - ekran - 1 szt., - monitor instalacyjny - 9 szt., - projektor multimedialny - 2 szt., - media serwery-media playery - 9 szt., - odtwarzacz blu-rey - 1 szt., c) CZĘŚĆ III - dostawa sprzętu i urządzeń wystawienniczych: - oprawy reflektorowe - 6 szt., - projektory LED - 20 szt., - ścianki przesuwne samodzielnie stojące - 10 szt., - gabloty szklane - 12 szt., - podesty wystawiennicze (kubiki) - 9 szt., d) CZĘŚĆ IV - dostawa sprzętu nagłaśniającego: - wzmacniacz dźwięku strefowy - 1 szt., - cyfrowy procesor głośnikowy - 1 szt., - głośniki naścienne - 20 szt., - szafa audio - 1 szt., - zestaw mikrofonu bezprzewodowego - 2 szt., - podwójny odtwarzacz CD-MP3-SD - 1 szt., 2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz urządzeń stanowiących CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) szczegółowy opis sprzętu multimedialnego stanowiącego CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) szczegółowy opis sprzętu i urządzeń wystawienniczych stanowiących CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) szczegółowy opis sprzętu nagłaśniającego stanowiącego CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) opisy znajdujące się w załącznikach nr 6 - 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i-lub użytkowymi, 7) wykonawca dostarczy produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia do obiektu Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie - Olsztyn, ul. Knosały 3b, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, z uwzględnieniem powiadomienia zamawiającego o terminie dostawy na co najmniej jeden dzień przed przedmiotową dostawą, 8) dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, 9) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 38.52.00.00 - Skanery 30.14.00.00 - Maszyny liczące i rachunkowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 31.52.70.00 - Reflektory punktowe 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: - w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i-lub oprogramowania, - w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu multimedialnego, - w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu i-lub urządzeń wystawienniczych, - w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa sprzętu nagłaśniającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnione szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załączniki nr 6 - 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę-osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych, e) wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, za wyjątkiem dołączonych do oferty pełnomocnictw (upoważnień), które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, pokój 305, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, pokój 201, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy finansowany jest w ramach projektu Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 w wysokości 70% ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i w 30% ze środków budżetu Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.