Ogłoszenie z dnia 2006-02-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: usługi kompletnej obsługi serwisowej kopiarek KYOCERA MITA KM-4530, GESTETNER 3235, RICOH FT 5632, RANK XEROX 5317 zainstalowanych w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13, Inspektorat Tychy ul. Gen. de Gaulle'a 16, Inspektorat Jastrzębie Zdrój ul. Opolska 1, Inspektorat Pszczyna ul. Kopernika 22, Inspektorat Wodzisław Śl. ul. Witosa 30, Inspektorat Racibórz ul. Łąkowa 28 polegającej na konserwacji, naprawie, regulacji oraz wymianie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem z wyłączeniem papieru
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rybniku, do kontaktów: Kantor Mariola, Majcher Arleta, ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4391233, 4391232, fax 032 4391295, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi kompletnej obsługi serwisowej kopiarek KYOCERA MITA KM-4530, GESTETNER 3235, RICOH FT 5632, RANK XEROX 5317 zainstalowanych w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13, Inspektorat Tychy ul. Gen. de Gaulle'a 16, Inspektorat Jastrzębie Zdrój ul. Opolska 1, Inspektorat Pszczyna ul. Kopernika 22, Inspektorat Wodzisław Śl. ul. Witosa 30, Inspektorat Racibórz ul. Łąkowa 28 polegającej na konserwacji, naprawie, regulacji oraz wymianie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem z wyłączeniem papieru. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Usługi kompletnej obsługi serwisowej kopiarek z podziałem na następujące zadania: ZADANIE I - usługi kompletnej obsługi serwisowej trzech kopiarek KYOCERA MITA KM-4530 zainstalowanych w Inspektoracie w Tychach, ul. Gen. de Gaulle'a 16, Inspektoracie w Pszczynie ul. Kopernika 22 oraz Inspektoracie w Wodzisławiu Śl. ul. Witosa 30. ZADANIE II - usługi kompletnej obsługi serwisowej trzech kopiarek GESTETNER 3235 w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13. ZADANIE III - usługi kompletnej obsługi serwisowej pięciu kopiarek RICOH FT 5632 zainstalowanych w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13, Inspektoracie w Raciborzu ul. Łąkowa 28, Inspektoracie w Pszczynie ul. Kopernika 22. ZADANIE IV - usługi kompletnej obsługi serwisowej sześciu kopiarek RANK XEROX 5317 zainstalowanych w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13, Inspektoracie w Tychach, ul. Gen. de Gaulle'a 16 oraz Inspektoracie w Jastrzębiu, ul. Opolska 1. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: - Oddział ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 i Jankowickiej 13 - Inspektorat ZUS w Tychach przy ul. Gen de Gaulle'a 16 - Inspektorat ZUS w Jastrzębiu Zdroju, ul. Opolska 1 - Inspektorat ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - Inspektorat ZUS w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 - Inspektorat ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Usługi kompletnej obsługi serwisowej kopiarek z podziałem na następujące zadania: ZADANIE I - usługi kompletnej obsługi serwisowej trzech kopiarek KYOCERA MITA KM-4530 zainstalowanych w Inspektoracie w Tychach, ul. Gen. de Gaulle'a 16, Inspektoracie w Pszczynie ul. Kopernika 22 oraz Inspektoracie w Wodzisławiu Śl. ul. Witosa 30 polegającej na konserwacji, naprawie, regulacji oraz wymianie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem z wyłączeniem papieru. Przewidywana ilość kserokopii wykonywanych w ciągu 24 miesięcy na wszystkich kopiarkach wynosi łącznie 1 800 000 kopii. ZADANIE II - usługi kompletnej obsługi serwisowej trzech kopiarek GESTETNER 3235 w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13 polegającej na konserwacji, naprawie, regulacji oraz wymianie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem z wyłączeniem papieru. Przewidywana ilość kserokopii wykonywanych w ciągu 24 miesięcy na wszystkich kopiarkach wynosi łącznie1 248 000 kopii. ZADANIE III - usługi kompletnej obsługi serwisowej pięciu kopiarek RICOH FT 5632 zainstalowanych w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13, Inspektoracie w Raciborzu ul. Łąkowa 28, Inspektoracie w Pszczynie ul. Kopernika 22 polegającej na konserwacji, naprawie, regulacji oraz wymianie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem z wyłączeniem papieru. Przewidywana ilość kserokopii wykonywanych w ciągu 24 miesięcy na wszystkich kopiarkach wynosi łącznie 2 400 000 kopii. ZADANIE IV - usługi kompletnej obsługi serwisowej sześciu kopiarek RANK XEROX 5317 zainstalowanych w O/ZUS Rybnik ul. Reymonta 2, O/ZUS Rybnik ul. Jankowicka 13, Inspektoracie w Tychach, ul. Gen. de Gaulle'a 16 oraz Inspektoracie w Jastrzębiu, ul. Opolska 1 polegającej na konserwacji, naprawie, regulacji oraz wymianie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem z wyłączeniem papieru. Przewidywana ilość kserokopii wykonywanych w ciągu 24 miesięcy na wszystkich kopiarkach wynosi łącznie 840 000 kopii. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.05.2006; data zakończenia: 30.04.2008;
III.1) Wymagane wadium: 1.ZADANIE I - w wysokości 2 300,00 zł, 2. ZADANIE II - w wysokości 1 850,00 zł, 3. ZADANIE III - w wysokości 3 600,00 zł, 4. ZADANIE IV - w wysokości 1 650,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 3. spełniają pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1 Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2.1.2 Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.04.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2006, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego pokój nr - 301.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.02.2006.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym Zad. 1: Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2: Świadczenie usług kurierskich (...)
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rybniku
- Zapewnienie pomieszczeń tymczasowych dla osób podlegających eksmisjom bez uprawnienia do najmu socjalnego lokalu z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa - modernizacja sanitariatów i pomieszczeń socjalnych na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Usług Wspólnych w Rybniku
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa toalety publicznej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.